تنها تیزبین ها می‌توانند پاندای پنهان میان دراگون ها را پیدا کنند!

منبع: خبرنما

3

1402/5/7

16:31


چه فکر می‌کنید آیا آنقدر تیزبین هستید که بتوانید در تست بینایی، پاندا میان دراگون ها را پیدا کنید؟ آیا دوست دارید جزئی نگری و دقت بینایی‌تان را آزمایش کنید؟ اگر بله پس به حل تست بینایی پاندا میان دراگون ها بپردازید. چالش ساده ای است، کافی است به دنبال یک پاندای بازیگوش میان دارگون […]

چه فکر می‌کنید آیا آنقدر تیزبین هستید که بتوانید در تست بینایی، پاندا میان دراگون ها را پیدا کنید؟ آیا دوست دارید جزئی نگری و دقت بینایی‌تان را آزمایش کنید؟ اگر بله پس به حل تست بینایی پاندا میان دراگون ها بپردازید. چالش ساده ای است، کافی است به دنبال یک پاندای بازیگوش میان دارگون ها بگردید، خیلی زود این حیوان را پیدا خواهید کرد.

چشمان خود را با تست بینایی پاندا میان دراگون ها محک بزنید. این آزمون برای ارزیابی و بهبود قدرت بینایی شما طراحی شده است. همچنین این تست یک سرگرمی مفید برای ذهن شما به حساب می‌آید. پس منتظر چه هستید؟ دست بجنبانید و شروع کنید!

تست بینایی پاندا میان دراگون ها

به تصویر زیر نگاه کنید:

تست بینایی پاندا میان دراگون ها

در تصویر بالا شما می‌توانید تعدادی دراگون ببینید که کنار هم قرار دارند. به هر حال شما باید یک پاندا را که خیلی خوب خودش را میان دراگون ها پنهان کرده پیدا کنید، آن هم تنها در 7 ثانیه! آیا موفق خواهید شد؟!

.

.

.

.

پاسخ

اگر حل تست بینایی پاندا میان دراگون ها برای‌تان دشوار است، ما این جا هستیم تا به شما کمک کنیم! در تصویر، می توانید چهره دراگون ها را با دقت از نظر بگذرانید تا چشمان تیزبین چون عقاب‌تان پاندا را ببیند.

اگر همچنان پیدایش نکرده اید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست بینایی پاندا میان دراگون ها

بله! پاندا قسمت گوشه بالایی تصویر سمت چپ قرار دارد. سر و صورت او کنار دراگون ها به راحتی قابل دید است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی پاندا میان دراگون ها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو