مخفی کردن استوری واتس اپ

مخفی کردن استوری واتس اپ


منبع: پلازا

4

1402/2/10

21:47


مخفی کردن استوری واتس اپ

با مخفی کردن استوری واتس اپ می‌توانید وضعیت استاتوس خود در این پیام‌رسان را تنها به مخاطبانی که انتخاب می‌کنید نشان دهید؛ در ادامه با پلازا همراه باشید تا با نحوه هاید کردن استاتوس واتساپ آشنا شوید.

استاتوس‌ها در واتساپ تنها تا 24 ساعت قابل مشاهده هستند. درست مثل استوری‌های اینستاگرام، اسنپ‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی. اما برخی اوقات هم می‌خواهید یک استاتوس را تنها در دسترس برخی از مخاطبین خود قرار دهید. مخفی کردن استوری واتس اپ، قابلیتی است که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما نیز در این مطلب پلازا می‌خواهیم به این ویژگی و نحوه استفاده از آن بپردازیم.

فهرست مطالب

مخفی کردن استوری واتس اپ

این ویژگی در تنظیمات استوری واتساپ در ایفون و اندروید قابل دسترسی است و تقریبا مدت کوتاهی پس از معرفی قابلیت استاتوس نیز در دسترس قرار گرفت. اما معنی هاید استوری در واتساپ چیست؟ این کار دقیقا مانند مخفی کردن استوری در اینستاگرام است. با این قابلیت می‌توانید کاری کنید که استاتوس‌های شما تنها توسط کاربرانی که مشخص کرده‌اید، قابل مشاهده باشند.

هاید استوری واتساپ در ایفون

برای مخفی کردن استاتوس در واتساپ، ابتدا برنامه را باز و از پایین صفحه به Status بروید.

هاید استوری کردن واتساپ

از بالای سمت راست صفحه روی سه‌نقطه بزنید و بعد Status Privacy را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید مشخص کنید چه کسانی می‌توانند استاتوس‌ها را ببینند.

اگر My contacts را انتخاب کنید، تمامی افرادی که در فهرست مخاطبین شما باشند، به استاتوس‌هایتان دسترسی دارند. با انتخاب گزینه My contacts except، استاتوس توسط تمامی مخاطبین به جز افرادی که انتخاب می‌کنید، قابل مشاهده است. گزینه Only share with نیز استاتوس‌ها را تنها با کاربرانی که خودتان مشخص کرده‌اید، به‌اشتراک می‌گذارد.

مخفی کردن وضعیت استاتوس واتساپ

پس از این که مخاطبین مدنظرتان را در هر قسمت انتخاب کردید، روی گزینه Done بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

هاید استوری کردن واتساپ در اندروید؛ مخفی کردن استوری واتس اپ

مخفی کردن وضعیت استاتوس واتساپ در اندروید نیز مراحل مشابهی دارد. ابتدا واتساپ را باز کنید و سپس از بالای صفحه به زبانه Status بروید. در اینجا روی سه‌نقطه بالای سمت راست صفحه زده و گزینه Status privacy را انتخاب کنید.

مخفی کردن وضعیت استاتوس واتساپ

در صفحه بعد دوباره به همان گزینه‌هایی که در نسخه iOS است دسترسی خواهید داشت.

هاید استوری کردن واتساپ

پس از انتخاب مخاطبین در گزینه‌های 2 و 3 کافی است روی تیک سبز رنگ پایین صفحه بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

سوالات متداول

1. از کجا بفهمیم در واتساپ هاید استوری شدیم؟

در صورتی که کاربری استاتوس خود را از شما مخفی کرده باشد، واتساپ شما را مطلع نمی‌کند. تنها در صورتی می‌توانید از این موضوع مطلع شوید که با یک حساب دیگر، وضعیت استاتوس مخاطب مدنظر را چک کنید.

2. چگونه در واتساپ مخاطب را هاید کنیم؟

برای انجام این کار باید در بخش Status واتساپ، روی سه‌نقطه بالای صفحه زده و پس از انتخاب گزینه Status privacy گزینه مدنظرتان را با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله، انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به سوال هاید استوری واتساپ یعنی چی پرداختیم و نحوه استفاده از این ویژگی را نیز شرح دادیم. قابلیت مخفی کردن استوری واتس اپ از ویژگی‌های کلیدی در زمینه حریم خصوصی است که می‌تواند تجربه کاربری بهتری در این پیام‌رسان در اختیار شما قرار دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو