آیا می توانید 5 تفاوت این تصویر را در 18 ثانیه تشخیص دهید؟

آیا می توانید 5 تفاوت این تصویر را در 18 ثانیه تشخیص دهید؟


منبع: خبرنما

8

1402/4/24

14:42


آزمون تشخیص تفاوت تصویر وایکینگ: 5 تفاوت این دو عکس را پیدا کنید. برای یافتن تفاوت ها فقط 18 ثانیه زمان دارید. با این حال، ادعا شده تنها تیزبین ترین ها می توانند همه تفاوت ها را تشخیص دهند. شما چطور؟ اگر واقعا می‌خواهید توانایی‌های بینایی و دقت خود را بهبود ببخشید، باید سعی کنید […]

آیا می توانید 5 تفاوت این تصویر را در 18 ثانیه تشخیص دهید؟

آزمون تشخیص تفاوت تصویر وایکینگ: 5 تفاوت این دو عکس را پیدا کنید. برای یافتن تفاوت ها فقط 18 ثانیه زمان دارید. با این حال، ادعا شده تنها تیزبین ترین ها می توانند همه تفاوت ها را تشخیص دهند. شما چطور؟

اگر واقعا می‌خواهید توانایی‌های بینایی و دقت خود را بهبود ببخشید، باید سعی کنید هر روز حداقل یک پازل تشخیص تفاوت را حل کنید. این چالش‌ها قدرت بینایی شما را آزمایش می‌کنند. کارشناسان می گویند تشخیص تفاوت ها بین دو تصویر تقریبا یکسان ممکن است چالش برانگیز باشد. اگر کنجکاو هستید که چقدر بینایی خوبی دارید، پس آزمون تشخیص تفاوت تصویر وایکینگ را انجام دهید.

5 تفاوت را در 18 ثانیه پیدا کنید

تصاویر بالا یک جنگجوی وایکینگ را نشان می دهد که در بندری ایستاده است. شما می توانید یک قایق پارویی را با خدمه اش در دریا ببینید. همچنین یک صخره نیز در دور دست ها قابل مشاهده است. و عقابی در آسمان پرواز می کند. با این حال، پنج تفاوت بین تصاویر وجود دارد و شما فقط 18 ثانیه فرصت دارید تا هر پنج تفاوت را تشخیص دهید.

زمان شما از حالا شروع می شود.

تصویر وایکینگ

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون تشخیص تفاوت تصویر وایکینگ

برای دیدن تفاوت ها به تصویر زیر نگاه کنید:

تفاوت های تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت تصویر وایکینگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌های بینایی، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو