ترند های آرایشی در سال 2019  + عکس

ترند های آرایشی در سال 2019 + عکس


منبع: زیبامون

540

1398/4/4

19:21


چند نمونه از تغییرات آرایشی در سال 2019 و همچنین ترندهای آرایش صورت برای سال 2019 رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید.

ترند های آرایشی در سال 2019  + عکس

روند آرایش و مُد همیشه در حال تغییر هست و برای هر فصل و یا سال جدید ترندها و تغییرات جدیدی در سبک و مدل آرایش ایجاد میشه و باید مدل هایی که قبلا برای آرایش صورت استفاده می کردید رو تغییر بدید تا با روند روز و ترندهای جدید همگام بشید و استایل و آرایش زیبا و مُد روزی داشته باشید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام تعدادی از ترندهای آرایشی در سال 2019 رو برای شما آماده کردیم که میتونید با استفاده از این ترندها و تغییراتی که باید در سبک آرایش ایجاد کنید، آرایشی به سبک سال 2019 داشته باشید. با ما همراه باشید.

 

رژگونه به جای کانتورینگ صورت

 

آرایش صورت با رژگونه

 

این اولین سالی نیست که میکاپ آرتیست ها تلاش میکنند تا کانتورینگ رو از آرایش صورت حذف کنند و در سال 2019 این تلاش ها شکل و شمایل دیگه ای به خودش گرفته و با جایگزین کردن رژگونه به جای کانتورینگ، سعی کرده اند تا این روند محبوب یعنی کانتورینگ رو کمی از بین ببرنند.

 

سبک آرایش طبیعی یا Makeup without makeup

 

آرایش صورت طبیعی

 

شعار سال 2019 "صورت طبیعی" است. در این سبک از آرایش باید به جای استفاده از کرم پودرهایی با پوشش دهی کامل به سراغ کرم های سبک تر و روشن تر بروید و سعی کنید آرایشی کاملا طبیعی داشته باشید. البته لازمه این سبک از آرایش داشتن پوستی سالم و شاداب هست که به مراقبت خیلی خوبی نیاز داره. میکاپ آرتیست ها برای اینکه در این سبک از آرایش، چشم ها بهتر و جذاب تر دیده بشه، از کانسیلری با سه درجه تیره تر از رنگ پوست به عنوان سایه چشم استفاده میکنند.

 

عدم تغییر دادن شکل لب ها

 

آرایش لب طبیعی

 

میکاپ آرتیست ها در تلاش هستند تا این باور رو به وجود بیارند که هیچ چیزی مثل شکل طبیعی اجزای مختلف صورت زیبا نیست و نباید تغییرات خیلی زیادی رو در شکل ظاهری اجزای صورت چه با لوازم آرایش و چه با جراحی زیبایی به وجود آورد. به همین دلیل در سال 2019 تمرکز بر این هست که رژلب رو بالاتر از خط لب طبیعی نزنند و شکل و ظاهر طبیعی لب ها رو حفظ کنند. شاید این کار اولین گام برای حفظ زیبایی طبیعی چهره باشه!

 

درخشندگی ظریف و طبیعی برای پوست

 

پوست طبیعی با درخشندگی ملایم

 

سال 2018 یکی از سال هایی بود که استفاده از هایلایتر به بیشترین مقدار خودش رسید و حالت فوق العاده درخشان و شگفت انگیزی که هایلایتر برای پوست ایجاد میکرد، باعث شد تا طرفدارن خیلی زیادی پیدا کنه اما در سال 2019، روند استفاده از هایلایتر طبیعی تر میشه و با تصحیح مقدار استفاده از هایلایتر، پوستی کاملا طبیعی با درخشندگی ظریف و ملایم، ترند خواهد بود.

 

جایگزین شدن سایه های مات به جای سایه هایی که حالت مرطوب دارند

 

آرایش چشم با سایه مات

 

شاید اینطور تصور کنید که با وجود قوانین آرایشی که در بالا اشاره شد، آرایش سال 2019 کمی خسته کننده باشه اما اینطور نیست! در سال 2019 آرایش چشم ها مرکز توجه هستند و با استفاده از سایه های مات و با رنگ طبیعی و جذاب، زیبایی خیره کننده ای برای چشم ها ایجاد خواهد شد!

 

رژلب قهوه ای ارجحیت دارد

 

رژلب قهوه ای

 

رژلب قهوه ای جز پرطرفدارترین رنگهای رژلب در دهه 90 میلادی بود که در سال 2019 دوباره محبوبیت خودش رو به دست آورده و در روند آرایش 2019 جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. البته باید به این موضوع دقت کنید که از سایه های مختلف رژلب قهوه ای، رنگی رو انتخاب کنید که تناسب خوبی با رنگ پوستتون داشته باشه.

 

برجسته و مشخص کردن خط مژه پایین 

 

برجسته کردن خط مژه پایین

 

در سال 2019 این روند آرایشی دوباره پرطرفدار شده و توصیه میشه با استفاده از مداد چشم مشکی یا قهوه ای خط مژه پایین رو پررنگ تر و برجسته تر کنید تا آرایش مُد روز و جذابی داشته باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو