مالکان «من و تو» از تعطیلی این شبکه خبر دادند

مالکان «من و تو» از تعطیلی این شبکه خبر دادند


منبع: روزیاتو

3

1402/8/23

10:25


مالکان «من و تو» از تعطیلی این شبکه خبر دادند

مالکان «من و تو» از تعطیلی این شبکه خبر دادند

تعطیلی شبکه فارسی زبان من و تو، یکی از بحث های داغ شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری فارسی زبان در روز گذشته بود. مرجان و کیوان عباسی مالکان شبکه من و تو در بیانه ای که در روز دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ منتشر شد، اعلام کردند که احتمالا از ژانویه ۲۰۲۴ (اوایل بهمن ماه)، شبکه من و تو تعطیل خواهد شد. آنها عدم موفقیت در درآمدزایی و مشکلات مالی را، به عنوان دلیل اصلی تعطیلی شبکه من و تو عنوان کردند.

مدیران این شبکه تلویزیونی در اطلاعیه‌ای که بر روی کانال تگلرامی این شبکه منتشر شده نوشته اند: «تداوم بی‌ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه، ادامه این مدل تلویزیون تجاری را ناممکن کرد و ما را از رشد گسترش و درآمدزایی در این صنعت در حال تحول ناتوان ساخت. طی همه این سال‌ها ایده‌های متفاوتی را برای کسب درآمد بکار بردیم اما متاسفانه تا به امروز هیچ یک نتیجه بخش نبوده‌اند با وجود اینکه همواره در حفظ جایگاه خود به عنوان رسانه فارسی زبان ماهواره‌ای برتر به لحاظ تعداد مخاطب موفق بوده‌ایم اما در تامین نیازهای مالی لازم برای ادامه فعالیت تلویزیون در سال‌های پیش رو با مشکلاتی روبه رو شدیم. در نهایت امروز به این نقطه رسیده ایم.»

مالکان شبکه تلویزیونی من وتو تاکید کردند: «در صورتی که مجبور به پایان کار خود باشیم این اتفاق زودتر از آخرین روز ماه ژانویه سال آینده نخواهد افتاد».

در بخشی از برنامه اتاق خبر این شبکه، توضیحاتی درباره دلایل تعطیلی احتمالی من و تو مطرح شد.

خبر تعطیلی احتمالی شبکه من و تو، در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت و کاربران تئوری های مختلفی را درخصوص علت این تعطیلی مطرح کردند. همچنین این خبر، بهانه ای شد تا برخی کاربران به مرور عملکرد این شبکه طی این سال ها بپردازند و برخی هم نقدهای تندی به این شبکه فارسی زبان خارج از ایران داشتند.

در پی انتشار این خبر برخی مجریان و چهره های شناخته شده این شبکه پیام هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و احساسات خود را با مخاطبانشان در میان گذاشتند. برخی مجریان این شبکه نیز با صحبت در مورد احتمال تعطیلی این شبکه احساساتی شده و بغض کردند.

هنوز مشخص نیست در صورت تعطیلی فعالیت‌های این شبکه تلویزیونی، آیا فعالیت منوتو در شبکه‌های اجتماعی هم ادامه خواهد یافت یا نه.

کیوان و مرجان عباسی؛ مالکان شبکه من و تو

کیوان عباسی مالک شبکه من و تو، در سال های نوجوانی به همراه خانواده به انگلستان مهاجرت کرد. مرجان عباسی (اسکندری)، همسر کیوان عباسی مالک دیگر این شبکه است. آنها در سال ۲۰۰۱ در لندن با هم آشنا شدند و ازدواج کردند. آنها از اکتبر ۲۰۱۰ (۱۳ سال قبل)، شبکه ماهواره ای فارسی زبان من و تو را راه انداختند. تمرکز من و تو بر برنامه های سرگرمی بود و رفته رفته بخش های دیگری هم به آن افزوده شد.

سالومه سیدنیا

«سالی تاک» با اجرای سالومه سیدنیا، یکی از برنامه های پر مخاطب این شبکه بود. سالومه سیدنیا متولد ۱۸ اردیبشت ۱۳۵۶ در تهران، یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو است. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد.

سالومه سیدنیا قبل از پیوستن به تلویزیون من و تو یک سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه های زن و ایران و شبکه بی بی فارسی رو داره و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته است.

امید خلیلی

امید خلیلی که در اوایل با نام طغرل و با برنامه «بفرمایید شام» به ایرانیان معرفی شد و در ادامه در برنامه های من و تو پلاس، آفساید، رختکن، شعر یادت نره و در این روزها با برنامه امید ای.ام، در این شبکه فعالیت می کند.

امید ۱۴ سالش که بود از ایران خارج شد و در ایتالیا، سوئیس زندگی کرد و در نهایت در لندن لانگلستان ساکن شد. او فوتبال باشگاهی را در سطح نوجوانان بازی می کرد اما هیچ وقت به فوتبالیست حرفه ای بدل نشد. پس از آن رشته تحصیلی خود را که بازیگری و هنرهای نمایشی بود را دنبال کرد تا به آرزوی دومش که بازیگری بود برسد. ۸ سال تئاتر کار کرده و در پایان با شبکه من و تو آشنا شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو