طرز تهیه انار گلاسه با دو روش متفاوت

منبع: آرگا

2

1402/10/30

18:11


برای آشنا شدن با انواعی از نوشیدنی های مجلسی با دستورهای ساده می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه انار گلاسه با یک رسپی ساده و خوشمزه در این بخش همراه ما هستید.

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین انواع گلایه که به دلیل طعم ملس و ویژه خود محبوبیت زیادی دارد. شما می توانید با طرز تهیه انار گلاسه با یک رسپی ساده آشنا شوید.

تهیه انواعی از گلاسه های ویژه و خوشمزه در آرگا کار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه گلاسه توت فرنگی و گلاسه انبه آشنا شوید. طعم این گلاسه ها ویژه برای پذیرایی فوق العاده اند.

انار گلاسه با بستنی

مواد اولیه:

  • آب انار تازه: ۱ و نیم لیوان
  • رب انار: ۲ قاشق غذاخوری
  • بستنی: ۶ اسکوپ
  • ترشک انار: ۲ قاشق غذاخوری
  • دانه انار: ۱ قاشق مرباخوری
  • لواشک انار: ۲ تکه
  • گلپر: در صورت دلخواه

طرز تهیه انار گلاسه:

اگر می خواهید طعم یک نوشیدنی ویژه را با ما تجربه کنید حتما در این بخش ذرسپی ویژه گلاسه را مطالعه کنید. برای تهیه این نوع گلاسه می توانید از انواع بستنی استفاده کنید. ترکیب بستنی آلبالو برای برخی یک ترکیب ویژه است که طعم آن را تجربه می کنید. شما می توانید از بستنی وانیلی هم استفاده نمایید.

رسپی انار گلاسه

به اندازه سه اسکوپ از بستنی های دلخواه درون لیوان سرو بریزید. مقداری از دانه های انار تازه را روی بستنی ها ریخته و در ادامه نیز ۱ قاشق رب انار را اضافه کنید. شما می توانید از رب انار دستی یا رب انار ملس هم استفاده نمایید که کاملا سلیقه ای و دلخواه است. آب انار را هم اضافه نمایید.

برای تهیه آب انار نیز می توانید از آب انار دستی و تازه استفاده کنید. استفاده از آب انار شرکتی نیز برای این نوشیدنی ترکیب خوبی است. بعد از سرو آب انار درون لیوان های سرو و روی بستنی ها می توانید از مقداری گلپر هم استفاده کنید. این ترکیب ویژه و عالی است.

در صورت دلخواه می توانید افزودن گلپر روی این نوشیدنی را جذف کنید که کاملا سلیقه ای می باشد. یک پیشنهاد ویژه برای شما افزودن مقداری خامه روی نوشیدنی است. در این صورت طعم نوشیدنی شما ملس شده و کمی شیرین تر می شود. شما می توانید به دلخواه از انار ترش هم استفاده کنید.

طرز تهیه نوشیدنی انار با ژله:

در این مرحله از طرز تهیه انار گلاسه می توانید با یک رسپی دیگر از این نوشیدنی نیز آشنا شوید. شما می توانید با افزودن کمی ژله یک نوشیدنی خوشمزه و مجلسی داشته باشید.

طرز تهیه انار گلاسه

مواد اولیه:

  • انار: ۱ لیوان
  • بستنی: ۳ اسکوپ
  • خامه: ۱ قاشق غذاخوری
  •  دانه های انار: ۱ قاشق غذاخوری
  • ژله: نصف لیوان

برای این نوع نوشیدنی نیز باید یک پودر ژله انار استفاده کنید. بعد از اینکه ژله را در آب و روی حرارت بن ماری کردید، باید درون ظرفی ریخته و درون یخچال بگذارید. در این مدت هم باید نوشیدنی گلاسه خود را تهیه کنید. حالا بعد از بستن ژله آن را تکه تکه خرد کرده و درون نوشیدنی گلاسه خود سرو نمایید. این نوشیدنی ویژه و مجلسی است و طعم و ترکیب عالی دارد.

از ژله های دیگر در این نوشیدنی استفاده کنیم؟ بله شما می توانید  انواعی از ژله ها را با این نوشیدنی ترکیب کنید. اما ترکیب ژله انار با نوشیدنی انار یک ترکیب بهتر بوده و محبوبیت بیشتری دارد. شما می توانید از ژله با طعم های آلبالو و هندوانه نیز استفاده نمایید. ژله ها را می توانید در لیوان سرو کنید و بعد روی ژله آب انار و بستنی را سرو نمایید این ترکیب پیشنهادی ما برای شما همراهان آرگا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو