فیل اسپنسر به تقاضای طرفداران برای ساخت Banjo-Kazooie جدید واکنش نشان داد

منبع: گیمفا

1

1402/9/13

00:04


فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت (Microsoft)، به تقاضای طرفداران برای ساخت یک بازی جدید از فرنچایز Banjo-Kazooie واکنش نشان داده است.

فیل اسپنسر به تقاضای طرفداران برای ساخت Banjo-Kazooie جدید واکنش نشان داد

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت (Microsoft)، به تقاضای طرفداران برای ساخت یک بازی جدید از فرنچایز Banjo-Kazooie واکنش نشان داده است.

فیل اسپنسر در گفتگو با ویندوز سنترال (Windows Central) درباره امکان احیای عناوین کلاسیک و به طور خاص، Banjo-Kazooie، صحبت کرد:

شاید تاریخچه ما این ذهنیت را در شما ایجاد کند که قرار نیست به سراغ عناوین کلاسیک و قدیمی برویم، اما طرفداران Banjo-Kazooie، ما صدای شما را می‌شنویم. زمانی که تیم و فرصت مناسب را پیدا کنیم، دوست دارم دوباره به داستان‌ها و شخصیت‌هایی که قبلاً تجربه کرده‌ام بازگردم.

Banjo-Kazooie، پلتفرمر متعلق به استودیوی رِیر (Rare)، از زمان Banjo-Kazoie: Nuts & Bolts که ۱۵ سال پیش برای Xbox 360 منتشر شد، هیچ قسمتی جدیدی به خود ندیده است. با این حال، اخبار مربوط به فرنچایز کلاسیک مورد بحث ما در سال‌های اخیر برجسته‌تر شده‌اند. سال گذشته اولین بازی از این سری به نینتندو سوییچ آنلاین اضافه شد و بانجو (Banjo) و کازویی (Kazooie) به عنوان شخصیت‌های قابل بازی به Super Smash Bros Ultimate اضافه گشتند.

در سال ۲۰۲۰، اسپنسر گفت که احیای فرنچایزهای کلاسیک شرکتِ ریر به خودِ استودیو بستگی دارد. با این حال، گروهی از اعضای اصلی تیم ریر در تابستان امسال به عنوان بخشی از یک مصاحبه گسترده به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد Banjo-Kazooie در گفتگو با VGC گفتند که به این زودی‌ها منتظر بازی جدیدی نیستند.

فیل اسپنسر به تقاضای طرفداران برای ساخت Banjo-Kazooie جدید واکنش نشان داد.

با وجود ۳ میلیون دلار جمع‌آوری شده از طریق Kickstarter و بیش از ۱ میلیون فروش جانشین معنوی آن‌، یعنی بازی Yooka-Laylee از استودیوی Playtonic Games، آهنگساز محصول سوال کرد که آیا واقعاً مخاطب کافی برای یک بازی جدید وجود دارد یا خیر؟ او گفت:

من احساس می‌کنم باید بازی را با تیمی شوخ‌طبع، همانند آنچه که در آن زمان داشتیم، بسازیم و تکرار این کار سخت است. فکر می‌کنم اگر ریر تیم مناسب را پیدا کند احتمال ساخت یک بازی جدید وجود خواهد داشت، اما احساس نمی‌کنم که چنین تیمی وجود داشته باشد. همچنین، من متقاعد نمی‌شوم که طرفداران هم آنقدر مشتاق باشند. گمان می‌کنم طرفداران Banjo-Kazooie آن‌قدر زیاد نیستند.

اتفاقات مربوط به بازی Super Smash Bros Ultimate واقعا شگفت‌انگیز بود. فکر می‌کنم تیمی که روی این بازی کار کرده بودند، اشک در چشمانشان جاری گشت وقتی بانجو و کازویی در بازی Super Smash Bros Ultimate ظاهر شدند. دیدن تمام آن‌هایی (طرفداران) که در ویدئوها گریه می‌کردند، دلگرم‌کننده بود و ما همه احساسش کردیم. گمان می‌کنم چنین اتفاقی تنها یک بار در زندگی هر شخص رخ می‌دهد.

اما من هنوز به این مسئله فکر می‌کنم که آیا پتانسیلی چند میلیون دلاری در Banjo-Kazooie وجود دارد؟ هنوز متقاعد نشده‌ام که چنین باشد.


نظر خود را در پایین با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو