معرفی برند هاکوپیان به همراه کاتالوگ محصولات هاکوپیان

منبع: مدیسه

5

1402/2/16

15:52


شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان بزرگترین و اولین طراح و تولیدکننده پوشاک و به عنوان واحد نمونه تولید ملی در

معرفی برند هاکوپیان به همراه کاتالوگ محصولات هاکوپیان

شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان بزرگترین و اولین طراح و تولیدکننده پوشاک و به عنوان واحد نمونه تولید ملی در ایران فعالیت می‌کند. سومبات هاکوپیان بنیانگذار این شرکت در دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و با کسب تجربه‌هایی نوین در صنعت دوخت و طراحی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات، فعالیت‌های گسترده در طراحی و تولید، توزیع و عرضه پوشاک در پیش گرفت و طی سال‌های متمادی با عبور از مراحل و چالش‌های مختلف در حرفه خود، با اندوخته‌ای پربار از تجربه و تخصص وارد سی ‌و نهمین سال فعالیت‌های موفقیت آمیز خود گردید و هم اکنون با بکار گرفتن جدیدترین سیستم‌های صنعتی و پیاده‌سازی پیشرفته‌ترین فن‌آوری قرن در تولید پوشاک، در جهت دست‌یابی به اهداف جدید و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های وسیع تولیدی و بازرگانی در آینده می‌باشد. با مدیسه در معرفی برند ایرانی هاکوپیان همراه باشید.

درباره برند ایرانی هاکوپیان

درباره برند ایرانی هاکوپیان

این شرکت برای تامین پارچه خود و مواد اولیه باکیفیت، با برترین تولیدکنندگان از کشورهای ایتالیا، انگلستان، آلمان و ترکیه همکاری می‌کند. همچنین برای بهبود کیفیت هر چه بیشتر همه کارشناسان هاکوپیان را برای فراگیری علم روز صنعت پوشاک به دوره‌های تخصصی مد و پوشاک برگذار شده در اروپا اعزام می‌کند.

تاریخچه تغییرات لباس در ایران

الت تاریخچه تغییرات لباس در ایران

اگر نگاهی کلی به سیر تاریخی مد لباس در ایران طی صد سال گذشته بی‌اندازیم، میبینم با وجود اینکه طراحی و دوخت در ایران ریشه‌ای دیرینه دارد ولی هیچوقت به درستی از این صنعت حمایت نشده است. ولی از سوی دیگر، مردم همیشه از هنر طراحی و دوخت لباس حمایت نموده و به رشد آن کمک کرده‌اند. از اواخر دوران حکومت قاجارها، با سفر شاهان قاجار به دیار فرنگ تغییراتی هر چند کوچک، در نوع پوشش مردم ایجاد شد و در پی آن طراحی و دوخت پوشاک نیز رونق گرفت. اولین چرخ خیاطی را مظفرالدین شاه به همراه خیاطی قفقازی به عنوان سوغات از فرنگ به تهران آورد تا از این پس لباس درباریان بوسیله چرخ دوخته شود. در کتاب‌های تاریخی آمده است که نخستین کت و شلوار به سبک امروزی در دوران احمد شاه از دیار فرنگ، به ایران آورده شد و به تدریج با گرایش مردان ایران به ویژه روشنفکران و اشراف و اعیان به لباس امروزی، حرفه خیاطی رونق گرفت و استادانی همچون مارتیو توتونیان و هوسپ طاطاوسیان که به او خیاط باشی هم می‌گفتند در دربار قاجار فعالیت می‌کردند. مارتیو توتونیان به قدری در حرفه خیاطی شهرت یافته بود که در کشورهای مختلف نیز چند نشان دریافت کرد و همینطور ناصرالدین شاه، نشان شیر و خورشید را به او اهدا کرد.

اما پس از آن و در دوران پهلوی، طراحی و دوخت لباس شکلی مدرنیته غربی گرفت. در این دوران فرهنگ لباس پوشیدن در ایران به طور عامیانه تغییر کرد و به موجب آن، طراحی و دوخت لباس تحول فراوانی یافت. رشد چشمگیر صنعت پوشاک در این دوران به صورتی بود که در کمتر از ۵۰ سال نه تنها خیاطی به عنوان حرفه‌ای قوی شکل گرفت بلکه رشته طراحی پوشاک نیز به صورت محدود وارد آموزش عالی شد، و با تاسیس شدن اولین کارخانه‌های تولید پوشاک، گام‌های صنعتی نیز در این راستا برداشته شد.

تاریخچه هاکوپیان

الت 3 : تاریخچه هاکوپیان

چهل سال تلاش مداوم با بهره گرفتن از دانش و تخصص مهندسین با تجربه و حمایت بی‌دریغ سه نسل از مردم کشورمان سبب شده کیفیت تولیدات برند ایرانی هاکوپیان بطور مستمر ارتقا‌ء و افزایش پیدا کند و در سطح استانداردهای جهانی قرار بگیرد. طوری که کیفیت محصولات هاکوپیان از نظر کاربرد مواد اولیه، تکنولوژی طراحی و دوخت و سایر جزئیات فنی با کیفیت تولیدات معروف‌ترین برندهای اروپایی از نظر برترین تولیدکنندگان سطح جهان، برابری دارد. با وجود کیفیت بالا در تولیدات شرکت هاکوپیان، کلیه محصولات تولیدی این شرکت در داخل ایران با نصف قیمت‌ بین‌المللی کالای مشابه برای مصرف‌کننده داخلی عرضه می‌گردد. هدف‌گذاری مدیر عامل شرکت هاکوپیان کسب رضایت مشتری بوده و برای رسیدن به این رسالت عظیم، پرسنل سازمان خود را موظف به رعایت احترام به مشتری در قالب باورهای فرهنگی که نقطه عطف و بک الگوی مناسب برای حفظ حقوق مشتری و تضمین کننده ارائه مطلوب خدمات به آنان نموده است. نتیجه این تلاش مستمر دریافت جوایز بین‌المللی از جمله جایزه بین‌المللی طلایی آمریکا (ژنو – سوئیس)، جایزه بین‌المللی طلایی برای پرستیژ تجاری( مادرید – اسپانیا)، جایزه بین‌المللی طلایی پنج قاره برای برتری و کیفیت ( ژنو- سوئیس) و جایزه بین‌المللی طلایی برای پرستیژ تجاری و کیفیت (وین- اتریش) است.

الت 4 : تاریخچه هاکوپیان

 

در واقع می‌توان گفت، شرکت هاکوپیان دیگر فقط عرضه کننده یک کالا نبوده، بلکه نمادی از یک برند خوش نام و فاخر ایرانی است، زیرا باور دارد ایرانیان از دیرباز از شیک‌پوش‌ترین مردمان جهان بوده‌اند و همواره کوشیده تا سلیقه‌های گوناگون آنان را در طراحی‌های خود مد نظر قرار دهد. هاکوپیان با پایه‌گذاری شیوه‌ای نوین در مشتری مداری در صنعت پوشاک و حفظ ارتباطات از طریق ارسال کاتالوگ‌های فصلی، انواع هدایا و اهدای تسهیلات تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های شرکت هاکوپیان برای برآوردن خواسته‌های مشتریان خود است. فروشگاه هاکوپیان در حال حاضر دارای ۲۳ شعبه زنجیره‌ای و همچنین فروشگاه اینترنتی هاکوپیان است، که کلیه محصولات این برند در سراسر کشور به صورت همزمان و با قیمت یکسان و مناسب به هموطنان عرضه می‌گردد. نمایندگی اصلی این برند نیز هاکوپیان تهران بوده که با شعار زندگی ارزشمند است به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات هاکوپیان و خرید کت تک مردانه به فروشگاه آنلاین مدیسه و همچنین نمایندگی هاکوپیان مراجعه نمایید.

فروشگاه اوت لت هاکوپیان

الت 5 : فروشگاه اوت لت هاکوپیان

هاکوپیان با راه‌اندازی فروشگاه اوت‌لت سعی دارد از همه علاقمندان به برند خود حمایت به عمل آورد. در فروشگاه اوت لت هاکوپیان می‌توان محصولات خارج از فصل و کلکسیون‌های قدیمی‌تر را با قیمتی مناسب‌تر خریداری نمود. محصولاتی که در فروشگاه اوت لت هاکوپیان عرضه می‌شوند کیفیتی یکسان با محصولات دیگر فروشگاه‌ها دارند.

 

هاکویپان همواره بر تولید کالایی مرغوب و باکیفیت تاکید داشته و آنچه در توان خود دارد را در این راستا به کار گرفته است. توجه به جزئیات محصول و کیفیت آن سبب افزایش هزینه‌های تولید و نیروهای متخصص و به صورت کلی بالا رفتن قیمت نهایی محصول می‌شود. به خاطر این شرایط نیز خرید محصولات هاکوپیان برای همه اقشار جامعه امکا‌پذیر نیست.

 

هاکوپیان برای این ‌که فرصت خریدی با قیمت مناسب را در اختیار همه دوستداران برند خود قرار دهد فروشگاه‌های اوت لت را راه‌اندازی کرد تا بتواند دسترسی همگان را به خرید این محصولات تسهیل نماید. با افتتاح اوت‌ لت برند هاکوپیان به دلیل وجود تخفیف‌های گوناگون و قیمت مناسب‌تر، افراد بیشتری می‌توانند محصولات برند ایرانی هاکوپیان را خریداری کنند.

کاتالوگ محصولات هاکوپیان

 

 

 

 

منبع : hacoupian

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو