طرز تهیه اسموتی چغندر با دو طعم متفاوت

منبع: آرگا

1

1402/9/27

18:11


اگر از علاقه مندان به اسموتی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه اسموتی چغندر آشنا شوید. این اسموتی طعم و مزه ای فوق العاده دارد.

اسموتی یکی از انواع نوشیدنی های فوق العاده ای بوده که شما می توانید در این بخش یک نوشیدنی خاص را تهیه کنید. طرز تهیه اسموتی چغندر با یک رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید.

تهیه انواعی از اسموتی های خانگی کار ساده ای است. شما می توانید با طرز تهیه اسموتی شلیل و اسموتی پاپایا آشنا شوید. این اسموتی ها طعم و مزه ای فوق العاده ای دارند.

اسموتی چغندر و هویج

مواد اولیه:

  • بادام خام: یک چهارم فنجان
  • آب لیمو: چند قطره
  • سیب: یک عدد
  • آب هویج: نصف لیوان
  • زنجبیل تازه: به میزان لازم
  • یخ خرد شده: چند تکه

طرز اسموتی چغندر:

چغندر یک منبع غذایی سرشار بوده که شما می توانید در انواعی از نوشیدنی ها داشته باشید. تهیه این اسموتی ویژه نیز سرشار از خاصیت است. اگر می خواهید یک اسموتی غلیظ داشته باشید، باید چغندر را درون فریزر بگذارید تایخ ببندد. همچنین می توانید از چند تکه یخ درون این نوشیدنی استفاده کنید.

اسموتی چغندر و موز

مواد ذکر شده را پاک کرده و پوست کنید. حالا به خوبی شسته و با آبمیوه گیری آب آن را بگیرید. در نهایت نیز چند تکه یخ درون آن ریخته و خوب ترکیب کنید. این نوشیدنی طعم و مزه ای فوق العاده دارد. شما می توانید با چند قطره آب لیموی تازه نیز در این نوشیدنی رنگ آن را عوض کنید و یا اینکه طعم آن را بهتر کنید.

این نوشیدنی فوق العاده خواص زیادی دارد. شما می توانید انواعی از نوشیدنی های خانگی را در ارگا داشته باشید. برای آماده کردن این نوشیدنی نیز می توانید از میوه های دیگری استفاده کنید. ترکیب چغندر در کنار میوه های مختلف می تواند عطر این نوشیدنی را بیشتر کنید.

اسموتی چغندر و موز:

یک ترکیب جادویی دیگر برای این نوشیدنی نیز استفاده از تکه های موز در این نوشیدنی می باشد. می توانید تکه های موزه را اضافه کرده و یک نوشیدنی غلیظ داشته باشید. ابتدا آب چغندر را با استفاده از آبمیوه گیری گرفته و بعد آب چغندر را به همراه موزه یخ زده درون مخلوط کن ریخته و به خوبی ترکیب کنید.

طرز تهیه اسموتی چغندر

می توانید از مقداری عسل نیز در این نوشیدنی استفاده نمایید. طرز تهیه اسموتی چغندر با این رسپی ساده بوده و شما می توانید انواعی از نوشیدنی های خانگی را داشته باشیذ. این نوشیدنی برای ۲ نفر کافی است و به همین میزان می توانید با توجه به تعداد مواد آن را بیشتر کنید.

برای تزیین روی این نوشیدنی نیز می توانید از تکه های چغندر هم استفاده کنید. این نوشیدنی فوق العده را می توانید به عنوان یک نوشیدنی رژیمی هم داشته باشید. رنگ و روی این نوشیدنی جذب کننده است. ترکیب فوق العاده این نوشیدنی با سیب نیز عالی می شود. ترکیب هویج و چغندر نیز یک ترکیب سالمبوده و با رسپی آن آشنا شدید.

برای تهیه انواعی از اسموتی های خانگی شما می توانید در ارگا همراه ما باشید. تهیه انواعی دیگر از اسموتی ها نیز با همین رسپی ایده ای عالی است و شما با نحوه تهیه آن ها آشنا می شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو