معمای کلید و در؛ در 5 ثانیه کلید مناسب را انتخاب کنید!

معمای کلید و در؛ در 5 ثانیه کلید مناسب را انتخاب کنید!


منبع: خبرنما

3

1402/4/26

02:10


معمای کلید و در یک باری فکری سرگرم کننده برای محک زدن ضریب هوشی و دقت بینایی شما است. این معما شما را به چالش می کشد تا کلیدی را که به در منتهی می شود، تشخیص دهید. با این حال به گفته سازنده این معما، تنها افراد باهوش می توانند این بازی فکری را […]

معمای کلید و در؛ در 5 ثانیه کلید مناسب را انتخاب کنید!

معمای کلید و در یک باری فکری سرگرم کننده برای محک زدن ضریب هوشی و دقت بینایی شما است. این معما شما را به چالش می کشد تا کلیدی را که به در منتهی می شود، تشخیص دهید. با این حال به گفته سازنده این معما، تنها افراد باهوش می توانند این بازی فکری را در عرض 5 ثانیه حل کنند. معمای کلید و در را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید و سرگرم شوید.

آیا برای ارزیابی ضریب هوشی خود آماده اید؟

بیایید شروع کنیم.

کدام کلید در را باز می کند؟

تصویر یک در و سه کلید را نشان می دهد. هر کلید به رشته نخی متصل است که یک هزارتو را شکل داده است. بنابراین ما از شما می خواهیم تا کمک ضریب هوشی بالا و چشمان تیزبین خود معمای کلید و در را حل کنید. حالا به تصویر زیر نگاه کنید و در عرض 5 ثانیه بگویید کدام کلید به دروازه می انجامد؟

کلید درست را انتخاب کنید

حل کردن معماها راهی عالی برای سرگرم شدن است. برعلاوه، انجام چنین فعالیت هایی می تواند به کاهش استرس نیز کمک کند، زیرا آنها مغز را فعال و درگیر نگه می دارند.

.

.

.

.

.

.

آیا کلید را در عرض 5 ثانیه پیدا کردید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است.

به کسانی که کلید درست را تشخیص داده اند تبریک می گوییم. این نشانه دقت و ضریب هوشی عالی شما است. به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ درست را فاش کنیم.

جواب معمای کلید و در

خیلی ها سعی کردند سوراخ کلید را با طرح کلید مطابقت دهند. اما هیچ ارتباطی بین رنگ نگین های روی کلیدها و در وجود ندارد. به هر حال، اگر همچنان در تلاش برای یافتن کلیدی هستید که درب را باز می کند، به تصویر زیر با دقت نگاه کنید:

کلید درست

جواب معمای کلید و در: بله، اگر آغاز و انجام همه رشته نخ ها را بررسی کنید، متوجه می شوید که کلید وسطی به در منتهی می شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای کلید و در لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو