بازی کمدی ترسناک Slayaway Camp دنباله ای از نتفلیکس دریافت میکند

منبع: پلازا

3

1402/8/5

12:30


بازی کمدی ترسناک Slayaway Camp دنباله ای از نتفلیکس دریافت میکند

بازی کمدی و ترسناک Slayaway Camp که در سال 2016 منتشر شده بود حال دنبال جدیدی با عنوان Netflix & Kill دریافت میکند که این بسته مخصوص مشترکین نتفلیکس بوده است.

فهرست مطالب

استودیو Blue Wizard Digital که سازنده و ناشر بازی در 2016 بود حال طبق قرار داد جدیدی که با نتفلیکس داشته قصد دارد بسته جدیدی را به بازی اضافه کند که مخصوص کاربران نتفلیکس بوده است. این موضوع مسیر جدیدی را برای بازی های نه چندان محبوب باز میکند تا رفته رفته امکان فروش بیشتر را داشته باشند. البته بازی Slayaway Camp که در سال 2016 منتشر شده بود جزو یکی از بهترین بازی های سال بود که توانست امتیاز 83 را کسب کند.

شرکت نتفلیکس به تازگی ویدیویی از دنباله جدیدی از بازی Slayaway Camp را برای اندروید و آیفون منتشر نموده که این موضوع با گذشت 7 سال از اولین انتشار بازی میگذرد. تحسین بسیاری در طول سال ها به بازی Slayaway Camp داده شد که هر یک به بخش مهمی از بازی اشاره داشتند. حال افرادی که از سرویس نتفلیکس برخوردار هستند امکان دستیابی به بسته انحصاری را خواهند داشت که فقط برای آنها درنظر گرفته شده است.

بازی Slayaway Camp مجموعه ای کامل و جذاب در سبک بازی های ترسناک بوده است که از سوی Blue Wizard Digital منتشر شده. بازی برای پلتفرم های اندروید، لینوکس، مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس منتشر شده است که داستان عالی و جذاب بازی میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو