پودر حالت دهنده مو چیست؟ + روش استفاده از آن

پودر حالت دهنده مو چیست؟ + روش استفاده از آن


منبع: زیبامون

318

1398/6/26

19:19


برای آشنایی با پودر حالت دهنده مو و نحوه استفاده از آن، در ادامه با زیبامون همراه باشید.

پودر حالت دهنده مو چیست؟ + روش استفاده از آن

محصولات زیادی برای حالت دادن به موها وجود داره که پودر حالت دهنده مو یکی از این محصولات هست. این پودر برای افرادی که موهای نازک و کم حجم دارند گزینه مناسبی بوده و بعد از استفاده حجم و حالت موها رو بهتر نشان خواهد داد. اگر قرار است برای اولین بار از این محصول استفاده کنید، بهتره یک بار به طور امتحانی این پودر رو بر روی موها بزنید و اگر نتیجه مورد نظر شما رو داشت، از این محصول استفاده کنید. در غیر این صورت بهتره به سراغ محصولات دیگر بروید. مدل موی سریع و راحت که هر خانمی باید بلد باشد

در ادامه با پودر حالت دهنده مو و روش استفاده از آن آشنا خواهید شد. با زیبامون دات کام همراه باشید.

 

پودر حالت دهنده مو چیست؟

این پودر همانطور که در بالا اشاره شد برای حفظ حالت موها و همچنین اضافه کردن حجم به موها مورد استفاده قرار می گیره. اگر موهایی صاف، لغزنده و بدون حالت دارید، میتونید با استفاده از این پودر حالت دهنده، هم حجم موهاتون رو بیشتر کنید و هم اینکه حالت و مدل موهاتون رو حفظ کنید. این پودر بر روی ریشه موها قرار میگیره و کمک میکنه تا موها از قسمت ریشه حجم دار شده و حالت بهتری داشته باشند.

 

پودر حالت دهنده مو

 

پودر حالت دهنده مو حاوی مواد تشکیل دهنده ای به نام silica silylate بوده که باعث افزایش حجم موها خواهد شد. این ماده باعث خشک و خشن شدن موها میشه و ظاهری مات برای موها ایجاد میکنه و با افزایش اصطکاک بین الیاف مو، کمک میکنه تا موها حالت بهتری داشته باشند.

علاوه بر این پودر حالت دهنده مو باعث جذب رطوبت اضافی از موها میشه و هرگونه روغن و چربی اضافی از روی موها رو هم جذب میکنه و از این طریق نیز در خوش حالت دیده شدن موها موثر هست.

حالت دادن مو، ترفندهای ضروری كه همه باید بدانند

 

چگونه از پودر حالت دهنده مو استفاده کنیم؟

 قبل از استفاده از پودر حالت دهنده مو ابتدا باید موهاتون رو بشویید و خشک کنید. سپس موهاتون رو حالت بدید. این حالت میتونه به صورت مجعد و فر دار باشه و یا اینکه صاف و یکدست باشه. 

1. بعد از حالت دادن موها باید موها از از فرق سر به قسمت های مختلف تقسیم کنید و موهاتون رو تا جایی که تمایل دارید حالت لیفت یا پوش شده داشته باشند، نگه دارید و بعد مقداری پودر حالت دهنده مو رو به ریشه مو بزنید و روی موها پخش کنید.

 

استفاده از پودر حالت دهنده مو

 

2. در مرحله بعدی باید با نوک انگشتان، به آرامی پوست سر رو ماساژ بدید تا این پودر به تمام قسمت های پوست سر و موها برسه. بعد از این کار، بلافاصله تغییری در بافت و حجم موها احساس خواهید کرد. زیرا وقتی پودر روی ریشه مو قرار میگیره باعث ضخیم تر شدن تارهای مو شده و باعث میشه تا موهاتون پرحجم شوند.

 

ماساژ دادن پوست سر

 

3. در این مرحله موهاتون خیلی سریع و راحت حجم خوبی پیدا کرده و حالت موها تا مدت طولانی به همان شکلی که دوست دارید، حفظ خواهد شد. بهتره در هنگام استفاده از پودر حالت دهند مو از مقدار کم شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری از این پودر روی موها بزنید. 

روشی آسان برای حالت دادن به موهای فرفری

 

قبل و بعد ازاستفاده از پودر حالت دهنده مو

 

بهترین ویژگی های پودر حالت دهنده مو

1. این پودرها میتونن یکی از انتخاب های خیلی خوب هم برای موهای صاف و هم برای موهای مجعد چه در اندازه بلند و چه در اندازه کوتاه باشند.

2. این محصول به هیچ عنوان باعث چرب و روغنی شدن موها نمیشه و بعد از استفاده ظاهر موها کاملا طبیعی و بدون هیچ برق اضافی خواهد بود.

3. نتیجه استفاده از این پودرها بالافاصله مشخص میشه و برای مدت طولانی حالت موها رو حفظ میکنه.

4. اگر احساس کردید حالت موهاتون بعد از گذشت چند ساعت از بین رفته، میتونید خیلی راحت با استفاده از انگشت کمی ریشه مو رو ماساژ بدید تا دوباره موهاتون حجم خوبی پیدا کنند. موی بدون حالت را چگونه حالت دهیم؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو