خرید حرفه ای مژه مصنوعی + نکات کاربردی

خرید حرفه ای مژه مصنوعی + نکات کاربردی


منبع: زیبامون

463

1398/5/5

14:04


اگر قصد خرید مژه مصنوعی دارید حتما این بخش از زیبامون رو بخونید و با نکات مهم برای خرید حرفه ای مژه مصنوعی آشنا شوید.

خرید حرفه ای مژه مصنوعی + نکات کاربردی

مژه های بلند، پرپشت و یکدست نه تنها باعث میشه تا چشم های درشت تر و زیباتری داشته باشید بلکه میتونن به تنهایی باعث زیباتر و جذابتر شدن حالت چهره و آرایش هم باشند. اگر به طور طبیعی مژه های پرپشت و بلندی دارید باید گفت که بسیار خوش شانس هستید و میتونید با فرمژه و ریمل، مژه هاتون رو زیباتر نشون بدید اما در غیر صورت میتونید با استفاده از مژه مصنوعی، زیبایی چشم هاتون رو تکمیل کنید و آرایش چشم زیباتری هم داشته باشید.

برای خرید حرفه ای مژه مصنوعی لازمه که به چند تا نکته مهم و کاربردی توجه داشته باشید و با استفاده از این نکات، انتخابی کاملا هوشمندانه و عالی داشته باشید. در ادامه با زیبامون همراه باشید و این نکات کاربردی رو یاد بگیرید.

 

نکات کاربردی برای انتخاب مدل و نوع مژه مصنوعی

 

مژه مصنوعی با حالت طبیعی 

اگر دوست دارید ظاهر مژه هاتون بسیار طبیعی و نچرال باشه بهتره به سراغ مژه مصنوعی هایی بروید که هم از موی طبیعی ساخته شده اند و هم اندازه و حجم طبیعی دارند. این نوع از مژه مصنوعی زمانی که در کنار مژه های طبیعی خودتون قرار می گیره، ظاهر بسیار ظریف و طبیعی رو برای مژه ها و چشم ها به وجود میاره و به هیچ عنوان حالت مصنوعی نخواهد داشت.

 

مژه مصنوعی با حالت طبیعی

 

مژه مصنوعی خیلی پرپشت و بلند

اگر تمایل دارید ظاهر چشم ها و آرایشتون بسیار بولد، جسورانه و خاص باشه، بهتره به سراغ مژه مصنوعی هایی بروید که خیلی پرپشت و بلند هستند. این سبک از مژه مصنوعی ها حجم خیلی زیادی رو برای مژه ها ایجاد میکنند و معمولا از مواد مصنوعی ساخته شده اند و ظاهر خیره کننده و چشمگیری رو برای مژه ها و چشم هاتون ایجاد خواهند کرد.

 

مژه مصنوعی پرپشت

 

مژه مصنوعی تار به تار یا تکی

این سبک از مژه مصنوعی ها به شما کمک میکنند تا حالت، حجم و اندازه مژه هاتون رو به هر اندازه که دوست دارید تغییر بدید و همچنین ظاهر مژه هاتون همچنان طبیعی و زیبا باشه. شما میتونید این مژه ها رو فقط برای گوشه بیرونی چشم استفاده کنید و یا اینکه یک ردیف از این مژه ها رو در لابه لای مژه هاتون کار کنید و به طور طبیعی مژه های پرپشت تری داشته باشید.

 

مژه مصنوعی تکی

 

انتخاب مژه مصنوعی برای کامل شدن حالت چشم ها

 

اگر چشم های عمیق دارید، مژه مصنوعی بلند انتخاب کنید

اگر چشم هاتون عمیق و فرورفته است به گونه ای که استخوان ابرو کاملا مشخص و برجسته هست باید مژه مصنوعی پرپشت که اندازه بلندی داره رو انتخاب کنید. این مدل مژه مصنوعی حالت چشم هاتون رو زیباتر میکنه.

 

مژه مصنوعی برای چشم عمیق

 

اگر چشم هاتون گرد هست، مژه مصنوعی دنباله دار انتخاب کنید

مژه مصنوعی هایی که در قسمت گوشه خارجی کمی بلندتر هستند، یکی از بهترین انتخاب های برای چشم ها گرد خواهد بود. این سبک از مژه مصنوعی ها کمک میکنند تا چشم هاتون کمی کشیده تر دیده بشه و باعث میشن تا حالت و مدل چشم ها کامل تر و زیباتر بشه. برای خرید این مدل مژه مصنوعی بهتره به دنبال مدل هایی باشید که عبارت "wispy" روی آن درج شده باشد.

 

مژه مصنوعی برای چشم گرد

 

اگر پلک هاتون افتاده هست باید مژه مصنوعی با حالت مخروطی رو انتخاب کنید

بهترین مدل مژه مصنوعی برای چشم هایی که پلک افتاده یا پف دار دارند، مدل هایی هست که در قسمت مرکز مژه بلند تر بوده و به تدریج طول مژه در انتها کوتاه تر می شود. این سبک از مژه مصنوعی حالت مخروطی شکل داره و باعث میشه تا افتادگی و پف پلک کمتر دیده بشه.

 

مژه مصنوعی برای چشم با پلک افتاده و پف دار

 

اگر پلک کوتاه دارید از مژه مصنوعی سبک و کرکی استفاده کنید

اگر پلک های کوتاه دارید یا به اصلاح چشم هاتون monolids هست به هیچ عنوان نباید به سراغ مژه مصنوعی های خیلی پرپشت و سنگین بروید زیرا این مل از مژه مصنوعی حالت چشم هاتون رو نازیبا نشون میده. در عوض باید مژه مصنوعی رو انتخاب کنید که خیلی سبک و تقریبا کرکی باشه تا مدل و حالت چشم هاتون رو کامل کنه و ظاهر طبیعی و جذابی رو برای چشم هاتون به وجود بیاره.

 

مژه مصنوعی برای چشم با پلک کوتاه

 

اگر مدل چشم هاتون بادامی هست میتونید از مدل های مختلف مژه مصنوعی استفاده کنید

مدل چشم بادامی به گونه ای هست که تقریبا با هر مدل مژه مصنوعی سازگاری داره و زیبایی و جذابیت مدل چشم ها بعد از استفاده از مژه مصنوعی چندین برابر بیشتر میشه. به طور مثال میتونید از مژه های سبک و کوتاه برای تکمیل شدن آرایش روزانه و مژه های سنگین و پرپشت برای یک آرایش شب جذاب استفاده کنید.

 

مژه مصنوعی برای چشم بادامی

 

مطالب پیشنهادی:

راهنمای انتخاب مژه مصنوعی براساس شکل چشم ها

مژه مصنوعی سه بعدی چیست؟

نگهداری درست و اصولی از مژه مصنوعی

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

آموزش تصویری استفاده از مژه مصنوعی - ویدیو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو