آزمون جغد پنهان: اگر چشمان تیزی داری، در 5 ثانیه جغد را پیدا کن!

آزمون جغد پنهان: اگر چشمان تیزی داری، در 5 ثانیه جغد را پیدا کن!


منبع: خبرنما

4

1402/4/31

10:32


آزمون جغد پنهان: جایی در این کتابخانه یک جغد مخفی شده است! آیا می توانید آن را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟ با این تست تصویری مهارت های بینایی خود را به چالش بکشید. پازل های تصویری روشی فوق العاده برای سنجش و آزمایش توانایی های بینایی شما است. این پازل ها معمولا شامل […]

آزمون جغد پنهان: اگر چشمان تیزی داری، در 5 ثانیه جغد را پیدا کن!

آزمون جغد پنهان: جایی در این کتابخانه یک جغد مخفی شده است! آیا می توانید آن را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟ با این تست تصویری مهارت های بینایی خود را به چالش بکشید.

پازل های تصویری روشی فوق العاده برای سنجش و آزمایش توانایی های بینایی شما است. این پازل ها معمولا شامل اشیاء یا الگوهای پنهانی هستند که پیدا کردن آنها دقت زیادی را لازم دارد. این چیزهای پنهان می تواند شامل هر جسم بی جان یا موجودات زنده ای مانند حیوانات و انسان باشد. پازل تصویری امروز، آزمون جغد پنهان، نیز یکی از همین گونه تست ها است. اگر می خواهید این تست بینایی را حل کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که جغد پنهان شده در پازل تصویر را پیدا کنید.

آزمون جغد پنهان

جغد را پیدا کنید

تصویر بالا یک کتابخانه را می نماید. شما می توانید چندین نفر را در ببینید که برخی، کتاب ها را در قفسه ها مرتب می کنند و برخی در حال خواندن آنها هستند. به هر حال، جایی در این عکس یک جغد به خوبی مخفی شده است و شما باید آن را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید.

اکنون تایمر خود را تنظیم کنید و جغد را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

جواب

جغد اینجاست:

جغد پنهان در کتابخانه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون جغد پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو