فروش خاویار | قیمت فروش خاویار در تهران

منبع: روزیاتو

3

1402/8/16

10:07


فروش خاویار | قیمت فروش خاویار در تهران

فروش خاویار | قیمت فروش خاویار در تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروش خاویار در میان نمایندگی ها و فروشنده های خاویاری به روش های مختلفی انجام می شود و هر شرکت نحوه فروش و عرضه محصولاتش با دیگر فروشنده ها متفاوت می باشد. از آنجا که ایران، دارای بیشترین نمایندگی های خاویاری است، شما در بازارهای فروش بخصوص تهران، می توانید شاهد تفاوت قیمت های محصولات در میان همدیگر باشید.

فروش خاویار اصل ایرانی در نمایندگی ها

کشور ایران به جهت اینکه بهترین گونه های خاویاری یا همان خاویار سیاه را دارد، از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده های خاویارها می باشد که رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به همین جهت، نمایندگی های کوچک و بزرگ در زمینه عرضه خاویارها، تولید و پرورش انواع ماهیان خاویاری، و…. به وجود آمده اند، که شرایط خرید و فروش محصول هایشان و حتی نحوه تولید هر خاویار در هر نمایندگی متفاوت است.

خاویارهای سیاه دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها نیز زیر مجموعه خاویارهای بسیاری دارند. ماهیان خاویاری همچون: فیل ماهی، ازون برون، قره برون، چالباش و… هستند که خاویارهای بسیار با کیفیتی دارند.

این خاویارها عبارتند از:

بلوگا

بری

آسترا

سوروگا

الماس

و…

برای خرید خاویار اصل به چه نکاتی توجه کنیم؟

آیا برای خرید یک خاویار خوب باید اطلاعات زیادی در زمینه تازگی و اصل بودن آنها داشته باشید؟ خیر. در پاسخ به این سوال باید گفت که شما می توانید تنها با داشتن کمترین اطلاعات هم، یک خرید بسیار عالی و باب میل خود را داشته باشید. در ابتدا بدانید که از روی بسته بندی خاویار هم می شود به راحتی تشخیص داد که خاویار تازه و اصل می باشد. لیبل هایی در زیر بسته بندی های محصولات درج شده است که مشخصات محصولات به کلی بر روی لیبل ها درج شده است.

این مشخصات شامل: ( نام محصول، نام برند محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضا که معمولا بین ۳ تا ۶ ماه است، کد دامپزکی و تاییدیه سلامت از سازمان شیلات و…)

توجه داشته باشید که به هنگام باز کردن باید متوجه این مورد هم باشید که درب خاویارهای اصل پلمپ شده هستند. زمانی که باز کردید درب خاویارها را، محصولات همگی از دانه های یکدست تشکیل شده است که همه دانه های خاویاری دایره ای شکل می باشد، بر عکس خاویارهای تقلبی که از اشکال های چند وجهی تشکیل شده اند.

مراکز معتبر فروش خاویار ایرانی

همانطور که شما هم بدون شک در مورد این موضوع می دانید، ایران از بزرگترین تولید کننده ها و پرورش دهنده های ماهیان خاویاری در کل خاور میانه می باشد و از این رو در کشور ما، نمایندگی و شرکت تولید و فروش خاویاری بسیاری به وجود آمده اند. پس در نتیجه شرایط و نحوه خرید خاویارهای تازه برای شما از مراکز های معتبر ایرانی، کمی سخت می باشد زیرا شما باید به دنبال بهترین مجموعه های فروش خاویاری در بازار داخلی بگردید.

نمایندگی و مراکز معتبر فروش انواع خاویار در کشور دارای یک سری مجوزات می باشند که نشان می دهند این مجموعه ها معتبر هستند.

مجوز ها شامل: ( مجوز اینماد، سایتس، کارت بازرگانی، مجوز اتحادیه آبزیان و دامپزشکی شیلات، و… می باشند.)

مجوز اینماد بیشتر برای نمایندگی های استفاده می شود که شامل فروشگاه ها و سایت خرید و فروش آنلاین خاویارها هستند.

فروش خاویار | قیمت فروش خاویار در تهران

بهترین راه خرید خاویار ایرانی در تهران

راه های بسیاری برای خرید خاویار ایرانی، خصوصا در تهران که پایتخت کشور ما است وجود دارد. اما امروزه بهترین و راحت ترین راه خرید برای مصرف کننده ها، همان خرید اینترنتی و سفارش آنلاین است.

برای خاویارها هم توجه داشته باشید که بعضی نمایندگی این امکان را به وجود آورده اند تا مشتری بتوانند به صورت آنلاین خرید خاویارهای مورد نظر خود را داشته باشند.

خرید اینترنتی برای شما چه مزیت هایی دارد؟ مهم ترین ویژگی که دارد این است که شما در منزل خود هستید و تنها با یک گوشی می توانید در کمترین زمان ممکن خرید را انجام دهید، که باعث صرفه جویی در وقت خود می شوید.

 به صورت کلی محصولات خاویار را می توان به دو صورت اینترنتی و حضوری خریداری کرد. روش خرید حضوری ام مستقیم از خود شرکت تولید کننده انجام می شود و یا می توانید از نزدیک ترین نمایندگی های موجود در محل حضور خود اقدام نمایید.

روش خرید غیر حضوری خاویار اصل

سایت های بسیاری هستند که در عرصه فروش خاویار فعالیت دارند اما برای خریداری غیر حضوری باید توجه بیشتری به معتبر بودن سایت و یا فروشگاه اینترنتی داشته باشید. همانطور هم که در بحث های قبلی برای شما بازگو کرده ایم یکی از روش هایی که می توانید به فروشگاه های آنلاین اعتماد کنید این است که ابتدا چک کنید آن فروشگاه دارای مجوز اینماد می باشد یا خیر. سایت های معتبر بسیاری وجود دارد که خاویار را به فروش می رسانند. ابتدا خود نمایندگی هایی هستند که دارای فروشگاه آنلاین نیز می باشد و محصولات را می توانید در سایت فروشگاه ها جست و جو و لیست قیمت آنها را برای خرید مشاهده نمایید.

مورد دوم هم سایت های فروشگاه های اینترنتی بزرگ همچون دیجی کالا، هستند که نمایندگی ها محصولات خود را در این فروشگاه ها برای خریداری شما قرار داده اند. ارسال محصولات را نیز بسیاری از مجموعه ها خودشان انجام می دهند و تحویل درب منزل دارند.

ارسال سفارشات خاویاری

خاویار ها نحوه نگهداری خاصی دارند و به همین خاطر ارسال آنها کمی دشوار است، که هر نمایندگی ارسال درب منزل را حتی در تهران ندارند. در مجموعه رایبد خاویار، پس از آنکه درون سایت فروشگاه آنلاینش محصول خود را ثبت کرده اید جهت تهیه، مشاورهای فروش با شما تماس خواهند گرفت و بعد از دریافت آدرس کامل از شما در واتس آپ، با هماهنگی شما محصول مورد نظرتان را در کیفیت بسیار عالی در بسته بندی های ساده و شیک، توسط راننده شرکت درب منزلتان ارسال می کند.

یکی از بهترین ویژگی ارسال هم این است که شما می توانید پس از دریافت خاویار درب منزلتان، که به همراه یونولیت و یخ های مخصوص حمل ارسال می شوند، همراه با یک عدد کیف مخصوص واکسنی خاویار، می توانید تنها هزینه خود خاویار را از کارتخوان شرکت پرداخت نمایید.

همچنین توجه داشته باشید که برای شما تهرانی های عزیز، ارسال رایگان است.

 

فروش خاویار | قیمت فروش خاویار در تهران

قیمت خاویار اصل در نمایندگی ها

خاویار از ماهی های خاویاری به دست می آیند که هر کدام دارای گونه های بسیار زیادی است و ماهیان خاویاری را فسیل های زنده جهان می نامند که در معرض خطر انقراض قرار دارند. به دلیل ارزش غذایی بسیار بالای این محصول ها و کمیاب بودنشان، قیمتشان از دیگر گونه های دریایی گرانتر است.

همچنین مورد دیگری که قیمت خاویار را افزایش می دهد، شرایط پرورشی و نحوه استحصال خاویار است.

برای مثال: ( خاویار بلوگا چند سال طول می کشد تا از فیل ماهی استحصال شود و بین مصرف کننده ها عرضه گردد).

از آنجا که خاویارهای به یک گونه ختم نمی شود و ایران دارای بیشترین تعداد گونه های ماهیان خاویاری است، شما ابتدا برای خرید باید نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و اینکه در چه وزنی محصول را   می خواهید خریداری کنید هم انتخاب نمایید.

انواع این گونه های خاویاری نیز برای دریافت قیمت شما در فروشگاه عبارتند از:

خاویار بلوگا

خاویار بری

خاویار سوروگا

خاویار آسترا

و…

فروش خاویار | قیمت فروش خاویار در تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو