لحظه نبرد وحشتناک چند سگ با خرس قهوه ای غول پیکر در آلاسکا + ویدیو

منبع: روزیاتو

9

1402/4/31

10:33


لحظه نبرد وحشتناک چند سگ با خرس قهوه ای غول پیکر در آلاسکا + ویدیو

لحظه نبرد وحشتناک چند سگ با خرس قهوه ای غول پیکر در آلاسکا + ویدیو

سگ ها اغلب بهترین دوست انسان در نظر گرفته می شوند، اما گاهی اوقات می توانند بهترین مدافع انسان نیز باشند. در آلاسکا، چهار سگ با یک خرس قهوه ای درگیر شدند. صاحب سگ ها که یک شرکت ماهیگیری را اداره می کند، این برخورد دراماتیک را ثبت کرد و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این ویدیو نشان می دهد که سگ ها پارس می کنند، گاز می گیرند و خرس را تعقیب می کنند و صدای چند نفر شنیده می شود که سعی می کنند آنها را برگردانند. این ویدیو واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی برانگیخت و مردم هم برای سگ ها و هم برای خرس قهوه ای، ابراز ناراحتی کردند.

مایک ایوانز، مالک یک شرکت ماهیگیری در آلاسکا، این ویدیو را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «لحظه درگیری شدید از چند هفته قبل. در ساخت این ویدیو به سگ یا خرس آسیبی نرسید.»

مایک ایوانز گفت که این خرس زیاد در آن حوالی دیده می شود و در روز درگیری، قصد داشت یک مهمانی باربیکیو را به هم بریزد. ایوانز گفت: «به نظر می‌رسید خرس می‌خواست به ما ملحق شود».

درگیری شدید خرس قهوه ای با سگ هایی که از صاحبانشان محافظ می کردند

کاربران شبکه های اجتماعی با سگ ها و خرس ابراز همدردی کردند.

یکی از این کاربران نوشت: «خرس همان کاری را می‌کند که خرس‌ها باید انجام دهند. آنها خیلی قبل از انسان ها در این مکان بوده اند»

برخی دیگر خاطرنشان کردند که سگ ها خوش شانس بودند که در برخورد با خرس عظیم الجثه، آسیب جدی ندیده اند.

یک نفر نوشت: «فکر نمی‌کنم افرادی که عاشق سگ ها هستند بتواند این ویدیو را تماشا کند و احساس ترس در وجودشان رخنه نکند، چراکه اگر آن خرس تصمیم می گرفت واقعا به آنهاحمله کند، حتما کشته می شدند.»

درگیری شدید خرس قهوه ای با سگ هایی که از صاحبانشان محافظ می کردند

این ویدیوی مبارزه سگ ها با خرس قهوه ای نمونه نادر و قابل توجهی از رفتار حیوانات و تعامل انسان و حیوان است. این رفتار نشان دهنده شجاعت و وفاداری سگ هایی است که جان خود را برای محافظت از صاحب و دارایی او به خطر می اندازند. همچنین مقاومت و کنجکاوی خرس را نشان می دهد که با تهاجم سگ ها، دست از تلاش بر نداشت. در هر صورت احترام و محافظت از حیوانات اهلی و وحشی مهم است، چراکه آنها بخشی از دنیای طبیعی ما هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو