آشنایی با دره نی گاه دورود و بهترین زمان سفر به آن

آشنایی با دره نی گاه دورود و بهترین زمان سفر به آن


منبع: آرگا

2

1402/9/26

10:09


اگر ار علاقه مندان به دیدنی های لرستان هستید در این بخش می توانید با دره نی گاه دورود آشنا شوید. این دره پوشش های گیاهی متنوعی نیز دارد.

دره نی گاه دورود دره ای با ویژگی های منحصر به فرد برای علاقه مندان بوده که در این بخش زیبایی های آن را می شناسید. این دره طبیعت منحصر به فردی داشته و در فصل تابستان و بهار نیز مقصد گردشگران زیادی است.

جاذبه های نی گاه دورود

معرفی دره نی گاه دورود:

اگر قصد سفر به یک ناحیه گردشگری ویژه را دارید در این بخش می توانید با زیبایی های مهم این دره رو به رو شوید. این دره را می توان یکی از مهم ترین تفریحات و نواحی دیدنی در لرستان است. آبشارهای خروشان با طبیعت ویژه نیز یکی دیگر از نواخی دیدنی در این منطقه هستند.

ارتفاعات نی گاه دورود

تالاب و دره ای که در این نواحی واقع شده است دارای زیبایی زیادی می باشند. اگر می خواهید حال و هوایی تازه کنید و از وجود هوای معتدل در این ناحیه لذت ببرید در این بخش می توانید با یکی از مهم ترین این نواحی نیز آشنا شوید. این منطقه بکر و در عین حال ناشناخته بوده که از جذابیت های زیادی دارد. مکان های دیدنی لرستان تنوع زیادی داشته که در لینک مشاهده می کنید.

آب های نی گاه دورود

این مقصد علاقه مندان و گردشگران دره نورد می باشد. طبیعت گردی در این نواحی نیز تجربه ای خاص برای شما عزیزان بوده که می توانید از وجود ان لذت ببرید. برای سفر به این نواحی نیز باید تجهیزات و امکانات لازم را به همراه داشته باشید. آشنایی با این طبیعت در دامنه های اشترانکوه نیز زیبایی های زیادی دارد.

صخره های نی گاه دورود

دره نوردی:

همانطور که اشاره شد این نواحی از مهم ترین نواحی برای دره نوردی می باشند. نکات مهم و ضروری در سفر به این ناحیه داشتن خوراکی های لازم، طناب، کوله و چادر مسافرتی است که باید به همراه داشته باشید. برای سفر به این دره گردشگری با جاذبه های منحصر به فرد خود باید به صورت گروهی و دسته جمعی سفر نمایید.

دور تا دور این دره درختانی مرتفع داشته و از آن دیدن می کنید. ارتفاع صخره ها و سنگ های این ناحیه نیز نمایی ویژه برای شما خواهد داشت که با ثبت تصاویر آن نهایت لذت را می برید. شما با پیاده روی و قدم زدن در قسمت های مختلفی از این ناحیه نیز تجربه ای خاص خواهید داشت.

دره نی گاه دورود

بهترین زمان برای سفر:

این نواحی از دیدنی های استان لرستان برای شما علاقه مندان می باشد. این نواحی آبشارهای خروشان زیادی داشته و با طبیعت بکر و ویژه خود مورد توجه شما است. شما می توانید در فصل های مختلفی از سال نیز با زیبایی های این منطقه آشنا شوید. دره نی گاه دورود دیدنی های زیادی داشته که از نزدیک مشاهده می کنید.

در فصل تابستان و بهار نیز ویژگی های گردشگری این منطقه بیشتر بوده و هوای آن معتدل و مناسب تر است. شما می توانید از جذابیت های دیگری نیز در این نواحی استفاده کنید. فصل زمستان نیز شرایط آب و هوایی این ناحیه سرد بوده و کمتر امکان سفر خواهید داشت. پوشش های گیاهی این نواحی نیز تنوع زیادی داشته و تفریحات متعددی نیز در آن وجود دارد که از آن استفاده می کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو