تست هوش دزد فروشگاه: آیا می توانید دزد را در 8 ثانیه شناسایی کنید؟

تست هوش دزد فروشگاه: آیا می توانید دزد را در 8 ثانیه شناسایی کنید؟


منبع: خبرنما

4

1402/4/31

16:31


تست هوش دزد فروشگاه: در این بازی فکری، یک دزد در حال سرقت لباس از مرکز خرید است. آیا می توانید او را در عرض 8 ثانیه دستگیر کنید؟ راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد مثل همین تست هوش دزد فروشگاه. شما هر روزه در فضای مجازی با تست های متفاوت هوشی روبرو […]

تست هوش دزد فروشگاه: آیا می توانید دزد را در 8 ثانیه شناسایی کنید؟

تست هوش دزد فروشگاه: در این بازی فکری، یک دزد در حال سرقت لباس از مرکز خرید است. آیا می توانید او را در عرض 8 ثانیه دستگیر کنید؟

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد مثل همین تست هوش دزد فروشگاه. شما هر روزه در فضای مجازی با تست های متفاوت هوشی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می تواند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. این تست ها همچنین مغز ما را به تفکر و فعالیت بیشتر وا می دارد.

تست هوش دزد فروشگاه

لباس‌هایی از یک مرکز خرید گم شده اند. مالک مرکز خرید در کلانتری شکایت کرد و یکی از کارآگاهان برای بررسی فیلم امنیتی به محل آمد. کارآگاه فیلم های گذشته را بررسی کرد و یکی را انتخاب کرد که مشکوک به نظر می رسید. عکس بالا تصاویر مشکوک را نشان می دهد. عکس به 3 بخش تقسیم شده است، اما بخش ها از همان روزی هستند که لباس ها گم شده. دزد نیز در تصویر است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا تصویر را با دقت بررسی کنید و دزد را در عرض 8 ثانیه شناسایی کنید.

دزد کیست؟

به یاد داشته باشید جواب تست هوش دزد فروشگاه در پایین صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب

زنی که لباس زرد پوشیده، دزد است. به لباس او در بخش سوم عکس نگاه کنید، می توانید گوشه های دو لباس مختلف (آنهایی که او دزدیده است) را زیر لباس او ببینید. خودت نگاه کن:

دزد فروشگاه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش دزد فروشگاه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو