واکنش ها به انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر بعد از دهه ها زندگی در خارج از کشور + ویدئو

منبع: روزیاتو

5

1402/6/18

11:57


واکنش ها به انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر بعد از دهه ها زندگی در خارج از کشور + ویدئو

واکنش ها به انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر بعد از دهه ها زندگی در خارج از کشور + ویدئو

به تازگی ویدئویی از انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر، خواننده مشهور لس آنجلسی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که واکنش‌های زیادی به همراه داشته است. بسیاری از کاربران از اینکه این خواننده چطور بعد از بیش از ۴۰ سال زندگی در خارج از کشور هنوز نتوانسته صحبت کردن به زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد اظهار تعجب کرده‌اند.

روز گذشته لیلا فروهر ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که به گفته خودش «اولین لایو» او محسوب می‌شد. در این ویدئو فروهر از انتشار یک ترانه جدید در قالب «پروژه صداها» در روز ۹ سپتامبر (امروز) خبر داد که در فوریه ۲۰۲۳ به همراه چند خواننده بین المللی ضبط شد. یکی از این خوانندگان، تیلور هانسون، هنرمند آمریکایی بوده که در لایو اینستاگرامی لیلا فروهر حاضر شد.

لیلا فروهر اعلام کرد که این قطعه که بازخوانی ترانه معروف «برای» با صدای شروین حاجی پور است، به جایزه موسیقی بین المللی گرمی ارائه خواهد شد.

اما آنچه بیش از همه توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده، نه خبر انتشار این ترانه، بلکه تسلط ضعیف این خواننده لس آنجلسی بر زبان انگلیسی با وجود دهه‌ها زندگی در کشوری انگلیسی‌زبان بوده است.

انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر حاشیه ساز شد + ویدئو

عده‌ زیادی با زبان طنز به این موضوع پرداختند. یکی از کاربران نوشت: «یه فوبیا به فوبیاهام اضافه شد. اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال تو آلمان، اونجوری آلمانی رو حرف بزنم که لیلا فروهر انگلیسی رو.» و دیگری گفت: «انگلیسی صحبت کردن لیلا فروهر رو دیدم و اجازه بدین صحبت اینکه محیط روی یادگیری و همینطور لهجه تاثیر داره رو رد کنم.»

برخی این موضوع را به حمایت این خواننده از رضا پهلوی ربط داده‌اند؛ مثل یک کاربر که نوشت: «۴۴ سال نتونستی یه زبان ساده رو یاد بگیری، برای من تبلیغ انتخاباتی می‌کنی؟»

انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر حاشیه ساز شد + ویدئو

اما از طرفی عده‌ای سعی کرده‌اند به طرفداری از او بپردازند. یک نفر نوشت: «من کنسرت لیلا فروهر رفتم و دیدم انگلیسیش خیلی ضعیفه اما در حدی بود که مهمونای خارجی رو خوشحال کنه. وقتی که خواننده فارسی زبانه و طرفدارهاش/مشتری هنرش فارسی زبانه و تمام همکارهایش و منیجرش هم همه فارسی زبان هستند تا الان هیچ نیازی نداشته که انگلیسی یاد بگیره تا الان هم کارش راه افتاده!»

دیگری هم در دفاع از او نوشت: «طفلک لیلا فروهر. واقعا توییت ها خجالت آوره. لیلا برای ادامه تحصیل یا رفتن به فضا نرفته آمریکا. یه پناهنده بوده که در بهترین پارت زندگیش و کارش مجبور شد همه چیز رو رها کنه و بره. به نظر من همین که تا الان تونسته زنده باشه قابل تقدیر هست.»

بیوگرافی لیلا فروهر

انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر حاشیه ساز شد + ویدئو

لیلا فروهر متولد سال ۱۳۳۷ در اصفهان است.

او فرزند جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی، از بازیگران پیش از انقلاب است.

فعالیت هنری خود را از کودکی با بازیگری آغاز کرد. در ۹ سالگی در فیلم «سلطان قلب ها» با محمدعلی فردین همبازی شد.

خوانندگی را دوران نوجوانی آغاز کرد.

پس از انقلاب، در سال ۶۵ ابتدا به ترکیه و از آنجا به پاریس رفت و در نهایت به آمریکا مهاجرت کرد. از آن زمان به برگزاری کنسرت مشغول بوده است و تجربه بازی در چند تئاتر ایرانی را نیز دارد.

لیلا فروهر تاکنون دو بار ازدواج کرده است. اولین بار پس از مهاجرت به آمریکا در سن ۳۰ سالگی بود که پس از حدود دو سال به جدایی انجامید. و بار دوم در سال ۸۳ زمانی که ۴۶ سال داشت با اسماعیل نبی ازدواج کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو