بهترین ماسک ورقه ای آبرسان پوست کدام است؟ معرفی ۶ ماسک فوق العاده

بهترین ماسک ورقه ای آبرسان پوست کدام است؟ معرفی ۶ ماسک فوق العاده


4

1402/3/8

15:08


بهترین ماسک ورقه ای آبرسان صورت که هم خاصیت های درمانی داشته باشد هم التیام بخش، اصولا ماسک هایی هستند که ترکیبات آن ها گیاهی باشد. برخی از انواع ماسک های آبرسان برای تمامی تایپ های پوستی مناسب هستند چرا که ماهیت اصلی آن ها آبرسانی است مشکلی ایجاد نمی کنند. مثلا ماسک یخی ایمیجز …

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\BEST-SHEET-MASK-HYDRA.jpg

بهترین ماسک ورقه ای آبرسان صورت که هم خاصیت های درمانی داشته باشد هم التیام بخش، اصولا ماسک هایی هستند که ترکیبات آن ها گیاهی باشد. برخی از انواع ماسک های آبرسان برای تمامی تایپ های پوستی مناسب هستند چرا که ماهیت اصلی آن ها آبرسانی است مشکلی ایجاد نمی کنند.

مثلا ماسک یخی ایمیجز یا ماسک آبرسان بیوآکوآ یک ماسک ورقه ای برای پوست چرب محسوب می شود که افراد با پوست خشک هم می توانند از آن استفاده کنند.

معرفی بهترین ماسک های ورقه ای آبرسان

برخی از انواع مشکلات پوستی از جمله التهابات پوستی، خشکی، خارش، پوسته پوسته شدن و حتی گاها جوش ها و قرمزی صورت ناشی از کم آبی پوست هستند. پس در اولین گام اگر پوست شما دچار چنین مشکلاتی از جمله خشکی و کم آبی شده استفاده از ماسک ورقه ای را توصیه می کنیم.

اما سوال اینجاست که بهترین ماسک ورقه ای آبرسان پوست کدام است؟ از چه برند ماسک ورقه ای آبرسان استفاده کنیم؟ در ادامه چند ماسک ورقه ای آبرسان عالی از بهترین برندهای تولید کننده ماسک ورقه ای را به همراه خواص هر کدام معرفی می کنیم از جمله برترین ها می توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  1. ماسک یخی ایمیجز
  2. ماسک آبرسان بیوآکوآ
  3. ماسک کاکتوس بیوآکوآ با خاصیت آبرسانی قوی
  4. ماسک اوتو آبرسان و ترمیم کننده
  5. ماسک کنترل چربی و آبرسان بیوآکوآ
  6. ماسک آلوئه ورا ایمیجز سرشار از ویتامین

در ادامه سعی کردیم از بهترین برندها، بهترین ماسک های آبرسان و مرطوب کننده را به همراه خواص هر کدام لیست کنیم تا بتوانید برای پوست کم آب خود انتخاب دقیقی داشته باشید.

۱. ماسک ورقه ای آبرسان قوی و مرطوب کننده یخی ایمیجز

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\images-hydra.JPG

یک ماسک ورقه ای بسیار عالی از برندی معروف و ارزان، این ماسک با ترکیبات فوق العاده ای که دارد (گلیسیرین  + هیالورونیک اسید) یک گزینه عالی برای آبرسانی پوست محسوب می شود و می تواند در روتین هفتگی پوست های خشک و حساس قرار گیرد به علاوه اینکه به مرور چین و چروک های سطحی پوست که ناشی از خشکی و کم آبی پوست بوده اند را رفع می کند.

آبرسانی به مرور منجر به کمرنگ شدن لک های پوستی نیز خواهد شد. اگر پوستی حساس و بسیار خشک دارید می توانید از ماسک یخی ایمیجز که یکی از بهترین ماسک ورقه ای آبرسان پوست است، استفاده کنید. در ادامه به برخی مزیت های بینظیر این ماسک ورقه ای آبرسان اشاره می کنیم:

  1. آبرسانی بسیار قوی و مرطوب کننده
  2. شفاف کننده پوست های کدر
  3. خنک کننده مناسب برای پوست های آسیب دیده
  4. رفع التهابات پوستی
  5. درمان خشکی و کم آبی پوست
  6. رفع چین و چروک های سطحی
  7. مناسب برای تمامی تایپ های پوستی

خرید ماسک ورقه ای آبرسان و مرطوب کننده یخی ایمیجز

۲. ماسک ورقه ای آبرسان صورت بیواکوآ

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\bioaqua-ha-sheet-mask.JPG

ماسک ورقه ای آبرسان بیوآکو حاوی هیالورونیک اسید را تقریبا همه می شناسند. این ماسک برای تایپ های پوستی خشک و نرمال آقایان و خانم ها پیشنهاد می شود. علامتHA که روی بسته بندی ماسک ورقه ای مشاهده می کنید نمادی از هیالورونیک است که پوست به صورت جدی به آن نیاز دارد تا بافت های آسیب دیده را ترمیم کند.

به واسطه ماسک می توانید روند ترمیم و بهبود پوست را تسریع کنید از طرفی با آبرسانی بسیار قوی و عمیق که به واسطه این ماسک صورت می گیرد پوستی شفاف و بسیار لطیف خواهید داشت. برای احساس شادابی و تجربه ای متفاوت این ماسک را پیشنهاد می کنیم که یکی از بهترین انواع ماسک های برند بیوآکوآ است. مزیت های ماسک آبرسان بیوآکو:

  1. آبرسانی بسیار عمیق
  2. ترکیبات حاوی هیالورونیک اسید
  3. جلوگیری از بروز چین و چروک
  4. شفاف سازی پوست
  5. مناسب برای آقایان و خانم ها
  6. مناسب برای پوست های خشک و کم آب

خرید ماسک ورقه ای آبرسان صورت بیواکوآ

۳. ماسک ورقه ای کاکتوس و پیله ابریشم برند ایمیجز

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\images-SHEET-MASK-KAKTOUS.JPG

یک ماسک آبرسان ترمیم کننده که سرشار از ویتامین Eنیز می باشد. وجود ویتامین E در این ماسک منجر می شود که پوست شما به مرور ترمیم شده و اگر قبلا عوارض ناشی از آفتاب سوختگی مانند تغییر رنگ یا کدری و قرمزی همچنان با پوست شما همراه است، حالا می توانید با آنها خدافظی کنید.

همان طور که از نام ماسک نیز پیداست، ترکیبات آن حاوی کاکتوس و عصاره پیله ابریشم است حتما از خواص بینظیر پیله ابریشم برای پوست آگاه هستید امروزه استفاده از پیله ابریشم بیش از پیش رواج یافته حالا تصور کنید یک ماسک کلاژن ساز حاوی عصاره پیله ابریشم و ویتامین E را روی پوست خود قرار دهید. چه چیزی بهتر از این ماسک؟

  1. شفاف کننده به واسطه وجود عصاره ابریشم
  2. کلاژن ساز قوی
  3. مرطوب کننده و آبرسان
  4. مناسب برای درمان عوارض آفتاب سوختگی
  5. حاوی ویتامین E
  6. مناسب پوست های خشک و آسیب دیده

خرید ماسک ورقه ای کاکتوس و پیله ابریشم برند ایمیجز

۴. ماسک ورقه ای آبرسان اوتو

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\OOTO-sheet-mask.JPG

شاید برند اتو کمتر شناخته شده باشد اما از بین ماسک های متنوعی که ارائه کرده، ماسک آبرسان اوتو محبوبیت زیادی دارد و البته فرمولاسیون آن هم به گونه ای است که حقیقتا تاثیر بسیار زیادی را برای پوست های خشک، چرب یا حساس به دنبال دارد آبرسانی عمیقی صورت می دهد با چند بار استفاده تاثیر شگفت انگیز آن را خواهید دید.

آلودگی های سطحی را تا حدی پاکسازی می کند، برای نرمی و لطافت پوست گزینه مناسبی است، چروک های سطحی را هم به واسطه آبرسانی رفع خواهد کرد. اگر پوستی دهیدراته دارید می توانید از این ماسک آمریکایی استفاده کنید ترکیبات گیاهی آن منجر به رفع مشکلات کم آبی پوست شده و خواص درمانی نیز دارد.

  1. مناسب برای آبرسانی و رفع چروک
  2. نرم کننده و درخشان کننده
  3. بر پایه فرمولاسیون ارگانیک
  4. رفع خشکی و التهاب پوستی

خرید ماسک ورقه ای آبرسان اوتو

۵. ماسک ورقه ای یخی بیوآکوا

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\ice-bioaqua-sheet-mask.JPG

برند بیوآکوآ و کیفیت ماسک های ورقه ای آن بر همگان مشخص شده و اصلا جای حرفی باقی نمی گذارد و نیاز نیست در مورد برند آن بگوییم اما این مدل ماسک همان طور که از نامش پیداست واقعا یخیست! در حقیقت با این ماسک پوست خسته شما آرامش خواهد یافت.

قطعا پوست های آسیب دیده، خسته و کدر، پوست هایی که دچار التهاب شده اند و البته پوست های کم آب یا خشک به این ماسک نیاز دارند. ماسک یخی بیواکوا یک مرطوب کننده عالی و آبرسان خوب است که علاوه برا انتقال حس خنکی و آرامش به مرور پوست شما را شفاف تر هم می کند.

به واسطه خنک بودن منافذ پوست جمع می شوند یک کنترل کننده چربی هم برای پوست حساس شما محسوب می شود.

  1. خاصیت خنک کنندگی فوق العاده
  2. تسکین دهنده و التیام بخش
  3. کنترل کننده چربی سطح پوست
  4. درمان منافذ (البته به مرور)
  5. مناسب برای رفع التهابات پوستی و اگزما
  6. آبرسان عمیق و مرطوب کننده
  7. حاوی هیالرونیک
  8. درمان کننده جای جوش
  9. رفع لک های پوستی و کمرنگ شدن آن ها
  10. سفید و درخشان کننده

خرید ماسک ورقه ای یخی بیوآکوا

۶. ماسک ورقه ای آبرسان آلوئه ورا ایمیجز

C:\Users\Moohadese\Desktop\پروژه ها\رنگدونه\14\images-aloevera-sheet-mask.JPG

آلوئه ورا به خودی خود حاوی ویتامین هایی است که برای پوست بسیار عالی هستند. ویتامین های A و C در ترکیبات این ماسک ورقه ای منجر به شفافیت و سفید شدن پوست شما خواهد شد. وجود ویتامین سی در هر نوع وسیله مراقبتی پوستی علاوه بر نرم تر شدن پوست، به رفع لک های پوستی و جای جوش هم منجر می شود.

بدین ترتیب رنگ پوست شما در دراز مدت قطعا تغییرات مثبتی خواهد داشت و پوست روند درمانی خود را به مرور طی کرده و ترمیم خواهد شد. اگر دارای پوستی کدر، خشک، کم آب یا آسیب دیده هستید حتما این ماسک را امتحان کنید.

  1. بازسازی پوست
  2. آبرسانی و مرطوب کنندگی
  3. لطفات و نرمی و شادابی
  4. روشن کننده عالی
  5. ترمیم کننده

خرید ماسک ورقه ای آبرسان آلوئه ورا ایمیجز

ماسک ورقه ای آبرسان درمانی سریع و ساده و البته بسیار کاربردی برای انواع مشکلات پوستی از جمله دهیدراته شدن پوست و درمان عوارض ناشی از کمبود آب پوست است. چنین ماسک هایی با توجه به اینکه خاصیت آبرسانی و التیام بخش دارند برای انواع تایپ های پوستی از جمله پوست های خشک یا چرب قابل استفاده هستند.

در این راهنما به کمک متخصصین پوست از جمله رنگدونه تلاش کردیم ماسک های آبرسان اثربخشی را از چند برند معتبر معرفی کنیم. این ماسک ها با ترکیبات گیاهی قطعا روند درمان و آبرسانی پوست آسیب دیده شما را تسریع می کنند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو