امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام میسر شد [+ویدئو]

منبع: تکراتو

5

1402/4/28

00:02


متا امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام را ممکن کرد. البته این ویژگی در اپلیکیشن Messenger فیس‌بوک نیز قرار گرفته است.

امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام میسر شد [+ویدئو]

متا امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام را ممکن کرد. البته این ویژگی در اپلیکیشن Messenger فیس‌بوک نیز قرار گرفته است.

شرکت متا به‌عنوان شرکت مادر فیس‌بوک، اینستاگرام، واتساپ و تردز استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام و Messenger را به این دو اپلیکیشن اضافه کرده است. البته ویژگی آواتار که چندوقت پیش برای تمامی شبکه‌های اجتماعی متا منتشر شده بود، به احتمال زیاد تا چندی دیگر برای واتس‌اپ نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حل مشکل کپی رایت اینستاگرام ؛ آموزش تصویری روش های رفع مشکل کپی رایت

استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام میسر شد

متا ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران آن اجازه می‌دهد در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام و Messenger خود از آواتار استفاده کنند. غول فناوری که اخیراً درگیر رقابت جدی با توییتر بوده است، از سال‌ها قبل با ارائه ویژگی‌های جدید، روی آواتارها نیز تمرکز داشته که از آن‌ها به‌عنوان بخشی از برنامه‌های متا درزمینه متاورس یاد می‌شود.

براساس ویدیوی موجود در پست وبلاگ متا که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، ویژگی جدید این شرکت تا حدودی شبیه به استفاده از آواتارهای Memoji اپل در هنگام تماس با فیس‌تایم است؛ به این معنا که آواتارهای متا نیز می‌توانند حالات صورت و حرکات دهان شما را داشته باشند.

همان‌طور که در ویدیوی بالا دیده می‌شود، کاربران همچنین می‌توانند آواتارهای خود را به شکل حیواناتی ازجمله گربه، سگ و جغد نمایش دهند. بنابراین همان‌طور که متا نیز اشاره می‌کند، هیچ الزامی وجود ندارد که آواتار شبیه به چهره واقعی شما باشد.

متا علاوه بر این در ویدیوی خود، استیکرهای متحرک آواتار را نیز نشان می‌دهد که طبق پست متا، می‌توان از آن‌ها در استوری‌های و ریلزهای اینستاگرام، فیسبوک و نیز کامنت‌های فیسبوک استفاده کرد.

استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام میسر شد

متا به‌طور مداوم روی سیستم ساخت آواتار خود تمرکز داشته است و اخیراً نیز اعلام کرد که کاربران آن بیش از یک میلیارد آواتار ساخته‌اند. سازنده آواتار درواقع می‌تواند یک نسخه دیجیتال و تقریباً کامل از چهره و بدن واقعی خود داشته باشد تا در تماس‌های ویدیویی از آن به‌جای تصویر خود استفاده کند. این سیستم ابتدا برای استفاده در برنامه‌های واقعیت مجازی معرفی شد اما از آن زمان در دسترس گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های دیگر نیز قرار گرفته است.

متا در انتهای پست خود به این موضوع اشاره می‌کند که همچنان در تلاش است تا سیستم ساخت آواتار خود را با انیمیشن‌های واقعی‌تر و با جزئیات بهبود دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو