Ubisoft عرضه پیش فصل XDefiant را به تاخیر انداخت

منبع: پلازا

3

1402/7/23

09:02


Ubisoft عرضه پیش فصل XDefiant را به تاخیر انداخت

بار دیگر و برای چندمین بار شاهد تعویق تاریخ انتشار بازی Tom Clancy’s XDefiant از سوی یوبیسافت هستیم که این موضوع برای زمانی نامشخص تعیین شده که نارضایتی های بسیاری را به همراه داشته است.

فهرست مطالب

در سال 2021 بود که کمپانی یوبیسافت از بازی آنلاین و جدید خود تحت عنوان XDefiant رونمایی کرد که این بازی در بخش هایی با الهام گیری از نسخه اصلی Tom Clancy’s توسعه یافته است. این بازی تیراندازی آنلاین ، رایگان بوده که از ویژگی دیگر بازی های یوبیسافت نظیر Splinter Cell، Watch Dogs در آن استفاده شده است و همین امر سبب شد تا نسخه بتای بازی در ماه ژوئن در اختیار گیمرها قرار گیرد که متاسفانه اخیرا باخبر شدیم که Ubisoft San Francisco تاریخ انتشار نسخه پیش فصل بازی را به زمانی نامشخص موکول کرده است.

تیم سازنده بازی دیروز در توییتر خود اعلام کرد که یک جلسه تست اولیه بازی را برگذار و با موفقیت آنرا پشت سرگذاشتند اما در این زمینه ناهماهنگی هایی مبنی بر عدم تجربه یکسان در بازی دیده شد که این موضوع در نسخه پیش فصل بازی میتوانست یک فاجعه باشد. یوبی سافت برای این خبر بیانیه ای را منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است :

از تمام دوستانی که در جلسه تست بازی شرکت کرده اند تشکر میکنیم و باید بگوییم که آنها تا انتهای روند توسعه XDefiant در کنار ما خواهند بود. با وجود نقشه های عالی و حالت های متنوع در مبارزه باید بیان کنیم که برخی ناهماهنگی هایی در تجربه گیم پلی بازی دیده شده که این موضوع شاید از نگاه گیمرها ناچیز باشد اما برای ارائه یک بازی بی عیب و نقص که شایسته آن باشید مهم بوده است. بار دیگر تاریخ انتشار بازی را به تعویق خواهیم انداخت تا بتوانیم از شر این مشکل خلاص شویم.

بازی XDefiant در اکتبر 2023 منتشر خواهد شد که ناشر آن یوبی سافت بوده و قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز، آمازون لونا درنظر گرفته شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو