بیوگرافی هدی استواری ؛ زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حقایق زندگی او

بیوگرافی هدی استواری ؛ زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حقایق زندگی او


منبع: پلازا

4

1402/7/7

11:23


هدی استواری بازیگر کرد سینما با نقش آفرینی در سریال نون خ و با شرکت در برنامه رئالیتی شو پدرخوانده به شهرت رسید. با بیوگرافی هدی استواری همراه پلازا بمانید.

هدی استواری بازیگر، در تاریخ 21 شهریور 1364 در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او مدرک دکترای شیمی دارویی را دارد و علاوه بر فعالیت در زمینه علمی، به بازیگری نیز مشغول است. هدی استواری ابتدا بازیگری را در تئاتر آغاز کرده و با حضور در فصل سوم سریال “نون خ” به شهرت زیادی دست یافت.

همچنین هدی استواری در برنامه رئالیتی شو شب‌های مافیا با سناریو پدرخوانده به تازگی حضور پیدا کرده که به شهرت گذشته‌اش افزوده شده است.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی هدی استواری

در ادامه توجه شما را به اطلاعات شخصی هدی استواری جلب می‌کنیم که می‌توان به یکی از سوالات مهم در ذهن شما مثل هدی استواری چند سال دارد، پاسخ داده شود.

  • نام: هدی استواری
  • تاریخ تولد هدی استواری: 21 شهریور 1364
  • محل تولد هدی استواری: کرمانشاه
  • سن هدی استواری: 31
  • قد هدی استواری: 174
  • وضعیت تاهل شخص : مجرد
  • صفحه اینستاگرام هدی استواری: hodaostovary

زندگی نامه هدی استواری

زندگی نامه هدی استواری

هدی استواری، بازیگر جوان و هنرمند که به تازگی در صنعت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران شهرت یافته است. او در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۷۰ در شهر زیبای کرمانشاه به دنیا آمده است. هدی استواری اصالتا کرد و دارای مدرک دکترای مدیریت تضمین کیفیت است. حرفه هدی استواری با بازی در تئاتر آغاز شد و سپس وارد عرصه تلویزیون شده است. این بازیگر زیبای ایرانی به سرعت محبوبیت و شهرت کسب کرده است.

در مورد زندگی خصوص هدی استواری باید بدانید که هدی استواری اصالتا کُرد و در یک خانواده چهار نفره بهمراه یک خواهر دوقلو به نام هانیه به دنیا آمده است. هدی استواری phd تضمین کیفیت را اخز نموده است.

درباره همسر هدی استواری و ازدواج او، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. در ادامه با بیوگرافی هدی استواری و کارنامه هنری این بازیگر همراه پلازا باشید.

زندگی شغلی هدی استواری

زندگی شغلی هدی استواری

هدی استواری یک بازیگر تازه‌کار و کمتر دیده شده در تلویزیون که از سال ۱۳۹۵ وارد عرصه بازیگری شده و کار خود را با بازی در چند نمایش تئاتر آغاز کرده است. تعداد فیلم‌هایی که هدی استواری در آنها نقش آفرینی کرده، بسیار محدود است و می‌توان گفت که او یکی از بازیگران تازه‌کار در حوزه بازیگری قرار می‌گیرد. علاوه بر بازیگری، در زمینه تئاتر نیز سابقه دارد.

هدی استواری، بازیگر ایرانی، با حضور در سریال “نون خ” و سریال “حکم رشد” به شهرت رسیده است. او یکی از بازیگران نوظهور در ایران محسوب می‌شود و فعالیت‌های خود را با بازی در سریال‌های تلویزیونی پربیننده آغاز کرده است. هدی استواری هزاران دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

او برای نخستین بار در سریال “انعکاس” به کارگردانی محمد سیحونی حضور یافت. این سریال یک سریال پلیسی بود که براساس سفارش ناجا ساخته شد و هر قسمت به یک پرونده می‌پرداخت. استواری همچنین در سال ۱۳۹۹ در فیلم کمدی “گل سرخ” به کارگردانی مرتضی آتش زمزم حضور داشت.

نقطه عطف حرفه‌ای هدی استواری با بازی در فصل سوم سریال “نون خ” رخ داد. در این سریال، استواری نقش عطا را بازی کرد که وکیلی اخراج شده را به تصویر می‌کشد. او در این فصل دوستی به نام عطا داشت که نقش آن را به خوبی اجرا کرد.

فیلم های هدی استواری

عنوانسالکارگردان
گل سرخ1399مرتضی آتش زمزم

هدی استواری با بازی در سریال‌ نون خ به شهرتش اضافه شد، او در کنار بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایفای نقش کرد. اما متاسفانه اطلاعاتی از نقش‌آفرینی هدی استواری در فیلم‌های سینمایی بجز فیلم کمدی کل سرخ در دسترس نیست.

سریال های هدی استواری

در این بخش گزیده‌ای از سریال های هدی استواری را برای شما لیست کرده‌ایم:

سالعنوانکارگردان
1400حکم رشدبه کارگردانی حسن لفافیان
1399نون خ 3به کارگردانی سعید آقاخانی
1399هولیابه کارگردانی مرتضی آتش زمزم
1398انعکاسبه کارگردانی محمد سیحونی

تئاترهای هدی استواری

در این بخش گزیده‌ای از تئاتر های هدی استواری را برای شما لیست کرده‌ایم:

عناوین
عبور
مالدیو زودتر از همه غرق می شود
خسیس
عروس مردگان
بی شک

جوایز و افتخارات هدی استواری

زندگی شغلی هدی استواری

هدی استواری در سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بود، در کرمانشاه اولین دوره بازیگری خود را با حضور در کلاس‌های آقای “روتافی” گذراند. تا آن زمان، او در کرمانشاه تمرینات را به صورت متداول با گروه خود انجام می‌داد. او که به عنوان بازیگر تازه شناخته شده سینما در میان مردم محبوبیت کسب کرده، تا الان موفق به جایزه‌ای در این حرفه نشده است.

حواشی هدی استواری

حواشی هدی استواری

یکی از حواشی که پیرامون زندگی هنری هدی استواری را فرا گرفت، قد بلند این بازیگر بود. او در سریال نون خ توانست توجه زیادی را به خود جلب کند که اندازه قد او سوالی بود که بین بینندگان و هواداران سوال ایجاد شد. همچنین سن هدی استواری، یکی از بحث‌برانگیزترین حواشی این بازیگر است. خیلی از خبرگزاری ها او را متولد 1370 و برخی دیگر 1362 و 1364 اعلام کرده‌اند.

حقایق پنهان هدی استواری

حقایق پنهان هدی استواری

هدی استواری بیان می‌کند که لیست علاقه‌مندی‌هایش به بازیگران خارجی بسیار طولانی است، اما “واکین فینیکس” جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد. او از نقش‌هایی که واکین فینیکس در فیلم‌های مختلف از جمله “گلادیاتور”، “جوکر” و بازی‌های آل پاچینو، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.

هدی استواری همچنین کارگردانان مورد علاقه‌اش را نام برده است. او علاقه زیادی به “فرانسیس فورد کاپولا” و “استنلی کوبریک” دارد. یکی از بزرگترین آرزوهای هدی استواری این بوده که در کنار خسرو شکیبایی، بازی کند. متأسفانه، این آرزو برآورده نشده و همیشه در دل او خواهد ماند.

هدی استواری که پس از سال‌ها دوباره به بازیگری بازگشته است، اصلا به شهرت فکر نمی‌کند. او بازیگری را به خاطر حس و حال خوب خود و ایجاد خاطرات پس از خودش شروع کرده است.

آلبوم عکس های هدی استواری

کلام آخر

در این مقاله با بیوگرافی هدی استواری همراه شما بودیم و همچنین از حواشی و حقایق پنهان او نیز سخن گفتیم. نظر شما درباره این بازیگر زن محبوب ایرانی چیست؟ کدام فیلم یا سریال او را تماشا کرده‌اید و به آن علاقه داشتید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو