از Arma 3 برای ساخت اخبار جعلی در مورد اسرائیل و فلسطین استفاده میشود

منبع: پلازا

4

1402/7/22

08:48


از Arma 3 برای ساخت اخبار جعلی در مورد اسرائیل و فلسطین استفاده میشود

متاسفانه در روز های اخیر شاهد تجاوزگری رژیم صهیونیستی به فلسطین هستیم که در فضای مجازی ویدیوهای بسیاری در رابطه با درگیری این دو سرزمین دست به دست میشود. به تازگی شرکت BOHEMIA INTERACTIVE اعلام کرده که برخی گیمرها با انتشار گیم پلی بازی آرما 3 در فضای مجازی به دنبال تشدید این درگیری ها در دنیای مجازی هستند.

فهرست مطالب

مدیران ارشد شرکت Bohemia Interactive اعلام کرده اند که بار دیگر مانند سال گذشته از بازی آرما 3 برای ساخت اخبار جعلی مربوط به درگیری های واقعی استفاده میشود. همانطور که در سال گذشته شاهد این موضوع برای کشورهای روسیه و اوکراین بودیم اینبار تلاش برخی افراد به سمت اسرائیل و فلسطین کشیده شده است که اشتراک گذاری ویدیو بازی در قالب درگیری واقعی اقدامی غیراخلاقی بوده است.

در این باره استودیو مستقل Bohemia اعلام کرد که برای ما ناامید کننده است که ببینیم یک بازی دوست داشتنی و واقع گرایانه به این شکل مورد سو استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر راه های اولیه برای مقابله با این موضوع در حال پیگیری بوده است که توسعه دهنده آرما 3 از گیمرهای خود درخواست میکند چنین ویدیو هایی را به آنها گزارش دهند.

آرما 3 یک بازی اکشن در مورد درگیری خیالی بوده که در سال 2035 جریان داشته است. سلاح و تجهیزات بسیاری در این بازی بکارگیری شده که با استفاده از آن میتوانید ماموریت های خود را به پایان برسانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو