کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024


منبع: تیپ زا

6

1402/4/24

20:40


کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024 کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024 : ژاکت های مردانه بین لایه های عایق سبک و پوسته های سخت ضد آب را پر می کنند. آنها به خوبی حرکت می کنند، به خوبی نفس می کشند و نسبت به یک ژاکت پشمی معمولی یا مصنوعی از عوامل […]

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024 : ژاکت های مردانه بین لایه های عایق سبک و پوسته های سخت ضد آب را پر می کنند. آنها به خوبی حرکت می کنند، به خوبی نفس می کشند و نسبت به یک ژاکت پشمی معمولی یا مصنوعی از عوامل آب و هوا محافظت می کنند.

اگر به تازگی با این کت ها آشنا شده اید و دوست دارید بیشتر در مورد آنها بدانید در اینجا چیزی است که باید بدانید:

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

آنها زمانی که درگیر فعالیت های سخت هستید عالی هستند

ژاکت ها برای فعالیت هایی طراحی شده اند که به تلاش زیادی نیاز دارند. آنها ایده آلی برای این فعالیت ها می میباشند زیرا از پلی استر ساخته شده اند که خاصیت ارتجاعی، تنفسی و مقاوم در برابر آب و هوا دارد.

این ویژگی‌ها آن‌ها را برای کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، اسکی ، پیاده‌روی و غیره عالی می‌کند. پوسته نرم یک لایه بیرونی عالی است اگر بیرون سرد است، خیلی مرطوب نیست، و شما سخت کار می‌کنید.

ژاکت ها هوای کافی را به داخل و خارج می کنند تا دمای بدن شما حفظ شود این به آنها برتری نسبت به دو گزینه پوسته دیگر می دهد.

آنها نسبت به لایه های میانی عایق سنتی مانند پشم گوسفند، کت های مصنوعی ، محافظت بهتری نسبت به آب و هوا دارند. آنها لباس های بسیار متنوعی هستند که ممکن است در هر چهار فصل سال پوشیده شوند زیرا در وسط قرار دارند.

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

ژاکت ها در برابر آب مقاوم هستند و حتی گاهی اوقات ضد آب هستند

اکثر ژاکت های نرم دارای مقاومت خوبی در برابر آب هستند و شما را در باران های سبک تا متوسط ​​خشک می کنند. قسمت بیرونی دارای یک پوشش ضد آب بادوام است که بارندگی را کاهش می دهد و به این معنی است که می توانید همیشه از آنها استفاده کنید حتی زمانی که باران می بارد.

در حالی که آنها برخی از سطوح مقاومت در برابر آب را ارائه می دهند هنگامی که باران شدید وجود دارد ممکن است آب به داخل نفوذ کند و شما را خیس کند.

خوشبختانه، برخی از ژاکت‌های پوسته نرم از پارچه سخت ضدآب یا یک ضدآب/تنفس کامل که در زیر پارچه‌های نرم بافته شده بافته شده است، یک قدم فراتر می‌روند.

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

آنها گرمتر از پوسته های سخت و کت های بارانی هستند

گرمای یک ژاکت به ضخامت و طراحی آن بستگی دارد. پوسته های نرم اغلب عایق بیشتری نسبت به ژاکت بارانی یا پوسته سخت دارند.

جلیقه های بارانی و پوسته های سخت پوسته های نازکی هستند که برای جلوگیری از رطوبت طراحی شده اند، در حالی که پوسته های نرم ضخیم تر هستند و اغلب دارای پوشش داخلی سبک هستند.

گرم ترین کت های پوسته نرم، پشم گوسفند را به داخل لباس متصل می کنند و تقریباً به اندازه یک کت مصنوعی نازک گرما را ارائه می دهند.

ژاکت مردانه

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

پوسته های نرم معمولاً سنگین تر هستند

ژاکت های نرم پوسته استاندارد به دلیل ساختار ضخیمشان، سنگین ترین گزینه در بین سه لایه خارجی هستند.

ژاکت های بارانی می‌توانند به اندازه 5 اونس سبک باشند و تقریباً هر شرکت بزرگ تجهیزات در فضای باز دارای پوسته ضد آب با وزن کمتر است در حالی که پوسته های سخت اغلب کمی سنگین تر هستند اکثر طرح ها بسیار کمتر از یک پوند وزن دارند.

از طرف دیگر، ژاکت ها به طور قابل توجهی سنگین تر هستند و اکثر نسخه های استاندارد وزنی بین یک و نیم کیلو دارند.

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

علاوه بر این، آنها معمولاً بزرگ هستند. در حالی که این می‌تواند برای کوله‌پشتی و سایر ورزش‌های مرتبط با وزن مانند دویدن، کوهنوردی، و اسکی مشکل ساز باشد، کاربران معمولی متوجه خواهند شد.

این ژاکت ها دارای کشش، قابلیت تنفس و محافظت در برابر باد هستند که در پوسته های نرم به دنبال آن هستید، اما به اندازه کافی کوچک هستند تا در جیب سینه خود جای بگیرند.

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

آنها برای استفاده روزمره ایده آل هستند

همانطور که بیشتر مردم فکر می کنند، ژاکت ها به صخره نوردی یا اسکی محدود نمی شوند به دلیل مقاومت در برابر آب و باد، لباس‌های روزانه پاییزی و بهاری عالی را برای فعالیت‌های اساسی مانند پیاده‌روی با سگ یا سفر در اطراف محله ایجاد می‌کنند.

وقتی هوا سرد باد یا نم نم باران است، اما نمی‌خواهید یک کت بارانی جداگانه با خود ببرید، همیشه می‌توانید از ژاکت نرم خود استفاده کنید.

کالکشن جدید ژاکت مردانه برای زمستان 2024

آنها برای استفاده روزمره ایده آل هستند

آنها اجازه راحت بودن می دهند

به غیر از قابلیت تنفس، ژاکت های نرم دارای حس کشسانی هستند. پارچه بیرونی انعطاف پذیری چهار طرفه (به صورت افقی و عمودی) را برای دامنه حرکت فوق العاده ارائه می دهد.

پوسته های نرم برای کوهنوردی، تقلا در هنگام پیاده روی یا کوهنوردی، و اسکی در بک کانتری، جایی که باید به آنجا برسید، خم شوید و بدن خود را منحرف کنید، معروف هستند.

برای اجازه دادن به این امر آنها ساخته شده اند تا حرکت را برای شما آسان کنند این ویژگی همچنین به این معنی است که شما می توانید یک پوسته نرم با تناسب کمی بیشتر انتخاب کنید که برای حرکت سریع ایده آل است.

آنها اجازه راحت بودن می دهند

ژاکت ها در برابر باد مقاوم هستند

پارچه معمولاً در برابر باد مقاوم است اما همچنان به اندازه کافی متخلخل است که اجازه تهویه را می دهد همین بس که نسیم کوچکی احساس نشود اما وزش شدیدی احساس شود.

این مقاومت جزئی باد عمدی است تا بتوانید در حین کار سخت خنک بمانید شما می توانید بدون نیاز به برداشتن ژاکت به دلیل افزایش گرمای داخل، از یک کوه بالا بروید.

ژاکت ها و شلوارهای سافت‌شل، کاملاً یا تا حدی ضد باد هستند. ژاکت های کاملا ضد باد حتی در هنگام وزش باد زیاد از شما محافظت می کنند متأسفانه، آنها می توانند به خصوص در هنگام درگیر شدن در فعالیت های شدید گرم شوند.

ژاکت ها در برابر باد مقاوم هستند

آنها محدودیت های خود را دارند

پوسته های نرم جزو سازگارترین لباس های فضای باز هستند اما محدودیت هایی دارند به همین دلیل، شرایطی وجود دارد که نمی توانید از آنها استفاده کنید.

آنها محدودیت های خود را دارند

بارزترین مثال زمانی است که هوا بد است.

طراحی قابل نفوذ هوا در بادهای شدید یک نقطه ضعف است به خصوص اگر برای مدت طولانی متوقف و غرق شوید.

همین امر در مورد طوفان های بارانی نیز صدق می کند: کت های پوسته نرم نمی توانند با ضد آب کت های بارانی رقابت کنند.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت وزن است و برای افرادی که به سبکی اهمیت می دهند مانند کوله گردها ممکن است لایه بیرونی بهتری نسبت به پوسته نرم وجود داشته باشد.

ژاکت سنگین‌تر از ژاکت های بارانی هستند و همچنان محافظت کامل ضدآب را ایجاد نمی‌کنند، و شما را ملزم به پوشیدن دو لایه بیرونی می‌کند.

بارزترین مثال زمانی است که هوا بد است.

سخن پایانی:

در حالی که کت ها محدودیت هایی دارند، اما مزایای زیادی دارند که از محدودیت ها بیشتر است. پوسته نرم یک انتخاب عالی است حتی اگر به دنبال کتی هستید که بتوانید برای استفاده روزمره بپوشید تنها کاری که باید انجام دهید این است که از خرید آن از یک فروشگاه معتبر اطمینان حاصل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو