طرز تهیه شیک کاپوچینو خوشمزه با بهترین دستور تهیه

منبع: آرگا

2

1402/10/9

18:03


اگر از علاقه مندان به نوشیدنی های خانگی می باشید در این بخش می توانید با نحوه تهیه این نوشیدنی آشنا شوید. این نوشیدنی با ترکیب بستنی و پودر کاپوچینو تهیه خواهد شد.

طرز تهیه شیک کاپوچینو با یک روش ساده در این بخش قرار داده شده است که شما می توانید در این بخش مطالعه کنید. این شیک طعم و مزه فوق العاده ای داشته و در پذیرایی های خود می توانید این شیک را داشته باشید.

برای داشتن انواعی از شیک های خانگی خوشمزه می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه شیک هندوانه و شیک زردآلو با طعم های متنوع در لینک قرار داده شده است که مطالعه می کنید.

رسپی شیک کاپوچینو

مواد اولیه:

  • کاپوچینو: ۱ بسته
  • شیر: ۱ سوم پیمانه
  • بستنی وانیلی: ۱ لیوان
  • شکلات تلخ: ۵۰ گرم
  • شکلات رنده شده: به میزان لازم

طرز تهیه شیک کاپوچینو:

این دسر و نوشیدنی سرد طعم فوق العاده ای داشته که شما با طعم آن آشنا می شوید و می توانید با رسپی این نوع نوشیدنی خاص آشنا شوید. در مرحله اول باید مواد این نوشیدنی را در محیط قرار دهید تا مواد هم دما شود.

دستور تهیه شیک کاپوچینو

در این بخش نیز باید بستنی وانیلی را در محیی قرار دهید تا باز شود. شکلات تلخ را درون ظرفی ریخته و روی حرارت کتری بن ماری کنید. مواد باید هم دما شود و نه زیاد گرم و نه زیاد سرد باشد.

در مرحله بعدی باید بستنی وانیلی نرم شده را به همراه شکلات تلخ با یکدیگر ترکیب و به آرامی هم زده تا کمی یکدست شود. شیر و کاپوچینو را ترکیب کرده و به مواد خود اضافه نمایید.

بعد از اینکه مواد شیک شما یا یکدیگر ترکیب شد، باید آن را درون لیوان سرو بریزید. لبه های لیوان را کمی به شکلات ذوب شده آغشته نمایید. حالا لبه های لیوان را درون پودر نارگیل بغلتانید. مواد را درون لیوان ریخته و در یخچال بگذارید.

روی نوشیدنی را می توانید با شکلات رنده شده نیز تزیین کنید. این نوشیدنی فوق العاده طعم عالی داشته و با این رسپی می توانید انواعی از نوشیدنی های مختلف را داشته باشید.

طرز تهیه شیک کاپوچینو

در این مرحله طرز تهیه شیک کاپوچینو شما می توانید بعد از سرد شدن نوشیدنی خود را سرو کنید. شما می توانید برای تزیین روی این نوشیدنی نیز از مقداری پودر کاپوچینو استفاده کنید‌. این نوشیدنی ویژه را می توانید در کنار کیک هم سرو نمایید.

یکی دیگر از شیوه های سرو این نوشیدنی به این صورت بوده که درون لیوان سرو را با مقداری شکلات آب شده تزیین کنید و زمان دهید تا کمی سرد شده و بعد مواد نوشیدنی را درون آن سرو نمایید. این نوشیدنی خوشمزه و عالی را می توانید با این طعم ویژه داشته باشید.

برای این نوشیدنی می توانید از بستنی وانیلی نیز استفاده کنید. طعم‌ این نوشیدنی با بستنی وانیلی بهتر بوده و توصیه می کنیم که از بستنی وانیلی استفاده نمایید. شما می توانید به صورت دلخواه از شکلات تلخ یا شکلات شیرین برای این نوشیدنی استفاده کنید.

میزان افزودن این بستنی نیز در این دسر و نوشیدنی دلخواه است و می توانید از میزان بیشتر بستنی نیز استفاده کنید. در صورت دلخواه شما می توانید از مقداری پودر کاپوچینو هم استفاده نمایید. این نوع شیک بهترین نوع نوشیدنی برای شما عزیزان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو