افراد معروف در ارز دیجیتال

افراد معروف در ارز دیجیتال


منبع: پلازا

7

1402/5/18

16:22


افراد معروف در ارز دیجیتال

در چند سال اخیر، به لطف افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و جذابیت توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، توجه بسیاری از مشهورترین و بزرگترین سلبریتی‌های جهان به حوزه ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتو افزایش یافته است. با این حال، حتی اکنون که مدتی از آغاز بازار نزولی می‌گذرد و قیمت اکثر ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، بسیاری از افراد مشهور همچنان در فضای ارزهای دیجیتال فعال هستند و از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند.

توکن‌های غیر قابل تعویض در واقع اسناد آرشیوی مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند که به عنوان نمادهای دیجیتالی آثار هنری در نظر گرفته می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با ارز دیجیتال خریداری کنند. همانطور که یک نقاشی اصلی از ماتیس یا ون گوگ ارزش زیادی دارد و نمی‌توان آن را با کارت پستالی که از اداره پست خریداری می‌کنید مقایسه کرد، آثار هنری و NFT‌های مرتبط نیز ارزش زیادی دارند.

از سیلیکون ولی گرفته تا عموم کاربران اینترنت، بحث اصالت و مالکیت آثار هنری دیجیتال بسیار داغ شده است و جای تعجب نیست که مشهورترین و بزرگترین سلبریتی‌ها فرصت را غنیمت شمرده و وارد این بخش از بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند و آثار هنری خود را در قالب توکن‌های NFT فروختند. حالا دلیل آنها برای این کار هر چه باشد، حضورشان تاثیر خودش را دارد و باعث شکل گیری گروه‌های اجتماعی جدید در فضای ارزهای دیجیتال می‌شود.

افراد معروف در ارز دیجیتال

تاثیر حضور سلبریتی ‌ها در دنیای ارز دیجیتال

در سال گذشته، بسیاری از افراد مشهور فعال در دنیای ارزهای دیجیتال تصمیم گرفته‌اند وارد حوزه‌هایی غیر از توکن‌های غیر فیزیکی (NFT) شده و حمایت خود را در تمام زمینه‌های تجارت، بازی و سرمایه گذاری نشان دهند. با توجه به میلیون‌ها مخاطب آنلاین و آفلاین که دارند، سلبریتی‌ها به راحتی می‌توانند دانش فعالان ارزهای دیجیتال را افزایش دهند و افرادی را که حتی تا به حال نام بلاک چین را نشنیده‌اند، به این موضوع معرفی کنند.

علاوه بر این، افراد مشهور می‌توانند با تأثیری که بر مخاطبان خود در توییتر، فیس بوک و اینستاگرام دارند، به جذب افراد مشهور دیگر کمک کنند. چه کسی بهتر از یک سلبریتی مشهور می‌تواند سایر افراد مشهور را به حرفه خود علاقه مند کند تا سرمایه گذاری هنگفتی داشته باشند و به حمایت از بلاک چین و ارز دیجیتال ادامه دهند؟

به همین منظور فهرستی از مشهورترین و بزرگترین سلبریتی‌هایی که با حمایت آنها در توسعه دنیای ارز دیجیتال سهیم بوده‌اند را معرفی و بررسی می‌کنیم.

مشهورترین افرادی که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می ‌کنند

در ادامه لیستی از محبوب‌ترین و مشهورترین سلبریتی‌های فعال که در سال‌های اخیر مجذوب بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند و بدون ترس به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه نشان داده‌اند را معرفی می‌کنیم. البته ممکن است برخی از این افراد در ایران شناخته شده نباشند، اما تاثیری جهانی بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشته و مخاطبان خود را به این حوزه جذب کرده‌اند.

ورزشکاران دنیای ارز دیجیتال

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از ورزشکاران از جمله تنیس بازان و بازیکنان تیم‌های فوتبال و راگبی به دنیای ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. حتی در برخی موارد این افراد حقوق خود را به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دریافت می‌کنند تا پس از بازنشستگی سرمایه گذاری بلندمدتی داشته باشند. همچنین با راه اندازی و عرضه توکن هواداران باشگاه‌های ورزشی، پای ورزشکاران بیشتری به این رشته باز شد و حتی مدیران و تیم‌های اجرایی تیم‌ها و ورزشگاه‌ها نیز به عرصه ارز دیجیتال پیوستند.

از دیگر دلایل اضافه شدن ورزشکاران به جمع طرفداران دنیای ارزهای دیجیتال می‌توان به فروش NFT‌های مخصوص این افراد در شبکه‌های بلاک چین اشاره کرد. در ادامه لیستی از چندین ورزشکار از رشته‌های مختلف که با دنیای کریپتو آشنایی نسبی دارند و یا حتی آن را تبلیغ می‌کنند، آورده شده است.

ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووا، ستاره تنیس جهان و چندین چهره مشهور دیگر مانند گال گدوت، بروس ویلیس و جاستین بیبر، تجارت ارزهای دیجیتال خود را با سرمایه گذاری در راه حل‌های پرداخت به صورت ارز دیجیتال آغاز کرده‌اند. Moonpay مدتی بعد اعلام کرد که از نوامبر 2021، بیش از 60 چهره و چهره سرشناس در صنعت موسیقی، ورزش، سینما و سرگرمی در مجموع 87 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند.

این سرمایه‌گذاری اولین قدم ماریا شاراپووا به عنوان یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین سلبریتی‌ها به دنیای ارزهای دیجیتال بود، اما او هنوز درباره سبد سرمایه‌گذاری خود در این زمینه چیزی نگفته است.

لیونل مسی

لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال، به سفیر برند جهانی Sirin Labs، توسعه دهنده تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی مبتنی بر بلاک چین تبدیل شده است. لئو مسی نه تنها یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، بلکه یکی از مشهورترین افراد جهان محسوب می‌شود. او پس از پستی که در فیس بوک و اینستاگرام منتشر کرده و در مورد اشتیاق خود به کار در زمینه بلاک چین صحبت کرد، نزدیک به 90 میلیون نفر از دنبال کنندگان او با این فناوری آشنا شدند.

افراد معروف در ارز دیجیتال

لوئیس سوارز

به نظر می‌رسد یکی از بهترین بازیکنان هجومی جهان که در باشگاه بارسلونا و تیم ملی اروگوئه بازی می‌کند، به این نتیجه رسیده است که پرداخت پول برای گل‌هایی که به ثمر می‌رساند کافی نیست. لوئیس سوارز هم اکنون به دنبال کسب درآمد از طریق پیش بینی برنده مسابقات است. ستاره فوتبال اروگوئه‌ای از 25 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود دعوت کرد تا در پلت فرم بازار پیش بینی Stox که بر اساس شبکه اتریوم فعالیت می‌کند، ثبت نام کرده و نتیجه مسابقات تنیس اوپن آمریکا را پیش بینی کنند.

اهالی موسیقی در دنیای ارزهای دیجیتال

موسیقی و ارز دیجیتال می‌توانند به خوبی با یکدیگر تعامل داشته باشند. اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تصویری و صوتی مانند یوتیوب، خوانندگان و نوازندگان را از چنگ شرکت‌های موسیقی آزاد و دنیای ارز دیجیتال هنرمندان را از چنگال موانع ورود به وب 2 در آینده رها کرد. حوزه مالی غیرمتمرکز یا دیفای این امکان را برای مخاطبان هنرمندان فراهم می‌کند که آثار هنری را مستقیماً از صاحب اثر خریداری کنند و از این طریق سود اثر به طور کامل نصیب صاحب اثر می‌شود.

به همین دلیل، بسیاری از هنرمندانی که ترجیح می‌دهند حقوق آثار هنری خود را داشته باشند، در چند سال اخیر علاقه زیادی به حوزه ارز دیجیتال و بیشتر از همه به توکن‌های غیر نمادین نشان داده‌اند. در ادامه لیستی از معروف ترین این افراد را مشاهده می‌کنید.

امینم

Marshall Mathers که با نام هنری امینم شناخته می‌شود و یکی از بهترین رپرهای تمام دوران به شمار می‌رود، یکی از معدود سلبریتی‌های مشهوری است که تنها با خرید NFT در این منطقه و تلاش برای فروش مجموعه انحصاری خود به شهرت رسید و از آن سود کمی نبرده است. این خواننده برنده 15 جایزه گرمی، توکن کمیاب Bored Ape Yacht Club شماره 9055 را به قیمت 460000 دلار خریداری کرد. دلیل اینکه امینم این NFT را خرید، گردنبند طلایی و کلاه نظامی خاکستری او بود که معمولاً مارشال ماترز از آن استفاده می‌کرد.

ارتباط امینم با دنیای کریپتو به سال 2018 برمی گردد. در آن زمان امینم آلبوم جدید خود را به نام Kamikaze منتشر کرد که در آن به بیت کوین اشاره داشت. بعد از مدتی NFT خود را خرید و علاقه‌اش به این رشته ثابت شد. در ژوئن 2022، امینم موزیک ویدیویی با موضوع مجموعه NFT، میمون‌های خسته، به همراه یک رپر معروف دیگر علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال، اسنوپ داگ، منتشر کرد.

البته، امینم هرگز موضع خود را به‌عنوان حامی دارایی‌های کریپتو به وضوح بیان نکرد، اما چندین بار در مورد اجرای زنده با سازندگان مجموعه هیئت مدیره Yate Club صحبت کرده است.

افراد معروف در ارز دیجیتال

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ که با رپ‌های گانگستری‌اش در جامعه موسیقی شناخته شده و محبوب است، از همان ابتدا علاقه خود را نشان داده و در زمینه کریپتو فعالیت می‌کند. در واقع اسنوپ داگ را یکی از مشهورترین سلبریتی‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال می‌دانند. البته اولین تماس اسنوپ داگ با جامعه کریپتو زمانی بود که باید به مخاطبان و طرفداران خود در مورد توکن‌ها و NFT‌های جعلی که به نام او ساخته و منتشر شده بودند هشدار می‌داد.

او پس از آشنایی نسبی با این صنعت، شروع به مذاکره و همکاری با پروژه‌های کریپتو متعددی از جمله صرافی‌ها، پلتفرم‌های وب 3، بازی‌ها و مجموعه‌های NFT کرد و به عبارتی به رشد و محبوبیت این صنعت در میان معروف‌ترین و بزرگترین‌ها کمک کرد. مدتی پیش اسنوپ داگ از افتتاح رستوران جدیدی با الهام از مجموعه Bored Monkeys NFT در لس آنجلس خبر داد که Bored and Hungry نام دارد. اگرچه محبوبیت NFT مدتی رو به کاهش بوده است، اما اسنوپ داگ هنوز هم در مورد علاقه خود به این رشته بسیار پر سر و صدا است.

اندرو یانگ

اندرو یانگ در سال‌های 2020 و 2021 کاندیدای شهرداری نیویورک بود و به عنوان یکی از نوآوران برجسته در زمینه فناوری شناخته می‌شود. اما شاید بسیاری از مردم ندانند که اندرو یانگ یکی از سیاستمداران حامی کریپتو در آمریکا است و حتی پس از پایان کاندیداتوری خود در نیویورک، همچنان بر فناوری جدید و نوآوری در حوزه ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. یانگ پس از پایان نامزدی خود، حزب جدیدی ایجاد کرد که قصد دارد آن را حزب رمزگذاری (Crypto Party) بنامد.

او همچنین یک سازمان غیرمتمرکز مستقل یا DAO به نام Lobby3 را در فوریه 2022 ایجاد کرد که هدف آن استفاده از هزینه‌های توکن عضویت برای پشتیبانی از وب 3، بلاک چین و حوزه ارزهای دیجیتال در واشنگتن است.

جورج گالووی

جورج گلوی یکی از مشهورترین سیاستمداران بریتانیایی است که از ارز دیجیتال حمایت می‌کند. گلوی که نامزد شهرداری لندن نیز بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد از فناوری بلاک چین برای ذخیره و بررسی فعالیت‌های شهرداری لندن استفاده کند تا شفافیت در این حوزه ایجاد شود.

Glowy قول داد که بودجه ۱۷ میلیارد پوندی لندن را در شبکه MayorsChain مدیریت کند؛ یک سیستم مدیریت مالی عمومی که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است.

اریک آدامز

اریک آدامز، صد و دهمین شهردار نیویورک، که از اول ژانویه 2022 در این سمت فعالیت خواهد کرد، یکی دیگر از سلبریتی‌های مشهور فعال در زمینه ارز دیجیتال و حامی ارزهای دیجیتال است. او علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارد و حتی سه چک اول خود را با ارز دیجیتال دریافت کرد. پس از سوگند شهرداری، او اولین فیش حقوقی خود را بر اساس بیت کوین و اتریوم دریافت و آن را با استفاده از صرافی Coinbase به ارز دیجیتال تبدیل کرد. آدامز بعداً در این زمینه گفت: «نیویورک مرکز جهان در دنیای مدرن محسوب می‌شود و ما می‌خواهیم که در حوزه ارز دیجیتال و سایر نوآوری‌های مالی، مرکز جهان باشد».

افراد معروف در ارز دیجیتال

افرادي كه از ارز ديجيتال پولدار شدند چه کسانی هستند؟

در حال حاضر افراد زیادی هستند که با تکیه بر فناوری‌های نوظهور میلیونر و حتی میلیاردر شده‌اند. برخی از این افراد به شرح زیر هستند:

چانگ پنگ ژائو

بنیانگذار و مدیر عامل صرافی بایننس، ثروتمندترین فرد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است. چانگ پنگ ژائو در شبکه‌های اجتماعی با نام «CZ» شناخته می‌شود. طبق برآوردهای مجله فوربس، چانگ پنگ ژائو حداقل 70 درصد سهام بایننس را در اختیار دارد. در سال 2022، وب سایت فوربس ثروت چانگ پنگ ژائو را 65 میلیارد دلار تخمین زد.

سام بنکمن فرید

سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی FTX و شرکت تحقیقاتی Alameda در زمینه بازاریابی ارزهای دیجیتال است. ارزش صرافی FTX 32 میلیارد دلار و دارایی خالص بانکمن فرید 24 میلیارد دلار است. سام بنکمن فرید دارای بیش از 7 میلیارد دلار FTT و حدود نیمی از FTX است.

افراد معروف در ارز دیجیتال

برایان آرمسترانگ

یکی دیگر از ثروتمندترین افراد در ارزهای دیجیتال، مدیرعامل و بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال کوین بیس است. در آوریل 2021، برایان آرمسترانگ با سرمایه گذاری در سهام Coinbase وارد بورس شد و ارزش این مبادله در آن زمان به 100 میلیارد دلار رسید. اگرچه ارزش بازار این صرافی به حدود 50 میلیارد دلار رسید، اما برایان آرمسترانگ با 19 درصد از سهام خود همچنان سومین فرد ثروتمند در حوزه ارزهای دیجیتال است. دارایی خالص او 6.6 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

گری وانگ

گری وانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری صرافی FTX، صرافی FTX را در سال 2019 با بانکمن فرید راه اندازی کرد. او بیش از 600 میلیون دلار FTT و 16 درصد سهام در تجارت جهانی FTX دارد. دارایی خالص او 5.9 میلیارد دلار برآورد شده است.

کریس لارسن

لارسن مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت بلاک چین ریپل است. کریس لارسن با شکایت SEC مبنی بر IPO غیرقانونی ریپل مبارزه کرده است. البته ریپل و لارسن این تخلف را تکذیب کرده‌اند. لارسن با دارایی خالص 4.3 میلیارد دلار به عنوان پنجمین فرد ثروتمند در فضای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

افراد معروف در ارز دیجیتال

کامرون وینکلووس و تایلر وینکلووس

برادران دوقلوی کامرون و تایلر وینکلووس به عنوان رقیبان دانشگاهی مارک زاکربرگ شناخته می‌شوند. کامرون و تایلر وینکلووس پس از دریافت 65 میلیون دلار تسویه حساب از سوی خالق و مدیر عامل فیس بوک، تمام پول خود را به طلای دیجیتال یا بیت کوین تبدیل کردند. آنها خرید بیت کوین را در سال 2012 آغاز کردند و از آن زمان به دارایی‌های دیجیتال خود تنوع بخشیده‌اند. کامرون و تایلر وینکلووس پس از سرمایه گذاری هنگفت روی ارزهای دیجیتال، صرافی رمزنگاری Gemini را راه اندازی کردند. دارایی خالص این دو برادر 6 میلیارد دلار برآورد شده است.

سونگ چی هیونگ

سونگ چی هیانگ بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال Upbit در کره جنوبی است. او توانست 46 میلیارد دلار از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در صرافی UpBit کسب کند. دارایی خالص سونگ چی هیانگ 3.7 میلیارد دلار است.

بری سیلبرت

بری سیلبرت، بنیانگذار گروه ارزهای دیجیتال، مجموعه متنوعی از ارزهای دیجیتال ساخته است. گروه ارز دیجیتال شرکت سرمایه گذاری Grayscale را کنترل می‌کند. این گروه سرمایه گذاری روی بیش از 200 استارت آپ ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. او قبل از سرمایه گذاری در بازار کریپتو، یک کارآفرین و بانکدار بود. سیلبرت در سال 2015 پلتفرم معاملات سهام دوم بازار را به نزدک به مبلغی نامشخص فروخت. دارایی خالص سیلبرت در حال حاضر 3.2 میلیارد دلار است.

ساتوشی ناکاموتو

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که از پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین، و خالق آن، ساتوشی ناکاموتو اطلاعی نداشته باشد. اگرچه هیچکس هویت سازنده اولین سکه بازار ارزهای دیجیتال را نمی‌داند، اما کیف پولی به نام این شخص وجود دارد که حاوی تعداد زیادی بیت کوین است. در حال حاضر احتمالات و شایعات زیادی در مورد هویت آقای ناکاموتو وجود دارد. اگر ساتوشی را به روش‌های مختلف با دقت بررسی کنید، به این نتیجه خواهید رسید که او یک نابغه منحصر به فرد است.

با توجه به گمانه زنی‌ها و احتمالات مربوط به کیف پول متعلق به ساتوشی ناکاموتو، گفته می‌شود که 80 هزار واحد بیت کوین در آن وجود دارد که این مقدار بیت کوین حدود 3.5 میلیارد دلار است.

براد گارلینگ هاوس

برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است. برد گارلینگ تجربیات زیادی در AOL و Yahoo داشت، بنابراین دستیابی به یک فناوری انقلابی همیشه در گوشه ذهن او بود. او زمانی کسب و کار خود را شروع کرد که پتانسیل یکپارچه سازی بلاک چین را دید و سیستم بانکداری و بازرگانی سنتی اطلاع رسانی شد.

بسیاری از علاقه مندان به بیت کوین اخیراً از سوی ریپل احساس خطر کرده‌اند، زیرا این ارز مجازی به جای استفاده از بیت کوین برای سرنگونی بانک‌ها و موسسات سنتی، سعی در معرفی فناوری بلاک چین به این موسسات دارد.

مدیر عامل ارز دیجیتال ریپل اعلام کرده است ذهنیتی دارد که همه باید با هم رشد کنند. بنابراین او معتقد است که اگر یک کوین سود کند بقیه نیز سود می‌کنند. براد گارلینگ هاوس حدود 7 درصد از سهام ریپل را در اختیار دارد، ارزش دارایی‌های او نزدیک به 9.5 میلیارد دلار است.

افراد معروف در ارز دیجیتال

ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین در روسیه متولد شد و خانواده‌اش چند سال بعد به کانادا مهاجرت کردند. او یک نابغه در ریاضیات و علوم کامپیوتر بود. ویتالیک در 17 سالگی پس از شنیدن اخباری درباره بیت کوین از پدرش عمیقاً درگیر این فناوری شده و بلافاصله پس از یادگیری نحوه کدنویسی در شبکه بلاک چین، ایده‌های زیادی توسط او در مورد چگونگی بهبود بیت کوین ارائه شد.

سرانجام، در سال 2013، ویتالیک بوترین یک کاغذ سفید برای ارز دیجیتال خود، اتریوم نوشت. در این مرحله، او با بسیاری از کدنویسان دیگر که می‌خواستند از طریق مجله بیت کوین در پروژه اتریوم شرکت کنند، در تماس بود. به طور کلی، تراکنش‌ها در بستر اتریوم سریع‌تر از بیت کوین است. از این رو، پیاده سازی ICO خود در پلتفرم اتریوم برای شرکت‌های مستقل بسیار آسان‌تر شد. این امر باعث شد تا میلیاردها دلار به طور ناگهانی وارد شبکه اتریوم شود و مردم بتوانند به راحتی ارزهای دیجیتال خود را بر روی آن ایجاد کنند.

چارلز هاسکینسون

چارلز هاسکینسون در شهر کلرادو به دنیا آمد و بزرگ شد. رشته تحصیلی چارلز هاسکینسون تحلیل آماری بود و پس از آن به صنعت ارزهای دیجیتال روی آورد. چارلز هاسکینسون پس از ورود به بازار ارزهای دیجیتال به موفقیت‌های زیادی دست یافت.

تجربه حرفه‌ای هاسکینسون شامل سرمایه گذاری در سه شرکت مرتبط با ارزهای دیجیتال، Invictus Innovations، Ethereum و Input Output Hong Kong (IOHK) است. چارلز هاسکینسون همچنین رئیس کمیته آموزش بنیاد ارز دیجیتال بیت کوین است و گروه تحقیقاتی ارزهای دیجیتال را در سپتامبر 2013 تأسیس کرد. چارلز هاسکینسون در حال حاضر بر روی توسعه بلاک چین کاردانو در هنگ کنگ تمرکز دارد.

مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital و یکی از بنیانگذاران Galaxy Digital LP، یک بانک تجاری متمرکز بر رمزنگاری مستقر در نیویورک است. مایکل نووگراتز، مدیر سابق صندوق سرمایه گذاری Fortress، به یکی از حامیان برجسته ارزهای دیجیتال تبدیل شده و در سال 2017 گفت که حداقل 20 درصد از دارایی خالص او به بیت کوین و اتر بوده است. مایکل نووگراتز علاوه بر فعالیت‌هایش در حوزه ارزهای دیجیتال، یک سازمان خصوصی که برنامه‌های کشتی را در مدارس دولتی شهر نیویورک برنامه‌ریزی می‌کند، به عنوان رئیس هیئت مدیره Beat the Streets تأسیس کرد و به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شد.

متیو روزاک

متیو رزاک، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران یک شرکت پیشرو در حوزه بلاک چین به نام بلوک است. در آگوست 2019، BloqCloud منتشر شد. BloqCloud یک پورتال ابری برای ارائه خدمات مدیریت شده به شبکه‌های بلاک چین عمومی و خصوصی است، هدف این پورتال ابری تطبیق شبکه چند وجهی از بلاک چین، ارزهای دیجیتال و برنامه‌های غیرمتمرکز است. در سال 2018، ارزش دارایی‌های او یک میلیارد دلار برآورد شده است.

معروف ترین استاد ارز دیجیتال

معروف‌ترین استاد ارز دیجیتال باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

وقت شناسی

اولین ویژگی که قصد داریم به آن بپردازیم وقت شناسی است. وقت شناسی یکی از مهم‌ترین عواملی است که معلم باید به آن پایبند باشد. به عنوان مثال، زمانی که فرد مورد نظر قصد دارد دوره آموزشی ارز دیجیتال خود را منتشر کند، باید طبق برنامه‌ها و گفته‌های خود عمل کرده و دوره را در تاریخ و ساعت دقیق راه اندازی کند. اگر معلمی را می‌شناسید که وقت شناس نیست، پس نمی‌تواند بهترین استاد ارز دیجیتال باشد.

با تجربه و آینده نگر

تجربه استاد ارز دیجیتال باید بیشتر از دانشجویان باشد، به طوری که مطالب دریافتی دانش آموز تازه و جدید تلقی شود. آینده نگری یکی از عواملی است که افراد موفق نسبت به آن حساس هستند و باید آینده خود را تعیین کنند. اگر استادی چشم اندازی به آینده نداشته باشد، نمی‌تواند موفقیت دانش آموزان خود را تضمین کند.

بیان خوب و مهارت‌ های ارتباط اجتماعی بالا

نحوه صحبت کردن بهترین استاد ارز دیجیتال باید به گونه‌ای باشد که دانش آموز هیجان زده شود و به یادگیری ادامه دهد. همچنین نحوه لباس پوشیدن و نحوه ایستادن شما در آموزش آن نقش دارد که بهترین مدرس ارز دیجیتال باید به آن توجه کند.

منظور از ارتباطات اجتماعی بالا این است که او بتواند با افراد زیادی ارتباط برقرار کند و درونگرا نباشد و اگر فردی قصد ارتباط با مربی را دارد نباید از سوال خود پشیمان شود. زیرا اگر مانعی (غرور، درون گرایی و …) از طرف استاد با سوال دانشجو باشد باعث شکست دانشجو و عدم پیشرفت می‌شود.

افراد معروف در ارز دیجیتال ایران

بازار ارز دیجیتال بسیار گسترده است. در این بازار 24 ساعته صدها ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شود. بنابراین یافتن ارز دیجیتال مناسب برای خرید و فروش نیازمند تلاش فراوان برای کشف اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است. به خصوص که ناشناس بودن این فضا امکان کلاهبرداری و سرقت را افزایش داده است. بنابراین اگر می‌خواهید با دنبال کردن اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید، مهم است که افراد مناسب را دنبال کنید تا اطلاعات درست را به دست آورید.

اگر فرصت کسب اطلاعات و مطالعه اخبار موجود در بازار را ندارید، دنبال کردن این افراد می‌تواند برای شما ارزشمند باشد. در نظر داشته باشید که در نهایت با همه مزایا نمی‌توان به این افراد مانند یک مشاور مالی اعتماد کرد. اینفلوئنسرها منبعی در دسترس برای اخبار و اطلاعات در مورد دنیای ارزهای دیجیتال هستند. اما توصیه می‌شود از اطلاعات این افراد در کنار تحلیل خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

بسیاری از افراد علاقه مند به بازار ارزهای دیجیتال دانش و اطلاعات کمی دارند. برخی از این افراد زمان و دانش کافی برای تحلیل اطلاعات و اخبار در این زمینه ندارند. فعالیت بدون توجه به اخبار می‌تواند باعث نابودی سرمایه شود. اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال در ایران منبعی مناسب برای اخبار و اطلاعات کریپتو هستند.

سخن پایانی

در سال‌های اولیه ارزهای دیجیتال، افراد کمتری حاضر به سرمایه گذاری روی آنها بودند. با گذشت زمان و آشکار شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها، ارزهای دیجیتال بسیار محبوب شدند و افراد زیادی ارزهای دیجیتال را خریداری و نگهداری می‌کردند. مهندسان، توسعه دهندگان و کارآفرینان تنها کسانی بودند که در سال‌های اولیه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند. دستاوردها و مزایای ارزهای دیجیتال غیرقابل انکار است. در سال‌های اخیر با توجه به رشد و محبوبیت ارزهای دیجیتال، هنرمندان و دیگر افراد مشهور نیز سرمایه گذاری خود را در بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده‌اند.

در سال‌های اخیر شاهد ورود اینفلوئنسرها و افراد مشهور به فضای کریپتو بوده‌ایم. از کارآفرینان و مدیران عامل فناوری گرفته تا رپرها و ستاره‌های تلویزیون، همه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند. تعداد علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در میان افراد مشهور به سرعت در حال افزایش است. سلبریتی‌ها بر مخاطبان ارزهای دیجیتال و محبوبیت آنها تأثیر می‌گذارند. افراد مشهور این پتانسیل را دارند که دانش خود را در مورد دنیای کریپتو گسترش دهند و کسانی را که هنوز به این رشته علاقه ندارند به صنعت ارزهای دیجیتال علاقه مند کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو