لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 ؛ معرفی لپتاپ گیمینگ اقتصادی ASUS

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 ؛ معرفی لپتاپ گیمینگ اقتصادی ASUS


منبع: پلازا

2

1402/9/1

08:22


لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 ؛ معرفی لپتاپ گیمینگ اقتصادی ASUS

لپ تاپ گیمینگ و محبوب ایسوس اف 15 با در اختیار داشتن مزیت های بسیار امروزه به یک محصول پرفروش در میان ایرانیان تبدیل شده است که اگر به دنبال بررسی و قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 هستید میتوانید با ما در ادامه همراه باشید.

همانطور که گفته این این محصول ایسوس در سبک لپ تاپ های گیمینگ بوده است که ماهیت کلی آن برای رندر و بازی بوده است. این مقاله با عنوان لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 مدل FX507ZC در اختیار شما قرار گرفته است که برای آشنایی با اطلاعات تکمیلی آن میتوانید با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15

اولین و مهم ترین گزینه ای که خریداران به آن دقت میکنند قیمت لپ تاپ بوده که اگر به دنبال قیمت لپ‌ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 هستید با ما در ادامه همراه باشید که بطور کامل این مبحث را برایتان شرح خواهیم داد.

قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15

قیمت لپ تاپ ایسوس tuf gaming f15

براساس اطلاعات به ثبت رسیده در سایت آمازون، قیمت فروش این محصول 900 دلار بوده است که به قیمت دلار چیزی حدود 45 میلیون تومان می شود. سایت و فروشگاه های بسیاری این لپ تاپ را با قیمت بالاتر و پایین تر عرضه میکنند که نباید به سادگی به آنها اعتماد نمود زیرا قرار است هزینه بالایی برای خرید پرداخت شود. به همین دلیل میتوانید از مجوزهای خرید و درگاه های پرداختی سایت ها استفاده کنید تا اطمینان کافی را بدست آورید. در ادامه با دیگر مشخصات لپتاپ ایسوس TUF Gaming F15 آشنا خواهید شد.

معرفی لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15

لپ تاپ ایسوس تیو اف گیمینگ اف 15 بطور رسمی در سال 2022 روانه بازار شد که از همان موقع توانست به محبوبیت خوبی برسد و نظر گیمرهای بسیاری را به سمت خود جذب نماید. شاخص نموداری لپ تاپ در طول ماه های اخیر رشد و یا کاهش بسیاری نداشته است ولی با توجه به نوسانات ارز میتوان گفت که کوچک ترین تغییری در قیمت ارز میتواند سبب افزایش یا کاهش قیمت خرید این لپ تاپ شود که نباید این موضوع را ساده از دست داد.

مزایا و معایب

  • معایب لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15: از اصلی ترین موردی که میتوان به آن اشاره داشت قیمت نسبتا بالای لپ تاپ بوده است.
  • مزایای لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15: سخت افزار کلیدی اعم از سی پی یو قدرتمند با پردازش عالی + کارت گرافیگ گیمینگ قدرتمند، رام مناسب و قابل ارتقاء و صفحه نمایش فول اچ دی از اصلی ترین مواردی بوده که در خصوص مزایای محصول میتوان به آن اشاره داشت.

دوربین لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15

در خصوص دوربین وبکم نیز باید بدانید که به دلیل استفاده از صفحه نمایش عالی با مشخصات بسیار، در این زمینه شاهد کیفیت بهتری هستیم که این موضوع روی رزولوشن و وضوح تصاویر کیفیت بهتری داشته است که میتوانید از آن برای جلسات آنلاین مهم نیز استفاده کنید.

بررسی لپ تاپ‌ ایسوس TUF Gaming F15

بررسی لپ تاپ ایسوس tuf gaming f15

همانطور که از طراحی لپ تاپ‌ ایسوس TUF Gaming F15 مشخص بوده در این زمینه شاهد مزیت های بسیاری هستیم که شرکت ایسوس با مدنظر قرار دادن ویژگی های کلیدی توانسته امتیاز بالایی را در این زمینه کسب کند که پیشنهاد می شود برای مشاهده این موارد نیم نگاهی به تصاویر لپ‌ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 داشته باشید.

صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ که در مدل پایه از نوع فول اچ دی بوده که در دو پیکربندی با نرخ تازه سازی 144 و 300 هرتز را ارائه می‌کند. ایسوس نمایشگر این لپ تاپ را با رزولوشن 1440p و رفرش‌ریت 165 هرتز نیز عرضه می‌کند. در این میان با شرایط ایده آل سخت افزاری میتوانید شاهد کیفیت خوبی باشید که بسته به نوع لپ تاپ میتوان گفت این بخش از امتیاز بالایی برخوردار بوده که در روند کارایی و عملکرد محصول تاثیر بسزایی داشته است.

تاریخ عرضه ی لپ تاپ‌ ایسوس TUF Gaming F15

همانطور که گفته شد این محصول در سال 2022 روانه بازار شده است که در مدت زمان کوتاهی توانست به محبوبیتی که شایسته اش بوده دست پیدا کند. جهت بررسی اطلاعات سخت افزاری لپ تاپ باما در ادامه همراه باشید.

سخت افزار لپ‌ تاپ ایسوس TUF Gaming F15

از اصلی ترین ویژگی های لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 که بی تردید منتظر مطالعه آن هستید میتوان به سخت افزار محصول اشاره داشت که در این بخش شرکت ایسوس از قطعات و تراشه های خوبی استفاده نموده که به ترتیب آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پرازنده ی لپ تاپ‌ ایسوس TUF Gaming F15 در دو مدل Core i5-12500H و Core i7-12700H عرضه می‌شود که این مورد برای بازی های گیمینگ روز دنیا و برنامه های رندر بسیار خوب و کلیدی بوده است. بدنیست بدانید که سرعت عمل بالای این تراشه‌ها میتواند شما را از هرگونه کندی و هنگی لپ تاپ دور نگه دارد. ارتباط این قطعه با دیگر موارد موجود در لپ تاپ سبب کارایی بهتر محصول خواهد شد.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس tuf gaming f15 / لپ تاپ ایسوس tuf gaming f15

پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 نیز در سطح خوبی قرار داشته که بدنیست بدانید ایسوس در این زمینه از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 استفاده نموده است که امروزه این قطعه توان نصب و راه اندازی هر بازی گرافیکی را داشته است که با استفاده از آن قادر به اجرای برنامه های رندر نیز خواهید بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو