نحوه ورود به صرافی بینگ ایکس + آموزش تصویری

نحوه ورود به صرافی بینگ ایکس + آموزش تصویری


منبع: پلازا

5

1402/5/14

16:21


نحوه ورود به صرافی بینگ ایکس + آموزش تصویری

نحوه ورود به صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین کارگزاری‌هایی که برای ایرانیان هم مناسب است با ما همراه باشید تا این صرافی را بررسی کنیم.

امروزه صرافی‌های زیادی قصد خدمت رسانی به معامله گرانی را دارند که هر ساله به تعداد آنها افزوده می‌شود و چه معامله گر با تجربه و قدیمی بازار باشد و چه تازه به این عرصه قدم گذاشته است صرافی‌ها برنامه‌های متفاوتی برای هر دسته از افراد تدارک دیده اند و هر صرافی سعی می‌کند افراد بیشتری از هر دسته را به سمت خود بکشاند و به این علت یک فضای رقابتی در بین کارگزاری‌ها و صرافی‌های بازار ایجاد شده و ما شاهد تنوع وارائه خدمات متفاوتی از سوی صرافی‌ها هستیم.

این امر باعث شده که معامله گران در بازار‌های مالی با دست بازتر دست به انتخاب بزنند و بتوانند صرافی‌ها را از لحاظ خدمت رسانی بررسی و با هم مقایسه کنند و صرافی مناسب خود را برای ثبت معاملات و کسب سود برگزینند.

ما هم در این مقاله به سراغ یکی از همین صرافی‌ها رفتیم و می‌خواهیم برسی اجمالی روی این کارگزاری داشته باشیم و توانسته باشیم شما را بیشتر با این صرافی آشنا کنیم و اطلاعاتی بیشتری را در اختیار شما بگذاریم.

فهرست مطالب

صرافی بینگ ایکس چیست؟

یکی از صرافی‌های مطرح در دنیای بازار‌های مالی صرافی بینگ ایکس است که با ارائه خدماتی مانند اسپات و مشتقات آن و همچنین کپی ترید دست کاربران خود را در بازار‌های مالی باز بگذارد.

این صرافی توانسته است که در سال 2021 جایزه بهترین صرافی را از طرف تریدینگ ویو دریافت کند که این مسئله باعث نقطه قوت این صرافی در بین کاربران خود شده است این در حالی است که این صرافی و کارگزاری معروف در سال 2018 تاسیس شده و توانسته در این مدت کوتاه بیش از صد کشور را تحت پوشش خدمات خود دراورد و از کاربران کشور‌های تحت پوشش حمایت کند .

با توجه به بیوگرافی کارگزاری اینطور به نظر میرسد که این صرافی با تمرکز روی مبحث کپی ترید قصد دارد بیشتر افراد را به معامله گران خبره بازار وصل کند و در این حوزه شرایط ویژه ای قرار داده است در در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس:

  1. شما در قدم اول که وارد صرافی میشوید باید دکمه ثبت نام که در بالای سایت قرار دارد را بزنید

    صرافی بینگ ایکس ورود 01

2-در قدم دوم شما باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و منتظر تایید ثبت نام شوید شما این کار را هم از طریق ایمیل هم از طریق شماره تلفن میتوانید انجام دهید

صرافی بینگ ایکس ورود 02

3-بعد از اینکه اطلاعات را وارد کردید یک پیام تایید بر روی ایمیل یا تلفن شما می‌آید و شما باید کد را در کادری که در سایت باز میشود وارد کنید

صرافی بینگ ایکس ورود 03

4-بعد از وارد کردن کد ثبت نام شما با موفقیت انجام خواهد گرفت

صرافی بینگ ایکس ورود 04

برای دریافت جایزه شما میتوانید بعد از ثبت نام روی دریافت جایزه کلیک کنید.

و شرایط آن را درقسمت مورد نظر آن را بخوانید یا میتوانید از اینجا وارد شوید.

 

مزایا صرافی بینگ ایکس چیست:

*همان طور که گفته شد این صراحی بستر خوبی برای تجارت کپی ترید است که این مسئله باعث شده است که آن را به عنوان مزایای کارگزاری در نظر بگیریم.

*یکی دیگر از مزایای صرافی این است که افرادی که تازه به بازار‌های مالی راه پیدا کرده اند و تجربه کافی را ندارنند بتوانند در حساب‌های آزمایشی اقدام به خرید و فروش کنند و تجربه تلخ از دست دادن سرمایه خود را نداشته باشند.

*شما در این صرافی میتوانید از اهرم هم استفاده کنید تا به شما برای کسب سود بیشتر کمک کند و اگر سرمایه بیشتری داشته باشید صرافی برای شما اهرم‌های بیشتری هم در نظر خواهد گرفت.

*پلتفرم‌هایی که این صرافی در اختیار کاربران خود میدهد بسیار کاربر پسند هستند و افراد به راحتی میتوانند با انها تعامل داشته باشند پلتفرم‌های این کارگزاری در حوزه وب و موبایل موجود است

*خبر خوب برای فارسی زبانان این است که این کارگزاری از زبان‌های متفاوتی از جمله فارسی هم پشتیبانی میکند

*این صرافی از بیش از 300 ارز دیجیتال پشتیبانی میکند و دست معامله گران را درانتخاب رمز ارز خود باز گذاشته است

*کف سرمایه ای که میتوانید در صرافی وارد کنید یک دلار است

 

معایب صرافی بینگ ایکس :

این صرافی با وجود مزایای چشمگیری که دارد ولی متاسفانه شبکه‌های اجتماعی صرافی همچون تلگرام یا یوتیوب از زبان فارسی پشتیبانی نکرده است و این موضوع باعث شده است که شرایط برای کسانی که زبان ضعیفی دارند سخت بشود.

 

به چه کسانی صرافی بینگ ایکس توصیه می شود؟

صرافی BingX  برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال در تمام سطوح تجربه عالی را فراهم میکند ، اما ما فکر می‌کنیم که معامله‌گران جدید (یا هر معامله‌گری که می‌خواهد کپی ترید کند) از ثبت‌نام در این صرافی بیشترین بهره را خواهد برد. کپی ترید این صرافی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که به شما امکان می‌دهد معاملات تریدر‌های حرفه ای تر  را منعکس کنید

از جمله ویژگی‌های بخش پشتیبانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در این صرافی بخشی وجود دارد که به این منظور تعبیه شده تا کسانی که جدید هستند و یادگیری برای آن‌ها مهم است بتوانند راحت تر کار با صرافی را یاد بگیرند. در این بخش قسمت‌های مختلف صرافی و مفاهیم ارز‌های دیجیتال اورده شده و مطالب این قسمت حول محور اموزش مجموعه می چرخد که حتی اگه شما هیچ پس زمینه ای در مورد ارز‌های دیجیتال و این فضا را هم نداشته باشید باز هم این بخش می تواند به شما اطلاعات خوبی را ارائه کند فقط در نظر داشته باشید که بعضی از مقالات سایت از زبان فارسی ممکن است پشتیبانی نکند که برای این مسئله شما میتوانید از مترجم‌ها استفاده کنید

 

ویژگی‌های کلیدی صرافی بینگ ایکس که باید بدانید!

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان :

اگرچه BingX به دلیل ویژگی‌های کپی ترید معروف است، اما وقتی صحبت از خرید و فروش منظم کریپتو به میان می‌آید، بی‌تفاوت نیست. با یک پلتفرم معاملاتی حرفه ای و خوب طراحی شده، کاربران می‌توانند به راحتی خرید و فروش کنند، درست مانند هر صرافی دیگری.

بزرگ‌ ترین و پیشرفته ‌ترین ویژگی‌های کپی ترید در بازار:

در حالی که برخی از صرافی‌ها فقط دارای قابلیت کپی ترید هستند، صرافی بینگ ایکس تمام راه را پیش می‌برد و تجربه کپی ترید بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. با تجزیه و تحلیل واضح و ساده برای خواندن و آمار بهترین معامله گران  در پلتفرم، می‌توانید استراتژی خود را بسته به نیاز خود بررسی و انتخاب کنید.

اینگونه بود که BingX نامی برای خود دست و پا کرد. اگر فقط به دنبال کپی ترید به عنوان یک ویژگی هستید، صرافی بینگ ایکس رقیبی در این زمینه ندارد.

پشتیبانی 24/7 مشتری:

شما می‌توانید معاملات عادی را انجام دهید و معاملات را دیگران را هم کپی کنید و همچنین معاملات اهرم دار انجام دهید. اگرچه استفاده از آن برای کاربران ساده است، اما باید توجه داشت که استفاده کردن از این قسمت‌ها نیاز به آگاهی و توجه زیادی دارد.

از آنجایی که معاملات اهرم دار مخاطره آمیز است، ولی وقتی صرافی باشد که بتواند پشتیبانی خوبی به کاربران در مورد این بخش‌ها ارائه دهد ، بسیار مفید است، زیرا ممکن است به سؤالاتی در مورد ویژگی‌های خاص نیاز داشته باشید. پشتیبانی 24 ساعته BingX به 10 زبان، از جمله فارسی، به شما آرامش خاطری را می‌دهد که هنگام انجام معاملات از شما مراقبت می‌شود.

پشتیبانی فیات در صرافی بینگ ایکس:

با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Banxa و Moonpay برای چندین ارز مانند USD، AUD، EUR، KRW، THB، TWD، BGN، BRL، CAD، CHF، COF و غیره، BingX پشتیبانی گسترده ای از فیات ارائه می‌دهد. این پلتفرم از پروتکل‌های شخص ثالث برای اجرای این خریدهای فیات استفاده می‌کند.

ویژگی مبادله دائمی:

با ویژگی مبادله دائمی، می‌توانید سفارشات محدود، معاملات مارجین خود را به صورت شبانه روزی نگه دارید. سرمایه گذاران باید ابتدا موقعیت‌های خود را ببندند و پس از رسیدن به تاریخ تحویل قرارداد دوباره باز شوند. اینجور معاملات بیشتر برای افراد با تجربه به درد میخورد

پلتفرم بصری مخصوص مبتدیان:

BingX از شروع کار با تأیید ایمیل خود به منظور پیمایش در همه ویژگی‌های پلتفرم، تجربه کاربرپسندی را در رابطه با رابط کاربری به مبتدیان و متخصصان ارائه می‌دهد ولی باید تازه کاران حواسشان را بیشتر جمع کنند و با اطلاعات کافی وارد این صرافی شوند.

 

پیشینه و تاریخچه صرافی بینگ ایکس

BingX که در سنگاپور با نام Bingbon ثبت شده است، یک صرافی ارز دیجیتال جاه طلبانه است که در لبه برش فناوری نوآورانه بلاک چین بوده است. این صرافی که پس از یک تغییر نام تجاری در مقیاس کامل به BingX تغییر نام داد، به سرعت به دلیل ویژگی‌های تجارت کپی شهرت یافت.

پروتکل‌های امیدوارکننده صرافی بینگ ایکس که در سال 2018 تأسیس شد، سرمایه گذاری انجل و بودجه سری A را تضمین کرد. در سال 2019، ویژگی کپی ترید اضافه شد و به موفقیت بزرگی در آسیا تبدیل شد.

در سال 2020، BingX به سرعت رشد کرد و به حجم معاملات بالایی رسید و به مناطق انگلیسی زبان گسترش یافت. در سال 2021، BingX با حجم معاملات 24 ساعته در CoinMarketCap در رتبه هفتم قرار گرفت و می‌تواند بیش از 200000 سفارش در ثانیه را انجام دهد.

با ادامه گسترش سایت با دستیابی به مجوزهای دوگانه، صرافی بینگ ایکس به 10000 کاربر با معاملات روزانه و حجم معاملات روزانه بیش از 700 میلیون دلار رسیده است.  BingX همچنان به تلاش و گسترش فناوری خود ادامه می‌دهد، حتی با موفقیتی که پلتفرم از قبل کسب کرده است.

هنگامی که بلاک چین شروع به افزایش یافت و طرفدارانی در سراسر جهان داشت، Bingbon مجوز معتبر MTR را دریافت کرد که به آنها اجازه می‌داد طیف گسترده ای از خدمات مانند ارزهای دیجیتال و کیف پول‌های دیجیتال را ارائه دهند.

این به این پلتفرم اجازه گسترش داد و در عین حال مطمئن شد که بینگ ایکس از آن زمان خدمات خود را در سراسر جهان گسترش داده است. اکنون، عنوان BingX بزرگترین پلتفرم کپی ترید در جهان به شمار میرود.

 

دستاوردهای صرافی بینگ ایکس در  ئنیای کریپتو

BingX در صحنه ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی داشت. تنها در چند سال فعالیت خود، به طور مداوم در لیست Coinmarketcap  جزو بهترین بوده .در کنار این، BingX جایگاه خود را به عنوان بزرگترین پلتفرم کپی ترید  در بازار حفظ کرده است.

در حالی که سایر صرافی‌ها آن را به عنوان یک فکر در اینده ای دور در نظر می‌گیرند، BingX مراقبت و تفکر ویژه‌ای را در کپی ترید خود به ارمغان می‌آورد، و آن را به بهترین صرافی برای استفاده هنگام معامله کپی ترید تبدیل می‌کند.

هیچ صرافی دیگری وجود ندارد که حتی به ادعای گزینه‌های کلی که BingX در این زمینه ارائه میدهد نزدیک شود. این پلتفرم کاربران بیشتری را که به خوبی در این ویژگی مسلط هستند جذب کرده و خواهد کرد. با این حال، نه تنها معامله گران با تجربه سود می‌برند.

با کارمزدها و کمیسیون‌های بسیار کم، جای تعجب نیست که چرا بیش از یک میلیون کاربر از BingX برای نیازهای حوزه کریپتو برای معاملات خود استفاده می‌کنند. در کل صرافی بینگ ایکس توانسته برای کپی ترید بخش خوبی را برای کاربران خود فراهم کند

تیم و مدیریت صرافی BingX

توجه دقیقی برای ایجاد تیم صرافی شد. هنگامی که موسس و رهبری کلی از شرکت‌های برتر، از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌داری خطرپذیر گرفته تا غول‌های فناوری استخدام می‌شوند، می‌دانید که تیم به دقت ساخته شده است تا در بالاترین سطوح اجرا شود.

با توجه به اینکه فناوری بلاک چین آخرین پیشرفت‌های فناوری و مالی است، به متخصصان در این زمینه‌های مختلف نیاز است. وقتی نوبت به تیم می‌رسد، صرافی توانسته است دست پر باشد. با تجربه JP Morgan و Standard Charter Bank، صرافی ماهرانه پایه‌های مالی آنها را پوشش می‌دهد.

 

احراز هویت لایه ای در صرافی بینگ ایکس

BingX احراز هویت را به  بسیاری از کاربران توصیه می‌کند، حتی اگر بدون آن به ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید. اکثر کاربران بیش از 1 بیت کوین یا 50 اتریوم برای معاملات بیشتر در اختیار ندارند و این امر باعث می‌شود اکثریت کاربران به طور باورنکردنی بتوانند بدون احراز هویت کار کنند.

با این حال، اگر شما فردی هستید که به این بازار نگاه جدی دارید و سرمایه‌های بزرگتری دارید احراز هویت برای شما ضروری است و باید از آن استفاده کنید.

حال که با صرافی و نقاط قوت آن آشنا شدید میتوانید به سراغ این برویم که بونوس چیست و چگونه میتوانیم پاداش خود را از صرافی دریافت کنیم

 

مرکز راهنما صرافی بینگ ایکس :

در صرافی BingX بخشی وجود دارد که در آن میتوانید دسترسی سریع تری به بخشی داشته باشید که بتواند مشکلات شما را حل کند و خدمات در خورد آن را به شما ارائه دهد .

خدماتی مثل تغییر رمز عبور، تایید KYC،تایید صحت صرافی و گرفتن گزارش اکانت خود در صرافی و بسیار بسیار خدمات دیگر که در گزینه‌های فرعی این بخش صرافی میتوانید آن را یافت کنید.

در بخش مرکز راهنما یک گزینه ای وجود دارد به نام تایید صحت صرافی که شما میتوانید در آنجا میتوانید با وارد کردن نام دامنه، ادرس ایمیل و شناسه کاربری تلگرام استعلام کنید که آن مجموعه جزو نهاد‌های رسمی bingX هست یا خیر .

و میتوان این بخش سایت را یکی از مفید ترین و متمایز کننده ترین بخش صرافی نام برد به این دلیل که این کار باعث میشود امار کلاهبرداری‌ها و کسانی که با سواستفاده از اسم صرافی اقدام به کلاهبرداری میکنند به این طریق دستشان رو شده و نتوانند به مقاصد خود به راحتی برسند .

دسترسی به کپی ترید ، همراه با ویژگی‌های پشتیبانی آن، نشان می‌دهد که این صرافی نسبت به معامله گران جدید بسیار استقبال می‌کند.این صرافی توسط DCEاسترالیا و توسط کسب و کار خدمات پولی (ایالات متحده و کانادا) مورد تایید واقع شده است.

 

ویژگی‌های برتر صرافی بینگ ایکس نسبت به رقبا

یکی از ویژگی‌های برتر صرافی این است که شما میتوانید در بخش اسپات صرافی اقدام به خرید رمز ارز‌های محبوب خود بکنید واین کار را میتوانید از طریق وب و در همان لحظه انجام دهید و معامله شما در همان لحظه باز خواهد شد.

شما در این صرافی میتوانید ارز‌های محبوب خود مانند بیتکوین یا اتریوم و یا رمز ارز‌های دیگر را سریعا به تتر یا USDT تبدیل کنید که این به نوبه خود میتواند مزیت بزرگی باشد و کار را برای کاربران راحت تر بکند.

یکی از قسمت‌هایی که برای هر تریدر و معامله گری در بازار‌های مالی مهم است که در صرافی که انتخاب میکند یافت شود بخش معاملاتی استاندارد و فیوچرز است که بخش فیوچرز برای معامله گران خبره تر طراحی شده است و بهتر است که بعد از یادگیری بازار‌های مالی و کسب تجربه اقدام به افتتاح حساب بکنید.

تجارت گرید. Grid Trading یک ویژگی جدید از BingX است. این ربات معاملاتی خودکار هر روز هفته و به طور 24 ساعته هر سودی را که اتفاق می‌افتد به دست می‌آورد. این پلتفرم تقریباً 90000 کاربر دارد و شما می‌توانید با این شبکه تجارت همگانی حساب‌هایی برای معامله روی اسپات یا فیوچر ایجاد کنید  Grid Trading نمونه ای از این است که چگونه BingX یک پلت فرم اجتماعی عالی است.

شما در کپی ترید می‌توانید معاملات معامله گران موفق و اثبات شده را کپی کنید. انواع مختلفی از معامله‌گران برای کپی کردن وجود دارد، از معامله‌گرانی که ریسک پذیر هستند تا معامله‌گران محافظه‌کار. شما می‌توانید از میان معامله گران اسپات یا فیوچر انتخاب کنید، و اگر سابقه خوبی دارید، حتی می‌توانید برای تبدیل شدن به یک معامله گر کپی ترید  اقدام کنید.

در این صرافی شما میتوانید بدون سرمایه گذاری و فقط با ثبت نام در صرافی اقدام به کسب جایزه کنید که در ادامه نحوه گرفتن آن به شما آموزش داده خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این صرافی این است که به شما اجازه میدهد تا به اخرین وضعیت و معامله‌های تریدر‌های برتر دسترسی داشته باشید و خبر آن به شما داده خواهد شد تا از نحوه مبادلات آنان آگاهی داشته باشید و با اعتماد بیشتری فرد یا ربات مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق آن کسب سود کنید.

 

انطباق و مقررات  صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX توسط DCE (استرالیا) و کسب و کار خدمات پولی (ایالات متحده و کانادا) تنظیم می‌شود. به عنوان یک خدمات رسان مالی بین المللی، این موسسه دارای دفاتری در اتحادیه اروپا، آمریکای شمالی، کانادا، تایوان و هنگ کنگ است. BingX یک شرکت تابعه از Bing Group است که دارای مجوز در آمریکا، استرالیا، کانادا و اتحادیه اروپا می‌باشد.

امتیازات صرافی بینگ ایکس :

این صرافی در جاهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و رتبه بندی شده است و ما در اینجا برجی از این منابع و امتیازاتی که به این کارگزاری داده اند را منتشر کرده ایم.

TrustPilot: 4.7/5

Cryptowisser: 3.7/5

HedgeWithCrypto: 4.2/5

CaptainalCoin: 8.2/10

Newton Advisor: 4.7/5

Facebook: 4.9/5

 

نکته‌های پایانی :

صرافی‌های زیادی در حوزه‌های مالی وجود دارد و هر کدام شرایط و مزیت‌های منحصر به فرد خود را دارا میباشند و چون شما قرار است سرمایه خود را در دستان یک کارگزاری قرار دهید بهتر است به صورت کامل در مورد آن صرافی تحقیق کنید و توجه داشته باشید که شما مسئول سرمایه خود هستید پس در این کار وسواس بیشتری به خرج دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو