بیوگرافی محمد نادری ؛ زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حقایق زندگی او

بیوگرافی محمد نادری ؛ زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حقایق زندگی او


منبع: پلازا

3

1402/6/19

12:57


بیوگرافی محمد نادری ؛ زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حقایق زندگی او

محمد نادری یکی از بازیگران مرد ایرانی است ‌که با ایفای نقش‌های خود توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در ادامه با بیوگرافی محمد نادری همراه شما هستیم.

محمد نادری بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، مجری و صداپیشه ایرانی است که در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۵۷ متولد شده است. شهرت او به‌طور عمده با بازی در مجموعه تلویزیونی “شمعدونی” به دست آمد. سپس با حضور در برنامهٔ تلویزیونی “دورهمی” به شهرت چشمگیری دست یافت.

محمد نادری در اصل اهل اردبیل بوده و پسرعموی اتابک نادری است. او با بازی در نقش اصلی در مجموعه “شمعدونی” به عنوان اولین تجربه تلویزیونی خود شهرت زیادی را کسب کرد. نادری به عنوان یکی از خالقان شخصیت محبوب “جناب‌خان” شناخته می‌شود. در ادامه این مقاله پلازا با بیوگرافی محمد نادری همراه شما هستیم‌.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی محمد نادری

  • نام و نام خانوادگی: محمد نادری
  • تاریخ تولد محمد نادری: ۱۰ تیر ۱۳۵۷
  • محل تولد: اردبیل، ایران
  • سن محمد نادری: 45 سال
  • قد محمد نادری: 193 سانتی‌متر
  • تحصیلات محمد نادری: کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام محمد نادری: @mohamadnaderi57

زندگی خصوصی محمد نادری

زندگی نامه محمد نادری

شاید پس از خواندن زندگی خصوصی محمد نادری برای شما سوال پیش بیاید که همسر محمد نادری کیست؟ محمد نادری ازدواج نکرده و تا به امروز با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد مجرد است؛ اما همانند همه‌ی هنرمندان شایعاتی مبنی بر ازدواج و یا رابطه‌ی پنهانی بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

زندگی شغلی محمد نادری

زندگی شغلی محمد نادری

همانطور که گفته شد او را می‌توان خالق کاراکتر جناب خان از مجموعه “کوچه مروارید” دانست. شخصیت جناب خان در این مجموعه به وجود آمد و سپس در برنامه “خندوانه” تبدیل به یک کاراکتر محبوب شد. محمد نادری از ابتدا برای نقش جناب خان در نظر داشت که صدای محمد بحرانی را به کار ببرد.

اولین تجربه حضور او در عرصه بازیگری، با سریال فوق‌العاده “مهدی فخیم‌زاده” در نوروز سال ۱۳۹۴ بود. چند ماه بعد، با بازی در سریال “شعمدونی” در نقش هوشنگ، بازی درخشانی انجام داد که باعث شهرت وی شد. قبل از این تجربه، محمد نادری تجربهٔ حضور در تله فیلم را نیز داشته که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

محمد نادری کاری جز بازیگری، صداپیشگی و مجری‌گری نکرده و گویا کار دیگری هم بلد نیست.

این هنرمند از کشورمان در سریال “شعمدونی” به کارگردانی آقای سروش صحت حضور داشت و به شهرت فراوانی دست یافت. او یکی از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی بود و نقش هوشنگ مظاهری، همسر زهره، به او داده شد که با بازی خوب خود توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون را جلب کند.

این مجموعه تلویزیونی توسط آقای محسن چگینی تهیه شده بود و از شبکهٔ سوم سیما پخش می‌شد. حضور بازیگران شناخته شده مانند آتنه فقیه‌نصیری، ویدا جوان، امیر کاظمی، رویا میرعلمی و نگار عابدی، این مجموعه را جذاب و تعداد زیادی از بینندگان را به خود جلب کرده بود.

فیلم های محمد نادری

در این قسمت تمام فیلم‌های سینمایی و تله فیلم‌های آقای نادری را بینید.

نامکارگردانسال
صحنه زنیعلیرضا صمدی1399
پاستار یونیسهیل موفق1397
هزارپاابوالحسن داوودی1396
شاید زندگی – تله فیلمعلی برجی1399
آبروی از دست رفته اقای صادقی – تله فیلمآیدا پناهنده1390
شکار – تله فیلمسعید سلارزهی1389

سریال های محمد نادری

این بخش را به سریال‌های این بازیگر در تلویزیون اختصاص می‌دهیم

نامکارگردانسال
مگه تموم عمر چندتا بهارهسروش صحت1402
شب های مافیاسعید ابوطالب1400
اسپینجر علیرضا کریمی زاده1399 – 1400

تئاترهای محمد نادری

نامسالکارگردان

طوفان

بهمن و اسفند ۱۴۰۰مصطفی کوشکی، تماشاخانه ایرانشهر

اسم

اسفند ۱۳۹۸رضا جاویدی، پردیس تئاتر شهرزاد

سقوط در کوه مورگان

دی ۱۳۹۸

منیژه محامدی، تئاتر شهر، تالار قشقایی

گریز از مرکز

آبان ۱۳۹۸احسان اکبرنژاد، تماشاخانه سپند

سه کیلو ۲۵۰ گرم

مهر و آبان ۱۳۹۸محسن نجارحسینی، عمارت نوفل لوشاتو

بلافیگورا

اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۷سعید دشتی، پردیس تئاتر شهرزاد

مرثیه‌ای برای یک دراکولا

دی و بهمن ۱۳۹۶علی رزازیان

شیوه به قداست رساندن یک اعتراف کننده نامعتبر

آبان و آذر ۱۳۹۶آرش واحدی

طپانچه خانم

آبان ۱۳۹۵–مهر و آبان ۱۳۹۶شهاب‌الدین حسین‌پور
پالتخرداد و تیر ۱۳۹۶محمد حاتمی، تماشاخانه ایرانشهر

حادثه در ویشی

دی ۱۳۹۵منیژه محامدی، تماشاخانه ایرانشهر

پینوکیو

مرداد و شهریور ۱۳۹۴شهره سلطانی

پس از سقوط

۱۳۹۱منیژه محامدی

آمادئوس

۱۳۸۸منیژه محامدی

دوازده

۱۳۸۸منیژه محامدی

جوایز و افتخارات محمد نادری

جوایز و افتخارات محمد نادری

محمد نادری تا کنون بر خلاف استعداد بسیار زیادی که داشته و کارهای به شدت جذابی که کرده، هیچ جایزه‌ای در هیچ حوزه‌ای دریافت نکرده است.

حواشی محمد نادری

حواشی محمد نادری

شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک عکس دو نفره با نگار عابدی بازتاب گسترده‌ای داشت. با توجه به اینکه هر دو بازیگر مجرد هستند، سایت‌های زرد و شبکه‌های اجتماعی با انتشار این عکس دو نفره شایعات عجیب و غریبی درباره ازدواج آن‌ها را پخش کردند. اما بسیار سریع مشخص شد که همه چیز بازی‌های رسانه‌ای بوده و هیچ خبری از ارتباط این دو هنرمند ایرانی نبوده و نیست.

حقایق پنهان محمد نادری

در ادامه بیوگرافی محمد نادری با چند حقیقت از زندگی این هنرپیشه همراه شما هستیم. در مصاحبه‌ای وی می‌گوید:

زمانی که دبیرستان بودم، در یک تصادف پایم شکست و برای بهبودی آن مجبور به انجام عمل جراحی شدم. هنگامی که پایم را در گچ قرار دادند، خانم پرستار جوان و زیبا، اولین یادگاری را روی گچ پایم نوشت که “این نیز بگذرد”. این یادگاری باعث شد که عاشق او شوم و اولین عشق زندگیم را تجربه کنم. در آن روزها، من به طور مداوم دعا می‌کردم تا سریع شیف او شود و وظایف مربوط به درمان من را انجام دهد.

یکی از حقایق مهم درباره زندگی کاری و یا حتی شخصی محمد نادری شاید جدایی‌اش از دورهمی باشد.

این بازیگر شناخته شده، زمانی که بازخوردهای مردم درباره برنامهٔ “دورهمی” را دید، حس کرد مخاطبان بیشتر بازی استندآپ کمدی “خود مدیری” را دوست داشته و این بخش از برنامه نیز محبوبیت بالایی دارد. به همین دلیل، بعد از گفتگوهایی که با دوستانش داشت، به این نتیجه رسید که اگر از این برنامه کناره گیری کند بهتر است و به بازی در فیلم‌های سینمایی با توجه به پیشنهادهایی که داشته بپردازد.

شاید برای شما هم جالب باشد که پدر محمد نادری توسط مایلی کهن کشته شد!

محمد مایلی کهن، مربی همیشه ناراضی، در سال‌های گذشته، وقتی او بازیکن فوتبال بود، در یک حادثه ناگوار باعث فوت پدر محمد نادری شد. مایلی کهن در توصیف این واقعه می‌گوید که ماشین خود را در انتهای لایه‌ای از سمت راست جاده قرار داده و در حدود ۳۰ درجه باز بود. پدر محمد نادری با موتور سیکلتی در حال حرکت بود و به هر دلیلی، احتمالاً ندیده یا توجه نکرده یا در لحظه، در ماشین باز شده و به در آن برخورد کرده است. پس از ۴ روز که در کما بود، پدر محمد نادری فوت می‌کند.

در همان شب، مادر نادری در خواب می‌بیند که همسرش به او می‌گوید مایلی کهن هیچ گناهی ندارد و این ماجرا نباید به شکایت و دستگیری او منجر شود.

آلبوم عکس های محمد نادری

در این قسمت چند عکس جذاب از آقای نادری ببینید.

کلام آخر

در این مقاله با بیوگرافی محمد نادری همراه شما بودیم و همچنین از حواشی و حقایق پنهان او نیز سخن گفتیم. نظر شما درباره این هنرپیشه چیست؟ کدام بازی او را تماشا کرده‌اید و به آن علاقه داشتید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو