احتمالا در ساخت بازی Mass Effect 4 از تکنولوژی MetaHuman استفاده شود

منبع: پلازا

2

1402/8/1

10:47


احتمالا در ساخت بازی Mass Effect 4 از تکنولوژی MetaHuman استفاده شود

بازی مورد انتظار Mass Effect 4 اکنون میزبان اخبار جدیدی بوده که پیش بینی میشود برای ساخت آن از تکنولوژی موجود در موتور گرافیکی آنریل انجین 5 یعنی MetaHuman استفاده شود.

فهرست مطالب

Michael Gamble که کارگردان اصلی بازی در استودیو بایوور بوده در یک خبر جدید اعلام کرده که قصد دارد از تکنولوژی جدید آنریل انجین 5 که MetaHuman نام داشته برای ساخت بازی Mass Effect 4 استفاده کند. استفاده از این ویژگی میتواند روی واقع گرایانه تر شدن کاراکترهای بازی نقش بسزایی داشته باشد و در واقع آنها را مانند واقعیت در بخش خروجی نشان دهد.

این موضوع در گذشته از سوی مدیران اپیک گیم تایید شده بود که این فناوری دچار مشکلات و باگ هایی بوده که باید به آن رسیدگی شود. حال توسعه دهنده بازی Mass Effect 4 با تمرکز روی این فناوری توانسته خروجی بسیار خوبی را از آن بگیرد که البته نمیتوان این اطلاعات را رسمی دانست زیرا در حد یک گزارش در سطح وب منتشر شده اند.

محصول Mass Effect 4 به نظر میرسد که از سبک جهان باز پیروی نکند زیرا توییت خبری جدیدی که منتشر شده نشان میدهد انجین 5 به توسعه دهندگان امکان پیشرفت بیشتر بازی را داده است. با این اوصاف انتظار میرود که شاهد حضور نژاد های مختلف از انسان ها و Quarian و Asari باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو