طرز تهیه رانی پرتقال با طعم واقعی در منزل

منبع: آرگا

2

1402/11/14

18:10


طرز تهیه رانی پرتقال که یک نوشیدنی ویژه برای مهمانی ها است در این بخش قرار داده شده که با رسپی آن آشنا می شوید. این رانی طعم ویژه ای دارد.

طرز تهیه رانی پرتقال با یک رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این نوع رانی ویژه بوده و خواص زیادی دارد. شما می توانید یک رانی سالم و مقوی داشته باشید.

برای داشتن انواعی از رانی های ویژه خانگی می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه نوشیدنی کوکتل و شربت نارنگی را می توانید در آرگا مطالعه کنید. این نوشیدنی ها ویزه مهمانی و مجالس شما می باشد.

رانی پرتقال خانگی

مواد اولیه:

  • پرتقال: ۱ عدد
  • آب: ۲ لیوان
  • آب پرتقال: ۲ لیوان
  • شکر یا عسل: به میزان لازم

طرز تهیه رانی پرتقال:

ابتدا باید پرتقال ها را پوست کنید. بهتر است تا پوست سفید دور پرتقال را نیز جدا کرده در این صورت رانی شما تمیزتر و خوشمزه می شود. حالا پوست دور پرتقال را به آرامی جدا کنید.

برای جدا کردن پوست روی پرتقال باید با چاقو لبه پوست پرتقال را کمی برش زده و با دست پوست آن را جدا نمایید. بعد از اینکه پرتقال به صورت فیله و بدون پوست درامد، سراغ دیگر مراحل بروید.

مواد رانی پرتقال

تکه های پرتقال را نگینی برش بزنید. مقداری از پرتقال ها را با آب پرتقال درون میکسر ریخته و به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. می توانید از مقداری یخ نیز استفاده کرده که غلظت بیشتری به نوشیدنی شما می دهد.

برای مزه دار شدن این نوشیدنی می توانید از مقداری شکر و عسل هم استفاده نمایید. در نهایت مقداری از تکه های پرتقال را درون نوشیدنی ریخته و کمی هم بزنید تا یکدست شود.

برای اینکه فیله ها ریز شود، می توانید با پرتقال روی حرارت بگذارید تا کمی باز شده و تکه های رانی یکدست داشته باشید. طرز تهیه رانی پرتقال با این رسپی ساده و کاربردی در این بخش قرار داده شده است که با نحوه تهیه آن آشنا می شوید.

این نوشیدنی ویژه طعم  و مزه ای فوق العاده داشته که می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز می توانید این نوشیدنی ویژه و سالن را داشته باشید‌. این نوشیدنی بدون مواد افزودنی بوده و دارای خواص زیادی بوده که می توانید برای کودکان نیز مصرف کنید.

طرز تهیه رانی پرتقال

این نوشیدنی خاص و خوشمزه را در کنار انواع کیک و حتی میز غذای خود داشته باشید و از شرو آن در کنار غذا لذت ببرید. این نوشیدنی خاص و ویژه با طعم های جادویی را در ارگا می توانید تهیه کنید‌.

شما علاقه مندان می توانید با انواعی دیگر از نوشیدنی ها و رانی های خوشمزه و خانگی آشنا شوید و طعم و مزه فوق العاده ای از آن را تجربه می کنید‌. این نوع رسپی می توانید برای انواعی دیگر از رانی های خانگی نیز داشته باشید. طعم این رانی با تلفیقی از رانی هلو نیز عالی بوده و توصیه می کنیم که رانی هلو را نیز امتحان کنید.

برای داشتن رانی هلو نیز باید تکه های هلوی پوست کنده شده را به صورت مکعبی ریز کرده و با شربت هلو ترکیب نمایید و یک رانی ویژه داشته باشید. تلفیق این رانی با پرتقال نیز یک گزینه پیشنهادی و عالی برای شما است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو