معرفی لپ تاپ ام اس آی سامیت E16 فلیپ مدل A13VFT

منبع: پلازا

2

1402/7/19

15:23


معرفی لپ تاپ ام اس آی سامیت E16 فلیپ مدل A13VFT

فناوری و ظرافت در کنار یکدیگر می‌توانند محصولاتی را خلق کنند که حتی نگاه کردن به آن‌ها در حالت خاموش لذت بخش باشد. در این مقاله از پلازا به معرفی یکی از همین محصولات یعنی لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ می‌پردازیم.

لپ تاپ MSI Summit E16 Flip از زیباترین مدل‌های لپ تاپ این برند است که قابلیت‌های بی نظیری مثل چرخش 360 درجه ای، صفحه نمایش 16 اینچی IPS لمسی با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، پردازنده گرافیکی RTX 4060، وزن 2 کیلوگرم و بسیاری موارد دیگر را دارد. در ادامه این مقاله پلازا به معرفی لپ تاپ هیبریدی MSI Summit E16 Flip می‌پردازیم.

فهرست مطالب

مشخصات لپ تاپ MSI Summit E16 Flip مدل A13VFT

ویژگی‌هالپ تاپ MSI Summit E16 Flip
نمایشگرنمایشگر 16 اینچی لمسی با رفرش‌ریت 165 هرتز و رزولوشن 2560×1600
پردازندهاینتل Core i7-1360P
پردازنده گرافیکیGeForce RTX 4060
سیستم عاملویندوز 11
حافظه/رم32 گیگابایت رم | حافظه 2 ترابایت SSD
قیمتاز 90 میلیون تومان

لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ

در دنیای تکنولوژی برندهای معتبر متفاوتی در حال فعالیت هستند که هر کدام در زمینه‌ای از رقبای خود سبقت گرفته‌اند. برند ام اس ای از معتبرترین برندهای موجود در زمینه تولید و ارائه لپ تاپ‌هایی باکیفیت بالا می‌باشد.

ویژگی‌ها و طراحی لپ تاپ ام اس آی 16 اینچی مدل Summit E16 Flip

برای بررسی لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip در ابتدا باید بگوییم لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ با طراحی فوق العاده شیک و با استفاده از فلز مشکی در بدنه آن، جزء پرطرفدارترین محصولات بازار است. در ساخت این لپ تاپ از یک قفل آهن ربایی استفاده می‌شود که به همین دلیل باید با استفاده از دو دست به باز کردن صفحه اقدام کرد.

روی قاب پشتی و همچنین زیر نمایشگر محصول لوگوی مجموعه ام اس ای با رنگ نقره ای کار شده است. این لپ تاپ یک محصول حرفه ای و مناسب برای افرادی است که به فعالیت‌هایی همچون کارهای گرافیکی و تولید محتواهای ویژه می‌پردازند. در صورتی که گیمر هستید و قصد خرید لپ تاپ برای بازی دارید، این لپ تاپ به شما توصیه نمی‌شود چراکه در زمان بازی ممکن است مجبور به کم کردن رزولوشن آن شوید.

قابلیت چرخش 360 درجه، این محصول را به یک دستگاه هیبریدی 1 در 2 تبدیل کرده است تا با توجه به صفحه لمسی آن، در زمان نیاز از لپ تاپ به عنوان تبلت استفاده شود. برای استفاده در حالت عمودی این محصول را به ژیروسکوپ مجهز کرده اند که یکی از مزایای لپ تاپ MSI Summit E16 Flip به شمار می‌رود. البته به دلیل وزن 2 کیلویی لپ تاپ استفاده به صورت تبلت کمی دشوار است، که این نکته را می‌توان از معایب لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ دانست.

نمایشگر لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ

نمایشگر 16 اینچی این لپ تاپ مجهز به پنل IPS با رزولوشن 2560×1600پیکسل و همچنین میزان روشنایی 400 نیت در بیشترین حالت ممکن است. این قابلیت سبب افزایش کیفیت تصاویر لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ می‌شود. از دیگر مزایای لپ تاپ MSI Summit E16 Flip می‌توان به تنظیمات خودکار میزان روشنایی برای نمایشگر اشاره کرد. در این لپ تاپ محتواها با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند که این موضوع به دلیل پشتیبانی سخت افزار لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ از نرخ رفرش 165 هرتز است.

معرفی تاچ پد و کیبور لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ

لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ

تاچ پد لپ تاپ MSI Summit E16 Flip در ابعاد بزرگ و از جنس فلز نقره ای بدنه است. میزان دقت تاچ پد این محصول بسیار زیاد است و جزء بهترین‌های بازار شناخته می‌شود. همچنین کیبور حرفه ای این لپ تاپ احساس راحتی مناسبی را در هنگام کار به وجود می‌آورد.

پورت‌ها و اتصالات بررسی لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip

در دو طرف بدنه این محصول پورت‌های کاربردی قرار دارند تا راحتی بیشتری برای کاربر فراهم کنند. البته طبیعتا نمی‌توان انتظاراتی که از لپ تاپ هایی چون ورک استیشن ها داریم از این لپ تاپ داشته باشیم. این لپ تاپ ها بیشتر به ظریف بودن و سبکی معروف‌اند.

  • 2 عدد USB 3.2 نسل 2 نوع C با امکان شارژ دستگاه از طریق قابلیت PowerDelivery
  • قرارگیری دکمه قفل وب کم لپ تاپ به صورت فیزیکی
  • پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از انتقال تصاویر K@60Hz 8 و K@120Hz 4
  • یک پورت USB 3.2 نسل 2 نوع A
  • جک هندزفری
  • کارتخوان MicroSD

سخت افزار لپ تاپ ام اس ای مدل سامیت E16 فلیپ

لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ/سخت افزار لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ

سامیت E16 فلیپ در کانفینگ های گوناگونی به همراه پردازنده‌های نسل سیزدهم تولید می‌شود. پردازنده لپ تاپ MSI Summit E16 Flip از بهترنی انواع کانفینگ سخت افزاری است که این موضوع در مدل A13VFT قوی‌تر از سایر مدل‌ها می‌باشد و به پردازنده 12 هسته ای اینتل Core i7-1360P مجهز می‌باشد.

معرفی قابلیت‌های شارژ و باتری لپ تاپ ام اس ای مدل سامیت E16 فلیپ

لپ تاپ MSI Summit E16 Flip مجهز به باتری 82 وات بر ساعتی می‌باشد که به وسیله آداپتور 150 واتی داخل جعبه به صورت سریع شارژ می‌شود. طبق ادعای شرکت سازنده این محصول قابلیت کار در 10 ساعت بدون آنکه نیاز باشد به شارژ متصل شود را دارد اما طبیعتا منشا این حرف بیشتر روی کاغذ درست است و  با توجه به شرایط خاص تست گیری، احتمال کاهش ساعت کاری تا 6 ساعت در واقعیت وجود دارد.

قابلیت‌های جانبی و ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی 16 اینچی مدل Summit E16 Flip

اولین ویژگی جذابی که معرفی می‌کنیم سیستم میکروفون چهارگانه لپ تاپ سامیت E16 فلیپ است که نویزهای موجود در مکالمه را به صورت خودکار حذف می‌کند. همچنین این ویژگی باعث حذف نویزهای تصویری در تماس‌های ویدیویی می‌شود که در نتیجه کیفیت دوربین لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ را افزایش می‌دهد. لپ تاپ MSI Summit E16 Flip ایمنی زیادی دارد و با قابلیت‌هایی همچون ماژول سخت افزاری TPM 2.0، تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت اطلاعات شخصی شما را به خوبی حفظ می‌کند.

لپ تاپ MSI Summit E16 Flip/ویژگی های لپ تاپ ام اس آی 16 اینچی مدل Summit E16 Flip

از دیگر مشخصات لپ تاپ MSI Summit E16 Flip می‌توان به قلم استایلس آن اشاره کرد که جهت کاهش تاخیر در عملکرد، از تکنولوژی میکروسافت پن پروتکل بهره مند شده است و دقت بسیار بالایی زمان انجام پروژه و فعالیت‌های سیستمی دارد. حافظه رم این محصول دارای 32 گیگ از نوع LPDR5-4800 است و همچنین لپ تاپ دارای 2 ترابایت حافطه داخلی با سرعت بالا و رابط PCLe نسل چهارم است. این ویژگی‌های حافظه داخلی و رم لپ تاپ ام اس ای مدل سامیت E16 فلیپ کارایی و عملکرد محصول را افزایش می‌دهد.

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ MSI Summit E16 Flip

این لپ تاپ در تاریخ 24 مارس 2022 به بازار عرضه شده است. در حال حاضر قیمت لپ تاپ MSI Summit E16 Flip در بازار ایران حدود 90 میلیون تومان است.

سخن پایانی

در مقاله‌ای دیگر از پلازا با شما مخاطبین عزیز و ارجمند بودیم. اگر بخواهیم جمع بندی کلی داشته باشیم باید گفت لپ تاپ ام اس آی مدل سامیت E16 فلیپ دارای طراحی زیبا و سبک است که بخصوص برای کاربران گرافیست یا تولید کنندگان محتوا بسیار ارزشمند می‌باشد.

هر چند نمی‌توان گفت از این لپ تاپ می‌توانید برای فعالیت‌های گیمینگ استفاده کنید یا فشاری خاص بر آن وارد کنید. بدنه خاص آن، صفحه چرخشی که لپ تاپ را به یک هایبرد لپ تاپ – تبلت تبدیل کرده و قلم آن باعث می‌شود بتوانید در هر مکان و هر زمانی از آن برای طراحی‌های دیجیتالی استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو