طرز تهیه میلک شیک وانیل خوش طعم به سبک کافی شاپ ها

منبع: آرگا

1

1402/8/20

18:08


اگر می خواهید در مدت زمان بسیار کمی دارای یک نوشیدنی خنک که با استفاده از شیر، بستنی و وانیل است تهیه کنید، میلک شیک وانیل گزینه خوبی است. این نوشیدنی در مدت زمان بسیار کمی تهیه می شود.

میلک شیک یکی از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار در بین مردم است. این نوشیدنی سرد در مدت زمان کمی و با استفاده از مواد اولیه دلخواه مانند شیر و وانیل تهیه می شود. این نوشیدنی بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمان هایتان است. میلم شیک را معمولا به همراه شیرینی و یا کیک مناسبی سرو می کنند که البته این به دلخواه است. این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های عصرانه بسیار جذاب برای دورهمی های شما است. طرز تهیه میلک شیک وانیل با روشی آسان در این مطلب قرار گرفته شده است.

میلک شیک انواع مختلفی از جمله میلک شیک پسته، میلک شیک انجیر و میلک شیک آناناس دارد. برای تهیه این میلک شیک های متفاوت و خوشمزه کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. میلک شیک وانیل در مدت زمان  بسیار کمی یعنی زیر ۲ دقیقه تهیه می شود که به دلخواه می توان برای خنک شدن آن را ۱ الی ۲ ساعت درون یخچال قرار داد یا از یخ استفاده کرد که البته برای تهیه از بستنی استفاده می شود. برای تزئین از انواع میوه های دلخواه مانند موز، کیوی، گیلاس و حتی توت فرنگی می توان استفاده کرد. در صورت نیاز مواد اولیه را دو برابر کنید.

میلک شیک وانیل خوشمزه

مواد لازم

  • شیر ۱/۴ فنجان
  • بستنی وانیلی ۴ اسکوپ
  • شکلات خرد شده برای تزئین
  • خامه زرده شده برای تزئین

میلک شیک وانیل با تزئین

طرز تهیه میلک شیک وانیل، نوشیدنی خنک

ابتدا برای تهیه میلک شیک وانیل باید ۴ اسکوپ بستنی وانیلی را به همراه شیر داخل مخلوط کن بریزید تا به خوبی مخلوط شوند. در ادامه زمانی که به خوبی یک دست و مخلوط شدند داخل لیوان مورد نظر بریزید و با استفاده از خامه زرده شده روی آن را تزئین کنید. پس از اینکه خامه را بر روی لیوان به دلخواه ریختید با استفاده از میوه های متنوع مانند کیوی، توت فرنگی، موز و آناناس تزئین کنید. نوش جان.

طرز تهیه میلک شیک وانیل خوشمزه

همانطور که گفته ایم در صورت نیاز می توان مواد اولیه را یک و یا دوبرابر کرد. تزئین به دلخواه است و می توان حتی از خامه زده شده  و میوه استفاده نکرد. اگر می خواهید طرز تهیه نوشیدنی سرد های متنوع و خوشمزه را به راحتی در خانه تهیه کنید، کافی است تا بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو