آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ سیر اصل و خوشمزه اسپانیایی

منبع: نمکستان

145

1398/9/25

11:05


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ سیر اصل و خوشمزه اسپانیایی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ سیر خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سوپ سیر سیر یک بوته نان تست چهار عدد پاپریکا چهار  […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ سیر اصل و خوشمزه اسپانیایی

سوپ سیر خوشمزه,سوپ سیر مجلسی,سوپ سیر رژیمی,سوپ سیر

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ سیر خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.


مواد لازم سوپ سیر

  • سیر یک بوته
  • نان تست چهار عدد
  • پاپریکا چهار  قاشق غذاخوری
  • پودر زیره سبز نصف قاشق چای‌خوری
  • تخم‌مرغ چهار  عدد
  • جعفری ساطوری دو قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون بکر چهار قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

سوپ شیر خوشمزه,سوپ شیر مجلسی,سوپ شیر و خامه,سوپ شیر ساده,سوپ شیر

طرز تهیه سوپ سیر

با آموزش طرز تهیه سوپ سیر از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سوپ سیر خوشمزه ابتدا بایدسیر را ریز خرد کنید و در روغن زیتون بریزید تا طلایی و سرخ شوند. فقط مواظب باشید سیر ها نسوزند.

سیر ها را از تابه بیرون بیاورید سپس ورقه‌های نان را داخل تابه بریزید تا کمی سرخ و برشته شوند. نان ها را هم از تابه بیرون بیاورید و کنار قرار دهید. پاپریکا و زیره را داخل روغن بریزید و کمی تفت دهید سپس آب گوشت و سیر ها و نمک و فلفل را داخل تابه بریزید.

ورقه‌های نان را که سرخ کرده بودید را داخل کاسه های نسوز بریزید و از سوپی که آماده کردید روی آن ها بریزید. سپس در هر کاسه یک عدد تخم مرغ بشکنید. فر را روی ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید و کاسه ها را برای مدت ۷ دقیقه داخل فر قرار دهید تا تخم‌مرغ آن ببندد.

سپس آن ها را از فر بیرون بیاورید ، می توانید مانند سوپ پیاز این سوپ را با جعفری و گشنیز تازه تزیین کنید. می‌توانید به جای استفاده از فر ، تخم‌مرغ‌ها را در قابلمه شکسته و با در بسته ۱۰ دقیقه بپزید تا تخم‌مرغ‌ها ببندد

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ سیر اصل و خوشمزه اسپانیایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو