بررسی بازی وارزون موبایل؛ بازی Warzone Mobile را بشناسید

بررسی بازی وارزون موبایل؛ بازی Warzone Mobile را بشناسید


منبع: پلازا

2

1402/7/25

11:49


بررسی بازی وارزون موبایل؛ بازی Warzone Mobile را بشناسید

بی تردید اگر نگاهی به کارناگه درخشان اکتیویژن داشته باشید نام بازی وارزون موبایل برای شما در جایگاه خوبی قرار داشته است که در ادامه قصد بررسی این بازی بتل آنلاین را خواهیم داشت. وارزون موبایل امروزه به یکی از محبوب ترین بازی های بتل نت دنیا تبدیل شده است.

بازی Warzone Mobile را میتوان یک گزینه با عناصر تعاملی بسیار دانست که در آن قادرخواهید بود تا در برابر رقبایی از سراسر جهان ایستادگی کنید. سبک آنلاین و جذاب بازی بدین شکل بوده که باید در یکسری نبردهای حماسی حضور پیدا کنید و در کنار 119 گیمر دیگر که با شما به 120 خواهد رسید مهارت های تیراندازی و بقاء در سرزمین های خطرناک خود را به رخ دیگران بکشید. بی شک گیم پلی جذاب این بازی توان سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت که پیشنهاد میشود جهت بررسی آن باما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی وارزون موبایل

بازی Warzone Mobile با ارائه بالاترین کیفیت میتواند تجربه جدیدی از بازی های Battle Royale را برای شما به ارمفان بیاورد. این بازی عصر جدیدی از گیم های اندرویدی بوده که در آن قادر خواهید بود هرکاری انجام دهید. وارزون شامل سلاح های بسیار، ماشین های متنوع با امکان سوار شدن، محتواهای معتبر، نقشه های مناسب، گیم پلی عالی و طراحی بی نظیر بوده است که در این میان میتوانید با یکی از بهترین بازی های اندرویدی گوگل پلی مواجه شوید.

معرفی بازی Warzone Mobile

شرکت اکتیویژن روزانه و ماهانه ویژگی های خوبی را برای کاربران خود درنظر میگیرد که در نسخه 2.0 بازی که ساعاتی پیش منتشر شد میتوانید به محتوای M4-Archfiend، X12-Prince of Hell and Ghost-Condemned دسترسی داشته باشید که این مورد برای کاربرانی درنظر گرفته شده که قصد دارند برا اولین بار در بازی ثبت نام کنند.

موارد کمکی این چنینی میتواند شمارا در راستای قدرتمند تر شدن قرار دهد اما دقت داشته باشید که این مورد همیشگی نخواهد بود. گیم پلی معتبر بازی با پوشش نیازهای کاربران سعی براین دارد تا در سال 2023 نام خود را به عنوان اعتیادآور ترین بازی اندرویدی به ثبت رساند که در این زمینه باید از سد رقبای قدرتمند بسیاری عبور کند.

معرفی بازی Warzone Mobile

گیم پلی بازی وارزون موبایل بدین شکل بوده که شما در قالب یک سرور جهانی با دیگر گیمرهای بازی که تعدادتان به 120 نفرخواهد رسید جمع خواهید شد. سپس از طریق هواپیما بالای جزیره فرود خواهید آمد که به محض رسیدن پاهایتان به زمین نبرد شما آغاز میشود. با وارد شدن با خانه های موجود میتوانید اقلام مناسبی که برایتان درنظر گرفته شده است را جمع آوری کنید و با استفاده از آنها به سراغ دشمنان بروید. در این بازی کمپر های بسیاری وجود داشته که در مکانی استتار میکنند و منتظر موقعیت مناسب برای شناسایی گیمرهای دیگر خواهند بود. اکثر گیمرهای این چنینی یک اسنایپ قوی در اختیار دارند که اگر یک گلوله از ان به شما برخورد کند خون بسیاری از دست خواهید داد و باید سریعا خودتان را تقویت کنید. در این شرایط پیشنهاد میشود با دوستان خود به صورت گروهی وارد بازی شوید و یا مداوم جا به جا شوید تا از دست این اشخاص درامان باشید. با نابود شدن تمام گیمرها اشخاص بازمانده میتوانند پاداش های بازی را براساس مهارت های خود کسب کنند که این مورد در زمینه ارتقاء و خرید اقلام مورد نیاز مفید و موثر خواهد بود.

این بازی جذاب از 15 سپتامبر 2022 به صورت پیش ثبت نام در دسترس بود که در سراسر جهان میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. جوایز جدیدی که برای گیمرها درنظر گرفته شده قابل ذکر نبوده زیرا اکتیویژن سعی دارد قبل از پایان سال 2022 جوایز خوبی را به گیمرهای خود هدیه دهد. در جریان رویداد آنلاین Call of Duty: Next شرکت اکتیویژن اعلام نمود که قصد دارد نسخه وارزون بازی کال اف دیوتی را در سال 2023 بطور رسمی عرضه کند که قبل از انتشار آن میتوانید به صورت پیش ثبت نام اطلاعات خود را در بازی به ثبت رسانید.

این بازی اندرویدی قرار است برای پلتفرم های اندروید و ای او اس در دسترس باشد که از اصلی ترین عناصر هیجانی آن میتوان به تقابل بین این دو پلتفرم اشاره داشت که هرگز چنین ویژگی و جذابیتی تا کنون در میان گیمرها بوجود نیامده بود که اکتیویژن سعی دارد آنرا به شکل عجیبی جذاب نماید.

آیا Warzone Mobile جایگزین Call of Duty Mobile خواهد شد؟

آیا Warzone Mobile جایگزین Call of Duty Mobile خواهد شد؟

در خصوص نقد بازی وارزون موبایل و جایگزینی آن با نسخه موبایل باید بدانید که شرکت اکتیویژن هیچ برنامه ای برای جایگزین نمودن این بازی برای نسخه موبایل را نداشته زیرا ریشه و ماهیت اصلی بازی های بتل آنلاین اکتیویژن برای اندروید و آیفون از طریق نسخه موبایل انجام گرفته که تا کنون سود بسیاری برای این شرکت از طریق نسخه موبایل بدست آمده است. در این زمینه رئیس بخش موبایل بازی که کریس پلامر بوده به مجله Pocket-lint اعلام نمود که به بروزرسانی و آپدیت های بیشتر بازی وارزون و موبایل ادامه خواهند داد.

در خصوص حجم بازی بازی وارزون موبایل بدنیست بدانید که تا کنون اطلاعات دقیقی در این زمینه به ثبت نرسیده اما اندروید مورد نیاز جهت اجرای بازی روی 9.0 و بالاتر بوده که از صفحه گوگل پلی بازی وارزون میتوانید این مورد را مشاهده کنید. همچنین میتوانید به اطلاعات مربوط به سخت افزار مناسب بازی Warzone Mobile نیز دسترسی داشته باشید.

گیم پلی بازی Call of Duty: Warzone Mobile

گیم پلی بازی Call of Duty: Warzone Mobile

بازی Call of Duty: Warzone Mobile قرار است روی همان حالت جهان باز مانند نسخه بازی برای رایانه های شخصی و کنسول بازی تنظیم شود که این مورد میتواند یک نسل جدید  از گولاگ را به نمایش بگذارد. سطح جزیره ای که مانند یک زندان بوده به شدت بالاست زیرا در آن از بخش های بسیاری استفاده شده که این مورد میتواند شمارا با یک بازی جذاب و کاملا درگیرانه مواجه کند.

بخش جالب بازی اینجاست که شرکت اکتیویژن قصد دارد بازی خود را با فناوری یکپارچه شده عرضه کند که در این میان امکان اشتراک گذاری آیتم ها میان گیمرها وجود خواهد داشت. طور مثال میتوانید اسلحه خود را به دوستتان بدهید و اقلامی که نیاز دارید را دریافت کنید. این ویژگی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile میتواند شمارا در مقابل ویژگی های بسیار دیگر قرار دهد که بی شک قادر خواهید بود تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید.

اما یکی از اصلی ترین ویژگی های Call of Duty: Warzone Mobile که به آن اشاره نکردیم طراحی و صدا گذاری بوده است. طراحی جز به جز بازی سبب خواهد شد تا شاهد یک طراحی خیره کننده و جذاب باشید که این مورد با صداگذاری عالی که برایش درنظر گرفته شده میتواند گیم پلی خوبی را در اختیارتان قرار دهد. بدنیست بدانید این ویژگی شامل فریم بندی جدیدی بوده که برپایه آن شاهد گرافیکی عالی خواهید بود. افکت های صوتی جذاب روند بازی را به شکل عجیبی جذابتر خواهد نمود.

جذابیت های ساختاری نوین یکی از اصلی ترین مزایای برجسته بازی بوده است که این موضوع میتواند شمارا با یک گیم پلی جذاب و نوین آشنا کند که بی تردید گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

سخن پایانی

بررسی بازی وارزون موبایل به پایان رسید که در این زمینه سعی کردیم به تمام نکات جدید و موارد مهمی که میتواند برای شما مفید باشد اشاره داشته باشیم. شما عزیزان میتوانید نقد های مثبت و منفی خود را در مورد بازی Warzone Mobile بیان کنید که اینکار سبب رشد بهتر مقاله خواهد شد. همچنین میتوانید نکات مهمی که از مقاله جامانده است را برای ما به اشتراک بگذارید. نظر شما در مورد این بازی چیست ؟ ایا نسخه وارزون میتواند جایگزین نسخه موبایل شود یا خیر ؟ باما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو