ساده ترین راه خرید بسته اینترنت با تلفن همراه!

منبع: روزیاتو

3

1402/8/9

14:26


ساده ترین راه خرید بسته اینترنت با تلفن همراه!

ساده ترین راه خرید بسته اینترنت با تلفن همراه!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما برای خرید بسته اینترنت چگونه اقدام می‌کنید؟ هنوز هم پایبند شیوه‌های سنتی و مراجعه به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها هستید یا روش بهتری سراغ دارید؟

در دنیای امروز، با وجود ابزارهای وابسته به اینترنت، رفاه زیادی در انجام امور مردم برقرار شده است. مثلا دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف خرید بسته اینترنت کنند‌. در واقع کمبود وقت در عصر حاضر، موجب شده که افراد به بخش زیادی از امور روزمره خود، به‌صورت آنلاین رسیدگی کنند.

یعنی افراد می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین تلاش، کارهای خود را پیش ببرند و این امر فقط می‌تواند از معجزات حضور اینترنت در دنیای ما باشد.

بسته اینترنتی خود را از فروشگاه‌های آنلاین بخرید

در گذشته جهت سهولت دسترسی افراد به خرید، اغلب فروشگاه‌ها در میادین اصلی شهر مستقر می‌شد اما زمانی که فروشگاه‌های آنلاین روی کار آمد و آشنایی افراد با خدمات تکنولوژی بیشتر شد، خرید بسته اینترنت، شارژ یا هر محصول دیگری با قابلیت‌های اینترنت صورت گرفت.

به‌طوری که امروز، افراد این فرصت را در اختیار دارند تا با داشتن یک تلفن همراه هوشمند، در هر مکان و‌ زمانی خرید خود را انجام دهند. یکی از این فروشگاه‌های آنلاین، اپلیکیشن‌هایی هستند که همه ما کمابیش با آن‌ها آشنایی داریم. شما برای خریدن بسته اینترنت از کدام اپلیکیشن استفاده می‌کنید؟ آیا از خدمات آن راضی هستید؟

خرید بسته اینترنت با سوپراپلیکیشن تاپ

یکی از دلایلی که موجب می‌شود افراد به‌سراغ خریدهای اینترنتی نروند، تراکنش‌های غیرایمن و درگاه‌های پرداخت غیرمعتبر است. اما خوشبختانه می‌توان اپلیکیشن تاپ را از این قاعده مستثنی دانست.

تاپ، تحت‌نظر پلیس فتا، بانک مرکزی و نهادهای قدرت‌گرفته از بانک پارسیان فعالیت دارد و زمینه امنیت میلیون‌ها کاربر را هنگام استفاده از خدمات خود فراهم می‌کند. از جمله این خدمات، خرید بسته‌های اینترنتی مختلف است.

ساده ترین راه خرید بسته اینترنت با تلفن همراه!

چرا تاپ، بهترین مرجع خرید بسته اینترنت است؟

شما در فضای این اپلیکیشن یا وبسایت آن، به انواع بسته‌های اینترنتی با حجم و قیمت‌های متفاوت دسترسی دارید. با چند کلیک ساده می‌توانید بسته مورد نظر خود یا دیگران را تهیه کرده و از سرعت بالای فعال‌شدن آن بلافاصله بعد از خرید، شگفت‌زده شوید.

همچنین تاپ، ارائه‌دهنده بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی در حوزه‌های مختلف پرداختی است. این بدان معناست که شما اپلیکیشن یا بهتر است بگوییم سوپراپلیکیشن مناسبی را برای خرید بسته‌های خود انتخاب کرده‌اید و جای هیچ شکی نیست.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل از تاپ

اگر از کاربران ایرانسل هستید، سیم‌کارت شما چه اعتباری باشد چه دائمی، می‍توانید بسته مورد نظر خود را از حجم ۵۰۰ مگابایت تا ۱۵ گیگابایت تهیه کنید. مدت‌زمان اعتبار بسته شما روزانه الی ۱۲۰ روز خواهد بود.

اگر از سیم‌کارت‌های ایرانسل خانگی استفاده می‌کنید، بسته‌هایی با حجم ۱۰ تا ۶۰۰ گیگابایت برای شما در نظر گرفته شده که مهلت هفتگی تا سالانه دارد.

نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول از تاپ

اپراتور همراه اول، بسته‌های اینترنتی متنوعی را با قیمت‌های مختلف در سایت و اپلیکیشن تاپ قرار داد تا کاربران با کارت بانکی یا تاپ کیف، خریداری کنند.

شما به‌عنوان کاربر همراه‌ اول، می‌توانید بسته‌هایی با حجم ۶۰ مگابایت تا ۴۵ گیگابایت با مهلت روزانه تا سالانه تهیه کنید‌. همچنین امکان خرید شارژهای زیر ۱۰ هزارتومان نیز برای شما امکان‌پذیر است.

نحوه خرید بسته اینترنت رایتل با تاپ

بعد از ورود به بخش خرید بسته‌های اینترنتی و ثبت شماره رایتل خود در بالای صفحه، بسته‌های مختلفی برایتان نمایش داده می‌شود که بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید.

فرقی ندارد که از چه سیم‌کارتی استفاده می‌کنید؛ دائمی یا اعتباری. حجم بسته‌های موجود در این اپلیکیشن، از ۵۰ مگابایت تا ۱۵ گیگابایت متنوع خواهد بود و مدت‌زمان اعتبار آن، روزانه تا ۳ ماه است.

ساده ترین راه خرید بسته اینترنت با تلفن همراه!

خرید بسته اینترنت با کیف پول تاپ

بعد از ورود به فضای اپلیکیشن، در نوار پایینی برنامه بخش کیف پول دیده می‌شود‌. جهت فعال‌سازی آن، باید شماره ملی مالک سیم‌کارت را وارد کنید تا شارژ شود. سپس برای انجام تراکنش‌های مالی مختلف از کیف پول تاپ استفاده کنید.

ما گفتیم که برای خرید بسته می‌توانید از کارت‌های اعتباری نیز بهره ببرید اما کیف‌ پول تاپ، روشی کم‌دردسر و راحت‌تر است چون دیگری نیازی به رمز دوم نخواهید داشت. از طرفی دیگر، استفاده از تاپ کیف در هر تراکنش، به‌منزله درنظرگرفتن امتیاز برای کاربران خواهد بود.

مهم‌ترین قابلیتی که تاپ کیف به کاربران ارائه می‌دهد، امکان مشاهده گردش مالی از اپلیکیشن به حساب کارت است. شما می‌توانید سوابق خرید خود را به‌راحتی مشاهده کنید.

جمع‌بندی

دیگر نیازی نیست که برای خرید بسته اینترنت، از خانه خارج شویم و زمان و انرژی را در صف انتظار مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هدر دهیم. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که خیلی از امور با کلیک‌کردن موس رایانه یا لمس یک گزینه در تلفن همراه رخ می‌دهد.

بنابراین؛ بهتر است که از قافله تکنولوژی عقب نمانیم و از خدمات سرویس‌های مالی که با هدف ایجاد آسودگی و آسایش ما طراحی شده‌اند، نهایت استفاده را ببریم. تاپ همان مرجعی است که بسیاری از خدمات مالی و پرداختی، به‌صورت جامع و هدفمند از طریق آن ارائه می‌شوند‌. برای نصب تاپ کافیست به وبسایت تاپ به آدرس top.ir مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو