معرفی بهترین بازی های آیفون در سال 2023

معرفی بهترین بازی های آیفون در سال 2023


منبع: پلازا

3

1402/7/26

12:21


معرفی بهترین بازی های آیفون در سال 2023

در این مطلب قصد داریم با بهترین بازی های ایفون 2023 آشنا شویم. عناوینی که می‌توانند تا ساعت‌ها شما را با گیم‌پلی جذاب خود سرگرم کنند. با ما همراه باشید تا با برترین بازی های iOS 2023 آشنا شویم.

بازی‌های موبایلی روز به روز بر اهمیت و جذابیت آن‌ها در میان مخاطبین افزوده می‌شود. به همین جهت هر ساله بازی‌های زیادی برای گوشی‌های آیفون و در بستر iOS منتشر می‌شوند؛ اما همه این بازی‌ها موفق نیستند و نمی‌توانند نظر مخاطبین را به سمت خود جلب کنند. از طرف دیگر تنوع موجود و ژانرهای مختلف سبب شده است تا تصمیم گیری درمورد بازی‌های موبایلی به کاری سخت بدل شود. لذا در این مقاله پلازا قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی های ایفون 2023 بپردازیم.

فهرست مطالب

بهترین بازی های ایفون 2023

از میان سبک‌های مختلف معمایی، اکشن، استراتژی، داستان محور، ماجراجویی و… تلاش کرده‌ایم تا بازی‌های مختلف و متنوعی را انتخاب کنیم تا برای هر سلیقه‌ای فرصتی برای تجربه وجود داشته باشد. با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به بهترین بازی های 2023 iOS داشته باشیم. دقت داشته باشید که انتخاب و بررسی هریک از بازی های موجود درون لیست برگرفته از منابع خارجی انجام گرفته است که این موضوع سبب خواهد شد تا به شکل بهتری بتوانید بازی های این سبک را بشناسید.

1. بازی سرگرم کننده Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

بهترین بازی های آیفون 2023

دیگر کسی نیست که با شخصیت‌های لاک پشت‌های نینجا آشنا نباشد. لاک پشت‌های نینجا که با داستان‌های سرگرم کننده خود خاطرات مختلفی را در دوران کودکی ایجاد کرده‌اند، اکنون به دنیای بازی آمده‌اند تا دوباره خاطرات را برای ما زنده کنند. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge جدیدترین بازی ساخته شده براساس سبک beat em up است و توانسته است تا در مدت کوتاهی طرفداران مختلفی را به سمت خود جلب کند. در این بازی، ضد قهرمان‌های مشهوری همچون شردر حضور دارند و تلاش می‌کنند تا با کارهای مختلف قدرت مناطق را در دست بگیرند؛ اما شما با یاری لاک پشت‌های نینجا بایستی مقابل این تهدید ایستادگی کنید. بنابراین اگر از طرفداران قدیمی سری لاک پشت‌های نینجا هستید، این بازی یکی از بهترین بازی های ایفون 2023 است که می‌توانید تجربه کنید.

  • دانلود بازی Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای: iOS

2. بازی مهیج MARVEL SNAP؛ از بهترین بازی های iOS 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

بازی‌های کارت بازی امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. بازی “مارول اسنپ” یکی از بهترین بازی های ایفون 2023 است که در سبک کارت بازی در اختیار عموم قرار گرفته است. فضاسازی این بازی در دنیای کامیک‌های مارول جریان دارد و شما هدایت مجموعه‌ای از شخصیت‌های مثبت و منفی را در قالب کارت در اختیار دارید. درواقع شرایط بازی بدین شکل است که شما بایستی در نبردهای یک به یک مناطق مختلفی را به دست آورید. اگر از بازی‌های کارتی و رقابتی لذت می‌برید، بدون شک تجربه این بازی می‌تواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

  • دانلود بازی MARVEL SNAP برای: iOS

3. بازی کمتر شناخته شده Boxville

بهترین بازی های آیفون 2023

امروزه کمپانی‌های بازی سازی مختلف تلاش می‌کنند تا از موضوعات ترند روز عقب نمانند و با اکشن زیاد، رقابت و سبک‌هایی همچون بتل رویال مخاطبین را به سمت خود جذب کنند. در طرف دیگر ماجرا آثاری همچون Boxville وجود دارند که تلاش می‌کنند تا با خلاقیت و نوآوری شما را مجذوب خود کنند. بازی در یک مرکز قوطی‌های بلااستفاده و یا به اصطلاح زباله دان جریان دارد و Blue Can نام شخصیتی است که شما کنترل آن را برعهده دارید. داستان بازی در ارتباط با این شخصیت است که بهترین دوست خود را در جریان یک زلزله سهمگین گم می‌کند و حالا باید شما به او کمک کنید تا آن را پیدا کند. در طول این ماجراجویی شما بایستی معماهای مختلف و جذابی را حل کنید. بنابراین اگر از بازی‌های داستان محور و معمایی لذت می‌برید، بازی Boxville می‌‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  • دانلود بازی Boxville برای: iOS

4. بازی Endling؛ از بهترین بازی های iOS 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

بازی Endling یکی از بهترین بازی های ایفون 2023 است. این بازی شما به یک ماجراجویی به شدت هیجانی و احساسی در یک جنگل بزرگ دعوت می‌کند. داستان بازی در ارتباط با روباه مادری است که طی جریان‌هایی بچه خودش را گم می‌کند و حالا باید تلاش کند تا او را در دل جنگلی انبوه پیدا کند. شما در طول این ماجراجویی با چالش‌هایی همچون مدیریت غذا، مراقبت از سایر بچه‌ها، یافتن غذا و… روبرو خواهید.

  • دانلود بازی Endling برای: iOS

5. بازی Dead Cells

بهترین بازی های آیفون 2023

شاید با دیدن تصاویر بازی Dead Cells، سبک آن برای شما آشنا به نظر برسد. درواقع بازی Dead Cells یک اثر روگ لایک است که تلاش می‌کند داستانی را به شکل حرفه‌ای برای شما روایت کند. درواقع شما با داستانی سرراست در این بازی طرف نیستید و برای این‌که بتوانید از داستان بازی به طور کامل سردربیاورید، لازم است تا به گوشه و کنارهای بازی و جزئیات توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید. جالب است بدانید که یکی از سخت‌ترین کارها در این بازی زنده ماندن است! به بیان بهتر اگر شما در طول بازی کشته شوید، بازی به نقطه اول خود باز می‌گردد! اگر تجربه بازی‌هایی همچون دارک سولز را داشته باشید، بدون شک این بازی برای شما یادآور چنین فضایی خواهد بود. اگر به دنبال تجربه بازی هیجان انگیز و با داستانی گیرا هستید، ما به شما بازی Dead Cells را پیشنهاد می‌کنیم.

  • دانلود بازی Dead Cells برای: iOS

6. بازی PUBG: New State؛ از بهترین بازی های iOS 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

بدون شک در میان بازی‌های بتل رویال نام پابجی بسیار به گوشتان خورده است. نسخه PUBG: New State به‌روزرسانی بزرگ برای بازی اصلی پابجی محسوب می‌شود. در این نسخه ویژگی‌های مختلفی به بازی اضافه شده که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید برای خود لباس مخصوصی را انتخاب کنید. همچنین دو نقشه و حالت جدیدی به بازی اضفه شده‌اند. اگر در گذشته نسخه‌های قبلی این بازی را تجربه کرده‌اید، بدون شک PUBG: New State می‌تواند انتخاب خوبی برای تجربه بازی در تابستان باشد.

  • دانلود بازی PUBG: New State برای: iOS

7. بازی کمتر مشهور Night in the Woods

بهترین بازی های آیفون 2023

در میان بهترین بازی های آیفون 2023، عموما آثاری همچون Night in the Woods در میان مخاطبین ایرانی کمتر شناخته هستند. همچنین جالب است بدانید که برخی از منتقید این بازی را در لیست بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۳ دخترانه قرار می‌دهند. داستان بازی در ارتباط با گربه‌ای به نام “می” است که پس از پذیرفته شدن در یک دانشگاه، خیلی زود آن‌جا را ترک می‌کند و وارد ماجراجویی به شدت مهیج و عجیب و غریب می‌شود. مطمئنا با خواندن خلاصه داستان بسیار تعجب کردید؛ اما باید به این موضوع اشاره کنیم که جذاب بازی Night in the Woods به داستان و اتفاقات عجیب و غریبی است که در طول داستان می‌افتد و شما چندان در بازی با گیم پلی خیلی خاصی روبرو نیستید.

  • دانلود بازی Night in the Woods برای: iOS

8. بازی FAR: Lone Sails

بهترین بازی های آیفون 2023

اگر به خود من بگویند که همین الان یک بازی بر روی موبایل بریز و مشغول بشو، بدون شک بازی FAR: Lone Sails یکی از انتخاب‌های من خواهد بد. این بازی شما را وارد دنیایی شگفت انگیز و ماجراجویی عجیب می‌کند. کنترل شخصیت بازی در دل فضایی متروکه بدون شک شما را به یاد بازی‌هایی همچون Inside خواهد انداخت. در طول بازی شما بایستی یک وسیله بسیار عجیب را به مقصدی نامعلوم منتقل کنید. اتفاقاتی که در این حین در یک جهان پساآخرالزمانی می‌افتد، می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

  • دانلود بازی FAR: Lone Sails برای: iOS

9. بازی Alien Isolation

بهترین بازی های آیفون 2023

بازی Alien: Isolation یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است که پیش‌تر بر روی سایر پلتفرم‌ها منتشر شده بود. شما در بازی کنترل شخصیتی با نام Amanda Ripley را برعهده دارید که در طی یک ماجراجویی به ایستگاه فضایی Nostromo رهسپار می‌شود. علت ترسناک بودن بازی به جهت  وجود موجودات فضایی در این ایستگاه فضایی است که با کوچک‌ترین اشتباه ممکن است برای همیشه شما را ازبین ببرند. در طی بازی اسلحه‌های مختلفی را برای مقابله با این بیگانگان فضایی به‌دست می‌آورید ولی خیلی دلتان را به این موضوع خوش نکنید! وجود اسلحه‌های مختلف و با قدرت‌های متنوع، تضمینی برای در امان بودن شما از دست هیولاهای بد ریخت بازی نخواهد بود و هرلحظه ممکن است توسط یکی از آن‌ها غافل‌گیر شوید. بنابراین اگر در گذشته بازی Alien Isolation را تجربه نکرده‌اید، هم‌اکنون فرصتی مناسبی برای تجربه این بازی ترسناک است.

  • دانلود بازی Alien: Isolation برای: iOS

10. بازی Inside؛ از بهترین بازی های iOS 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

پیش‌تر در همین لیست از بازی FAR: Lone Sails صحبت کردیم و اشاره کردیم که این بازی بدون شک، شما را به یاد اثرInside خواهد انداخت. این بازی داستان پسری را روایت می‌کند که دست ما را می‌گیرد و به دل یک ماجراجویی مهیج و ترسناک وارد می‌شود. گیم پلی این بازی چندان پیچیده نیست و المان‌های عجیب و غریبی را دربازی نخواهید دید؛ اما چیزی که این بازی را از سایر بازی‌های داخل لیست جدا می‌کند، گیرایی اتمسفر و داستان بازی است. اگر به سبک ترسناک علاقه دارید و دوست دارید تا بازی در این سبک بر روی گوشی تجربه کنید، اثر  Inside می‌توانید از هر جهت انتخاب خوبی باشد.

  • دانلود بازی INSIDE برای: iOS

بهترین بازی های آیفون 2023 رایگان

ممکن است بسیاری از بازی‌هایی که پیش‌تر معرفی کردیم به طور کلی رایگان باشند اما شما برای ارتقا خود در بازی نیاز است تا هزینه کنید. به همین منظور در ادامه به بازی‌های آفلاین و تمام رایگان خواهیم پرداخت.

1. بازی مشهور GTA San Anderas؛ از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۳ برای بزرگسالان

بهترین بازی های آیفون 2023

بدون شک با بازی GTA و علی الخصوص نسخه شاهکار GTA San Anderas آشنایی دارید. اگر از جمله عاشقان این بازی هستید، شما می‌توانید نسخه رایگان این بازی را برای iOS دانلود کنید. درواقع این بازی یکی از بهترین بازی‌های 2023 iOS است که آزادی برای انجام هر کاری را به شما می‌دهد. شما در این بازی می‌توانید به دزدی، سرقت از مکان‌های بزرگ، رانندگی پرسرغت و.. مشغول شوید.

  • دانلود بازی GTA San Anderas برای: iOS

2. بازی Traffic Racer

بهترین بازی های آیفون 2023

یکی دیگر از بهترین بازی های آیفون 2023، ترافیک ریسر است. در این بازی آفلاین و مهیج، شما به عنوان راننده‌ای حرفه‌ای ماموریت دارید تا از ماشین‌های مختلف سبقت بگیرید و رکودهای موجود در بازی را یکی پس از دیگری بشکنید. ممکن است با خواندن همین دو جمله تصور کنید که چقدر بازی ساده و راحتی است اما نباید فراموش کنید که این بازی در عین سادگی که دارد، پیچیدگی‌ها و ماموریت‌های مختلفی را در پیش روی شما قرار می‌‌دهد.

  • دانلود بازی Traffic Racer برای: iOS

3. بازی Vector

بهترین بازی های آیفون 2023

یکی دیگر از بهترین بازی های آیفون 2023 رایگان، وکتور نام دارد. این بازی در سال 2023 میلادی منتشر نشده است؛ اما از منظر کشش داستانی و گیم پلی خوبی که دارد می‌تواند یکی از تجربه‌های خوب شما در سال جاری باشد. در این بازی شما کنترل شخصیتی با نام وکتور را برعهده دارید که تصمیم می‌گیرد تا دیگر از رئیس خود پیروی نکند و از تحت کنترل بودن او نجات پیدا کند به همین جهت شما همواره بایستی در تعقیب و گریزی بی‌پایان از دست پلیس فرار کنید.

  • دانلود بازی Vector برای: iOS

4. بازی Ministry of Broadcast

بهترین بازی های آیفون 2023

آخرین بازی از لیست بهترین بازی های iOS 2023 با لینک مستقیم، Ministry of Broadcast نام دارد. این بازی هدایت مردی بی‌نام و نشان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به او کمک کنید که دوباره خانواده‌اش را ملاقات کند. خانواده او در شهری با حاکمیت حکومتی جبار و عجیب و غریب زندگی می‌کنند. شما در این بازی باید به هر روشی که وجود دارد به او کمک کنید تا از موانع مختلف عبور کند و به خانواده خود برسد؛ اما فکر نکنید که کار ساده‌ای پیش رو دارید، پس بهتر است پوتین‌های خودتان را محکم ببندید و آماده نبرد شوید.

  • دانلود بازی Ministry of Broadcast برای: iOS

جمع بندی

در سال 2023 میلادی تا به امروز بازی‌های مختلف و جذاب بسیاری در ژانرهای گوناگون منتشر شده‌اند. بدون شک تصمیم گیری درمورد دانلود بازی روز به روز دشوارتر می‌شود. به همین جهت در این مطلب از پلازا تلاش کردیم تا لیستی از بهترین بازی های ایفون 2023 به شما ارائه دهیم. دوست داریم در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید که بهترین بازی آیفون که تجربه کردید، چه بوده است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو