بهترین گوشی های با رم 12؛ معرفی گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ

بهترین گوشی های با رم 12؛ معرفی گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ


منبع: پلازا

5

1402/3/28

20:17


بهترین گوشی های با رم 12؛ معرفی گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ

همانطور که میدانید رم در سرعت و کارایی گوشی های هوشمند نقش مهم و بسزایی داشته است. در این مقاله از سایت پلازا تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین گوشی های با رم 12 را برایتان آماده سازی کنیم که در ادامه میتوانید با گوشی های خوبی آشنا شوید.

در خصوص انتخاب محصولات لیست باید بدانید که گزینه های بسیاری در این زمینه وجود داشته که دیگر قطعات مهم و مرتبط با این مبحث سبب شد تا یکسری فاکتور های اولیه را برای انتخاب مدنظر داشته باشیم تا به شکل بهتری بتوانید با لیست بهترین گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ آشنا شوید. گوشی های معرفی شده از برندهای مختلفی بوده اند که میتوانید شاهد محصولات خوبی از سامسونگ و گوگل و Vivo خواهید بود. با ما جهت معرفی همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین گوشی های با رم 12

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند در اقدامات روزانه به یک اصل اساسی تبدیل شده است. بهترین گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ همانطور که میدانید از قدرت بالایی برخوردار هستند اما مدنظر قرار دادن دیگر بخش های گوشی نیز حایز اهمیت بوده است. در ادامه با 5 نمونه از گوشی های برتر این حوزه آشنا خواهید شد که پیشنهاد می شود نظر خود را نسبت به لیست بیان کنید.

1. گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4؛ قیمت گوشی سامسونگ با رم 12 گیگابایتی

1. گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 قیمت گوشی سامسونگ با رم 12 گیگابایتی

  • رم و حافظه داخلی: 12 گیگابایت + 256 گیگابایت
  • تراشه مرکزی: Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1
  • دوربین: 3 گانه 50 + 10 + 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
  • صفحه نمایش: 7.6 اینچ مدل Dynamic AMOLED 2X
  • باتری: 4400 میلی آمپر

با توجه به مشخصات ذکر شده برای گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 میتوان گفت که این محصول نه تنها از بهترین گوشی های تاشو این برند بوده بلکه گزینه خوبی در لیست محصولات معرفی شده با رم 12 بوده است. تراشه مدل اسنپدراگون بی تردید روی کارایی بهتر گوشی نقش خواهد داشت که در کنار دوربین های قوی میتوانید تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید. با توجه به صفحه نمایش تاشو محصول شاهد مدل امولد داینامیک 2 ایکس هستیم که این مورد از بهترین نمونه های تولید شده سامسونگ بشمار میرود. با توجه به اینکه محدودیت فضا در پشت گوشی دیده می شود سامسونگ قادر به استفاده از باتری قوی تری نبوده که میتوانید به باتری 4400 میلی آمپری دسترسی داشته باشید. قیمت گذاری گوشی در بازار هند چیزی حدود 163980 روپیه بوده است.

2. گوشی Google Pixel 7 Pro؛ ارزانترین گوشی با رم 12 گیگ

2. گوشی Google Pixel 7 Pro ارزانترین گوشی با رم 12 گیگ

  • رم و حافظه داخلی: 12 گیگابایت + 128 گیگابایت
  • تراشه مرکزی: Google Tensor G2
  • دوربین: 3 گانه 50 + 48 + 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ مدل LTPO AMOLED
  • باتری: 5000 میلی آمپر

رتبه دوم لیست بهترین گوشی های جهان با رم 12 مربوط به محصول قدرتمند گوگل بوده است که در این میان میتوان به ویژگی های خوبی از گوشی اشاره داشت. اولین نکته ای که باید بدانید دوربین های قدرتمند و عالی گوشی پیکسل 7 پرو بوده که به صورت 3 لنز در پشت گوشی پیاده سازی شده اند. تراشه مرکزی اختصاصی گوگل که مدل تنسور جی 2 بوده میتواند عملکرد خوبی را برایتان به همراه داشته باشد. رم 12 و حافظه داخلی 128 گیگابایت که به نسبت گوشی اول ظرفیت کمتری را در اختیار داشته از دیگر مشخصات این محصول بوده است. صفحه نمایش امولد قدرتمند که برای گیمرها و فیلم بازان مناسب بوده را میتوان گزینه خوب دیگری دانست که در کنار باتری 5 هزار میلی آمپری به تکامل رسیده است. قیمت گوشی در بازار هند چیزی 74480 روپیه اعلام شده است.

3. گوشی Vivo V27 Pro؛ بهترین گوشی شیائومی با رم 12 در بازار ایران

3. گوشی Vivo V27 Pro بهترین گوشی شیائومی با رم 12 در بازار ایران

  • رم و حافظه داخلی : 12 گیگابایت + 128 گیگابایت
  • تراشه مرکزی : Mediatek Dimensity 8200
  • دوربین : 3 گانه 50 + 8 + 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 50 مگاپیکسل
  • صفحه نمایش : 6.78 اینچ مدل AMOLED
  • باتری : 4600 میلی آمپر

گوشی ویو وی 27 پرو سومین گزینه معرفی شده در این لیست بوده که مانند گوشی رتبه دوم از حافظه داخلی و رم ثابت برخوردار است. تراشه مدل مدیاتک شاید یک ضعف برای گوشی محسوب شود که به نسبت تراشه اسنپدراگون از محبوبیت کمتری برخوردار بوده است که شرکت ویو تصمیم گرفت برای این محصول خود از این تراشه استفاده کند. دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بی شک لنز خوبی برای ثبت تصاویر حرفه ای بوده است که با پشتیبانی از ویژگی های نرم افزاری بسیار در این زمینه میتوانید شاهد تصاویر خوبی باشید. صفحه نمایش امولد دوست داشتنی با سایز 6.78 اینچ و باتری 4600 میلی آمپر از دیگر مزایایی بوده که میتوان به آن اشاره داشت. قیمت این گوشی در بازار هند چیزی حدود 45999 روپیه است.

4. گوشی Oppo Reno8 Pro 5G؛ گوشی با رم 12 و قیمت مناسب

4. گوشی Oppo Reno8 Pro 5G گوشی با رم 12 و قیمت مناسب

  • رم و حافظه داخلی: 12 گیگابایت + 256 گیگابایت
  • تراشه مرکزی: MediaTek Dimensity 8100 Max
  • دوربین: 3 گانه 50 + 8 + 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ مدل AMOLED
  • باتری: 4500 میلی آمپر

در این لیست تصمیم گرفتیم محصولاتی را معرفی کنیم که از برندهای مختلفی باشد تا بتواند نظر شما هنگام خرید را به خودش جلب کند. در بخش اینترنت همراه باید بدانید که این محصول اوپو از نسل جدید اینترنت همراه و دیگر موارد مرتبط یعنی 3G, 4G, 5G, VoLTE پشتیبانی میکند. حافظه داخلی 256 گیگابایت یک موهبت برای گوشی بوده که در کنار تراشه مدیاتک تا حدودی این ویژگی کمرنگ شده است زیرا بسیاری از کاربران به دنبال تراشه اسنپدراگون بودند که شرکت اوپو از این تراشه در محصول استفاده نمود. قدرت مدیاتک به اندازه دیگر تراشه های موجود نبوده ولی میتواند گزینه خوبی برای انجام اقدامات روزانه باشد. صفحه نمایش امولد گیمینگ و باتری 4500 میلی آمپری نکاتی بوده که باید میدانستید. قیمت گوشی 45999 روپیه است.

5. گوشی Xiaomi 11T Pro 5G؛ گوشی شیائومی با رم ۱۲ گیگ

5. گوشی Xiaomi 11T Pro 5G گوشی شیائومی با رم ۱۲ گیگ

  • رم و حافظه داخلی: 12 گیگابایت + 256 گیگابایت
  • تراشه مرکزی: Qualcomm Snapdragon 888
  • دوربین: 3 گانه 108 + 8 + 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ مدل AMOLED
  • باتری: 5000 میلی آمپر

شیائومی 11 تی پرو فایو جی در حال حاضر آخرین محصول معرفی شده در لیست بهترین گوشی های با رم 12 بوده است که اگر احساس میکنید گوشی خوب دیگری وجود داشته که در لیست بهترین گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ به آن اشاره نشده میتوانید باما همراه باشید. تراشه مرکزی اسنپدراگون 888 قدرت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار میدهد که باید بدانید دوربین 3 گانه عالی محصول در هنگام ثبت تصاویر میتواند به خوبی عمل نماید. صفحه نمایش امولد 6.67 اینچ در کنار باتری قدرتمند میتواند بسیاری از نیازهای شما به یک گوشی قدرتمند را تحت پوشش قرار دهد که پیشنهاد می شود نظرات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید. قیمت گوشی چیزی حدود 39990 روپیه است.

سخن پایانی

معرفی لیست بهترین گوشی های با رم 12 به پایان رسید که برای شروع 5 گوشی از برندهای مختلف را برایتان معرفی نمودیم. شما عزیزان با بررسی گوشی های معرفی شده میتوانید نظر خود را نسبت به لیست بهترین گوشی های با حافظه رم ۱۲ گیگ بیان کنید و اگر گوشی خوب دیگری را میشناسید که در لیست وجود نداشته میتوانید آن را در بخش نظرات باما به اشتراک بگذارید. بی تردید نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و تعیین سطح کیفی مقالات تاثیر گذار بوده است. با پلازا همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو