آبشار تخت چو و چشم اندازهای شگفت انگیز این منطقه

آبشار تخت چو و چشم اندازهای شگفت انگیز این منطقه


منبع: آرگا

3

1402/7/10

10:08


اگر از علاقه مندان به دیدنی های لرستان هستید، می توانید در این بخش با این جاذبه ها آشنا شوید. این آبشار مرتفع در دره ای با زیبایی های زیاد واقع شده است.

آبشار تخت چو با زیبایی های بی نظیر خود از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. این آبشار یکی از نواحی سرسبز لرستانی بوده که طبیعت بکری داشته و از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. در ادامه این بخش می توانید با زیبایی های این‌ آبشار مرتفع آشنا می شوید.

جاذبه تخت چو

معرفی آبشار تخت چو:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های دیدنی لرستان هستید، می توانید در این بخش با مهم ترین دیدنی ها آشنا شوید. شرایط آب و هوایی و اقلیمی در این ناحیه نیز بی حد مورد توجه هستند. همانطور که می دانید نواحی لرستان دارای زیبایی های زیادی بوده و اهمیت تاریخی و گردشگری زیادی دارند.

ارتفاعات دیدنی تخت چو

در مسیر دسترسی به این آبشار می توانید با مناظر زیبایی از تنگه ها و رودخانه آشنا شوید. آرامشی که در این نواحی وجود دارند برای شما تجربه‌ای خوبی به همراه دارند که باید از آن لذت ببرید. درختان و نواحی سرسبز و دیدنی این ناحیه زیبایی های زیادی دارند.

جاذبه های تخت چو

در روزهای بارانی نیز این‌ منطقه برای شما زیبا هستند. مناظر خیره کننده این ناحیه نیز بی شک مورد توجه می باشند. این منطقه شرایط جغرافیایی فوق العاده ای دارند. مسیر دسترسی به این ناحیه نیز صعب العبور بوده و شما در طی مسیر با زیبایی های زیادی رو به رو می شوید. شما می توانید در آرگا با آبشارهای لرستان آشنا شوید و زیبایی های زیادی از آن را بشناسید.

ارتفاعات تخت چو

ویژگی های تخت چو:

این آبشار دیدنی یک ناحیه سرسبز با زیبایی های ویژه بوده که از این دیدن می کنید. این منطقه بهترین ناحیه توریستی بوده و زیبایی زیادی دارد. این آبشار با قرارگیری در نزدیکی دره ای زیبای زیادی داشته و با ان‌ رو به رو می شوید.

در بخش کوهستانی این ناحیه نیز زیبایی های زیادی وجود دارد. در این نزدیکی نیز روستایی قدیمی وجود داشته و زیبایی های زیادی برای شما دارند. در طول سالیان دراز زیبایی های زیادی از این‌ ناحیه دیدن می کنید‌. قدمت این ناحیه به دوران هخامنشی نیز باز می‌گردد.

آبشار تخت چو

آبشار تخت چو در دوران ساسانیان نیز یکی از نواحی مهم گردشگری بوده که علاقه مندان زیادی دارد. برخی از بناهای قدیمی در زمان ساسانیان نیز از مهم ترین جاذبه های این‌ منطقه هستند.

مسیر دسترسی:

مسیر دسترسی به این آبشار نیز مسیری دره ای با صخره های مرتفع بوده اند. هر یک از این مسیرها زیبایی زیادی داشته و توجه شما را جلب می کند‌. در برخی از مسیرها نیز می توانید در میان دره پیاده روی کنید. طبیعت این ناحیه فوق العاده شگفت انگیز با زیبایی های زیاد بوده و شما باید از این جذابیت های مهم دیدن کنید.

مناظر تخت چو

این مکان امروزه از مهم ترین مکان  های دیدنی لرستان بوده و زیبایی های زیادی برای شما علاقه مندان و عزیزان دارد. هر یک از این جاذبه های دیدنی لرستان دارای زیبایی های ویژه ای بوده و شما علاقه مندان را به سوی خود می کشاند. این آبشار نیز درنزدیکی یکی از مکان های تاریخی واقع شده که شما با زیبایی های تاریخی آن نیز رو به رو خواهید شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو