بازی The Walking Dead: Destinies منتشر شد

منبع: پلازا

2

1402/8/28

13:56


بازی The Walking Dead: Destinies منتشر شد

بازی مورد انتظار و زامبی محور The Walking Dead: Destinies اخیرا معرفی و منتشر شد که در حال حاضر امکان دستیابی به بازی در پلتفرم های مختلف وجود داشته است.

فهرست مطالب

بازی The Walking Dead: Destinies اکنون برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس قابل اجرا بوده اما شرکت سازنده به دلیل وجود یکسری باگ های اولیه ، روند انتشار The Walking Dead: Destinies برای کامپیوتر را به آذرماه 1402 موکول نمود که زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده است.

در کل باید بدانید که این بازی یک محصول اکشن ، ماجراجویی جنایی و ترسناک بوده که از سوی استودیو Flux Games توسعه یافته و ناشر آن شرکت GameMill Entertainment بوده است. رده بندی سنی 18+ سال به بالا بازگو کننده خشونت های بسیاری بوده که در طول گیم پلی با آنها سروکار خواهید داشت. جدا از این مورد باید بدانید که بازی از اکشن های تصویری خشونت آمیزی برخوردار است که این موضوع برای افراد زیر 18 سال مناسب نبوده و ممکن است خطرات ذهنی بسیاری را برای آنها به همراه داشته باشد. این بازی جذاب با الهام گیری از داستان سریالی با همین عنوان شکل گرفته که به طور کلی برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو