۱۰ مزایای اقامت امارات که تصمیم گیری را برایتان آسان ‌تر میکند!

منبع: روزیاتو

1

1402/9/16

11:32


۱۰ مزایای اقامت امارات که تصمیم گیری را برایتان آسان ‌تر میکند!

۱۰ مزایای اقامت امارات که تصمیم گیری را برایتان آسان ‌تر میکند!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته جهان است که سالانه میزبانی میلیون‌ها گردشگر و مهاجر از سراسر دنیا را به عهده دارد. این کشور به جهت مزایای متعددی که برای اقامت دارد، به یکی از گزینه‌های محبوب مهاجرت تبدیل‌شده است. اگر شما هم به فکر زندگی در امارات هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. مطالعه مزایای اقامت امارات، به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری آسان‌تری داشته باشید و بهترین انتخاب را برای آینده خود انجام دهید.

۱۰ مزایای اقامت امارات که تصمیم گیری را برایتان آسان ‌تر میکند!

فواید زندگی در امارات برای ایرانیان

اکثر افراد به زندگی در کشورهای مختلف فکر می‌کنند؛ اما اقامت در این کشور، فوایدی دارد که توجه هر مهاجری را به‌سوی خود جلب می‌نماید. در متن ذیل، شما را با این ویژگی‌ها آشنا می‌کنیم:

  • ثبات اقتصادی

امارات متحده عربی یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که اقتصاد آن، ثبات بالایی دارد. این امر باعث می‌شود افراد مقیم در این کشور، نگرانی کمتری نسبت به آینده خود داشته باشند. امارات متحده عربی دارای منابع طبیعی فراوانی نظیر نفت و گاز است و موجب شده این کشور، به‌عنوان یک مرکز تجاری و گردشگری مهم در جهان شناخته شود.

  • مزایای مالیاتی

عدم پرداخت مالیات، یکی از اصلی‌ترین مزایای اقامت امارات به شمار می‌رود. این بدان معناست که مهاجران نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد ، مالیات بر دارایی و یا مالیات بر ارث ندارند. این امر می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکار آن‌ها نیز منجر شود.

  • ایجاد فرصت‌های فراوان

امارات متحده عربی به دلیل اقتصاد پویا و رشد سریع خود، فرصت‌های شغلی فراوانی را برای مهاجران از سراسر جهان فراهم می‌کند. این کشور، به دنبال جذب نیروی کار متخصص و ماهر است و به همین دلیل، شرایط مناسبی را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌نماید. این موضوع، موجب افزایش درآمد و بهبود شرایط مالی مهاجران می‌شود. همچنین، فرصت‌های شغلی فراوان به آن‌ها کمک می‌کند تا شغلی متناسب با مهارت‌های خود پیدا کنند و از کارشان لذت ببرند. علاوه بر این، هزینه زندگی در امارات متحده عربی نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، پایین‌تر است؛ بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از مزایای اقامت امارات، زندگی خوبی را در این کشور تجربه کنید.

  • استاندارد بالای زندگی

امارات متحده عربی یک کشور مدرن و پیشرفته است که به داشتن استاندارد بالای زندگی شهرت دارد. این کشور دارای زیرساخت‌های پیشرفته، سیستم آموزشی باکیفیت، خدمات درمانی عالی و امکانات رفاهی متنوعی است که می‌تواند، نیازهای افراد مختلف را برآورده سازد. شما در امارات متحده عربی می‌توانید از امکاناتی نظیر، مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی، مراکز خرید لوکس، رستوران‌های بین‌المللی و مراکز تفریحی متعدد بهره‌مند شوید. علاوه بر این، امنیت در این کشور بسیار بالا است و شما قادر خواهید بود با خیالی راحت در آن زندگی کنید.

  • فرهنگ غنی

امارات متحده عربی، یک کشور چندفرهنگی است که مهاجرانی از سراسر دنیا در آن زندگی می‌کنند. این موضوع که یکی از مزایای اقامت امارات محسوب می‌شود، منجر به ایجاد فضایی متنوع و چند فرهنگی شده است. در همین راستا، شما می‌توانید با افرادی از فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید و تجربیات جدیدی را کسب نمایید.

  • داشتن مراکز حمل‌ونقل بین‌المللی

جمعیت بسیار ابوظبی و دبی حکم می‌کند که برای ارتباطات حمل‌ونقل، فرودگاه‌های بزرگ در این کشور راه‌اندازی شوند. به‌عنوان ‌مثال، سومین فرودگاه شلوغ جهان ازلحاظ ترافیک مسافری، فرودگاه بین‌المللی دبی است؛ به‌گونه‌ای که پروازها با کلیه مقاصد گردشگری، اغلب ۵ تا ۶ ساعت فاصله دارند. شما می‌توانید برای تعطیلات خود به یونان سفر داشته باشید، به شکلی که هزینه و زمان زیادی برای آن خرج نکنید. از دیگر مزایای زندگی در دبی، دسترسی به مناطق مختلف دیگر نظیر استرالیا و خاور دور است.

  • سفر بدون ویزا

امارات متحده عربی با کشورهای بسیاری توافق‌نامه‌هایی را دارد که اجازه می‌دهد، ساکنان بدون ویزا سفر کنند. این موضوع که یکی دیگر از مزایای اقامت امارات است، موجب می‌شود ایرانیانی که در آن ساکن هستند، راحت و بدون دردسر، بتوانند بدون گرفتن ویزا سفر کنند.

  • بالابودن امنیت اجتماعی و سیاسی

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای هر فرد در زمان مهاجرت اهمیت بسیاری دارد، داشتن احساس امنیت است. خوشبختانه این کشور برای گردشگران و شهروندان، امن‌ترین مکان در خاورمیانه محسوب می‌شود. قوانین سخت‌گیرانه امارات موجب شده تا جرم و جنایت در آن وجود نداشته باشد؛ به همین دلیل، شرایط اقامت در این کشور برای زندگی و مهاجرت بسیار مناسب است.

  • عدم نیاز به مدرک زبان

برای زندگی در امارات متحده عربی برخلاف کشورهای دیگر دنیا، نیازی به تسلط به زبان دیگری ندارید. هر چند آشنایی با زبان عربی، برخی اوقات می‌تواند یک مزیت باشد؛ اما شما به‌مرورزمان با زندگی در این کشور، زبان عربی را یاد خواهید گرفت. عدم نیاز به مدرک زبان هم یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای اقامت امارات به شمار می‌رود.

  • حمایت از مهاجران

مهاجران بسیاری از سراسر دنیا در این کشور زندگی می‌کنند که دولت، آن‌ها را حمایت می‌نماید. اگر شما برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید و یا شرایط زندگی و تحصیل در امارات متحده عربی را داشته باشید، دولت این کشور، از شما حمایت خواهد کرد؛ فقط باید از شرایط و قوانین مهاجرتی این کشور آگاه باشید.

خرید ملک در دبی راهی برای اقامت در امارات

دبی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و تجاری جهان است که با داشتن اقتصاد پویا، فرصت‌های شغلی فراوان، استانداردهای بالای زندگی و مزایای مالیاتی، گزینه‌ای جذاب برای مهاجرت در نظر گرفته می‌شود. یکی از راه‌ها و مزایای اقامت امارات، خرید ملک در دبی است. دولت این کشور، به افرادی که ملکی به ارزش حداقل ۷۵۰ هزار درهم خریداری کنند، ویزای قابل‌تمدید دوساله‌ای اعطا می‌کند که متقاضیان می‌توانند پس از گذشت پنج سال، ویزای دائم امارات متحده عربی را دریافت نمایند.

مزایای خرید ملک در دبی

خرید ملک در امارات متحده عربی مزایای زیادی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • اخذ ویزای امارات: همان‌طور که گفته شد، یکی از راه‌های اخذ ویزای این کشور، خرید خانه در دبی است.
  • سرمایه‌گذاری مطمئنبازار املاک و مستغلات دبی، یکی از پررونق‌ترین بازارهای جهان است. این موضوع، یکی از مزایای اقامت در امارات به‌حساب می‌آید و باعث می‌شود که خرید خانه در این شهر، گزینه‌ای مطمئن برای سرمایه‌گذاری باشد.
  • افزایش ارزش ملک: ارزش ملک در دبی به‌طور مداوم در حال افزایش است و این امر منجر به سودآوری سرمایه‌گذاری در خرید ملک می‌شود.
  • کسب درآمد: افراد می‌توانند از طریق اجاره‌دادن ملک خریداری شده، درآمدی داشته باشند.
  • انتقال اقامت به فرزندان: اقامتی که از طریق خرید ملک در دبی اخذ گردد، قابل‌انتقال به فرزندان است.

شرایط خرید خانه در دبی

برای این سرمایه‌گذاری در شهر دبی شما باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن توانایی مالی جهت خرید ملک
  • داشتن سن بالای ۲۱ سال
  • سلامتی جسمی و روانی
  • داشتن تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های خرید ملک و سایر هزینه‌های زندگی در امارات متحده عربی

شما با خرید خانه در این شهر، می‌توانید از تمامی مزایای اقامت امارات بهره‌مند شوید و با خاطری آسوده، بهترین آینده را برای خود و عزیزانتان بسازید.

۱۰ مزایای اقامت امارات که تصمیم گیری را برایتان آسان ‌تر میکند!

 شرایط اقامت امارات

حال که با مزایای زندگی در دبی آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده تا شرایط اقامت در امارات متحده عربی را موردبررسی قرار دهیم. ویزای امارات، به دودسته کلی موقت و دائم تقسیم می‌شود که در ذیل به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم:

 ویزای موقت

 این نوع اقامت، در ۲ دسته اصلی ویزای کاری و تحصیلی قرار می‌گیرد:

 ویزای کاری

 برای اخذ این ویزا، متقاضی باید از سوی یک کارفرما در امارات متحده عربی دعوت‌نامه کاری دریافت نماید. کارفرما باید مدارکی نظیر، قرارداد کار، گواهی ثبت شرکت و کارت شرکت را به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهد و متقاضی نیز باید مدارکی همچون، پاسپورت معتبر، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی و گواهی عدم سوءپیشینه را در اختیار این اداره بگذارد. با این روش، فرد می‌تواند از مزایای اقامت امارات استفاده نماید. بدیهی است، ویزای کاری اغلب برای مدت دو سال صادر می‌شود و قابل‌تمدید است.

 ویزای تحصیلی

برای اخذ ویزای تحصیلی در امارات متحده عربی، متقاضی باید از سوی یک دانشگاه یا کالج در این کشور پذیرش دریافت کند. دانشگاه یا کالج باید مدارکی همچون، نامه پذیرش، گواهینامه تحصیلی و گواهی تمکن مالی را به اداره مهاجرت ارسال کند و متقاضی هم باید مدارک ذکر شده در بخش قبل را به اداره مهاجرت تحویل دهد. این ویزای تحصیلی، معمولاً برای یک سال صادر می‌گردد و قابل‌تمدید خواهد بود.

 ویزای دائم

 ویزای دائم امارات متحده عربی به ۲ دسته اصلی ویزای طلایی و عادی تقسیم می‌شود:

 ویزای طلایی

 افراد با داشتن ویزای طلایی، می‌توانند از مزایای اقامت امارات لذت ببرند. ویزای گلدن، به افرادی اعطا می‌گردد که دارای شرایط خاصی باشند. این شرایط عبارت‌اند از:

  • سرمایه‌گذاری حداقل ۱۰ میلیون درهم امارات در این کشور
  • خرید ملک مسکونی به ارزش حداقل ۱ میلیون درهم امارات
  • داشتن مدرک تحصیلی دکتری از یک دانشگاه معتبر
  • داشتن مدرک پزشکی یا دندانپزشکی از یک دانشگاه معتبر
  • داشتن مدرک ورزشی حرفه‌ای

 ویزای عادی

 این ویزا، به افرادی داده می‌شود که حداقل ۳۰ سال سابقه کار در امارات متحده عربی را دارند. این افراد، باید مدرک زبان انگلیسی با نمره حداقل ۵.۵ را داشته باشند. ویزای گلدن و عادی به مدت پنج سال صادر می‌شود و قابل‌تمدید است.

 شرایط عمومی برای اخذ اقامت امارات متحده عربی

 علاوه بر شرایط خاص هر یک از انواع اقامت، متقاضیان باید دارای معمولی‌ترین شرایط اقامت امارات هم باشند:

  • دارا بودن پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار ۶ ماه
  • نداشتن سوءپیشینه
  • سلامت جسمی و روانی

حال که با شرایط و مزایای اقامت امارات برای ایرانیان آشنا شده‌اید، به‌راحتی می‌توانید یک تصمیم‌گیری آگاهانه و منطقی را انجام دهید.

۱۰ مزایای اقامت امارات که تصمیم گیری را برایتان آسان ‌تر میکند!

جمع‌بندی

امارات متحده عربی، یک کشور مدرن و پیشرفته است و می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال فرصت‌های شغلی، استاندارد بالای زندگی، امنیت، فرهنگ غنی و مزایای مالیاتی هستند. اگر شما هم به فکر زندگی در این کشور هستید، باتوجه‌به شرایط و مزایای اقامت امارات برای ایرانیان که در این مقاله موردبررسی قرار گرفت، قادر خواهید بود تصمیم‌گیری بهتری را انجام دهید.

اگر تصمیم به خرید ملک در دبی دارید و نمیدانید از کجا شروع کنید، فقط کافیست وارد وبسایت dxboffplan شده و از مشاوره رایگان همه روزه و ۲۴ ساعته ما استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو