طرز تهیه موهیتو سیب خوشمزه و ایده آل در خانه

منبع: آرگا

2

1402/8/14

23:17


نوشیدنی های سرد انواع مختلف و بسیاری دارند که انواع آن را به راحتی می توان در خانه تهیه کرد. موهیتو سیب یک نوشیدنی خنک بسیار پرطرفدار بوده که طرز تهیه آن به روشی راحت در این مطلب قرار دارد.

موهیتو یکی از بهترین نوشیدنی های خنک و پرطرفدار برای انواع فصل ها می باشد. این نوشیدنی خواص بسیاری برای بدن دارد و باعث شادابی می گردد و در مدت زمان کمی تهیه می شود. معمولا این نوشیدنی را از فروشگاه ها تهیه می کنند اما می توان موهیتو سیب را با طعمی عالی و به راحتی در خانه تهیه کرد. این نوشیدنی بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمان های شما می باشد. طرز تهیه موهیتو سیب در این مطلب قرار دارد.

هملنطور که می دانید نوشیدنی های سرد انواع مختلفی مانند چای سرد تمشک، شربت نارنگی و اسموتی تمشک دارد. این سه نوشیدنی سرد بسیار راحت و با طعمی فوق العاده خوشمزه تهیه می شوند. برای تهیه آن ها کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید تا طرز تهیه این نوشیدنی های خنک را به راحتی مشاهده کنید. برای تهیه موهیتو سیب نیاز به مواد اولیه و یا زمان چندان زیادی ندارید و در زیر ۳ دقیقه می توان موهیتو سیب را تهیه کرد. برای خنک شدن موهیتو سیب از یخ استفاده نمایید و یا چند دقیقه آن را درون یخچال قرار دهید.

موهیتو سیب خانگی

مواد لازم

  • برگ نعناع ۶ عدد
  • لیمو ترش ۱ عدد
  • شکر ۱ قاشق چای خوری
  • آب سیب ۳ الی ۴ قاشق غذا خوری
  • آب گاز دار به مقدار لازم
  • یخ خرد شده به مقدار لازم
  • برگ نعناع برای تزئین

طرز تهیه موهیتو سیب خانگی

ابتدا برای تهیه موهیتو سیب باید یک لیوان بلند بردارید و در لیوان آب لیمو ترش را بگیرید و به همراه شکر و برگ های نعناع در لیوان قرار دهید. سپس با استفاده از یک گوشت کوب نعناع ها را فشار دهید تا عصاره نعناع خارج شود. برای این کار حداقل ۲ دقیقه زمان نیاز دارید. حالا باید آب سیب را با یخ های خرد شده به لیوان اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید. در آخر آب گاز دار را به لیوان اضافه کرده و مقداری با نی هم بزنید تا مخلوط شوند. به دلخواه می توان چند تکه سیب داخل لیوان انداخت. نوش جان.

موهیتو سیب ملس

این مقدار مواد لازم قرار گرفته شده در مطلب مناسب ۱ لیوان و یا یک نفر می باشد، در صورتی که نیاز به موهیتو های سیب بیشتری داشتید می توانید مواد اولیه را یک و یا دو برابر کنید. می توان به دلخواه موهیتو سیب را با استفاده از نعناع های خرد شده و سیب های پوره شده تزئین کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو