طرز تهیه نوشیدنی لیکادو با طعم های مختلف

منبع: آرگا

3

1402/10/23

18:07


طرز تهیه نوشیدنی لیکادو که یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و خانگی است در این بخش قرار داده شده که شما با رسپی آن آشنا می شوید.

طرز تهیه نوشیدنی لیکادو با یک طعم و رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده که شما علاقه مندان روش تهیه این نوشیدنی را مطالعه می کنید. این نوشیدنی ویژه فوق العاده خوشمزه است.

برای داشتن انواعی از نوشیدنی های خانگی کافی است تا در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه اسموتی شلیل و اسموتی تمشک نیز در لینک بوده که با آن آشنا می شوید.

طرز تهیه نوشیدنی لیکادو

مواد اولیه:

  • شیر: ۲ لیوان
  • یخ: چند تکه
  • موز: ۱ عدد
  • جوز هندی: برای تزیین
  • عسل و شکر: به میزان لازم

طرز تهیه نوشیدنی لیکادو:

برای داشتن این نوشیدنی فوق العاده باید ابتدا موز، شیر، یخ و شکر و عسل را با یکدیگر ترکیب کرده مواد را درون میکسر ریخته و به خوبی ترکیب کرده تا یکدست شود.

حال لبه لیوان نوشیدنی و سرو را می توانید درون شکلات ذوب شده بغلتانید. در مرحله بعدی نیز باید نوشیدنی را درون لیوان ریخته و به خوبی سرو نمایید. این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه با طعم‌ عالی است.

روش تهیه نوشیدنی لیکادو

لیکادو توت فرنگی:

یک رسپی دیگر برای داشتن این نوشیدنی خاص و خوشمزه افزودن مقداری توت فرنگی است. در ادامه با رسپی این نوع نوشیدنی آشنا می شوید.  با این روش طرز تهیه نوشیدنی لیکادو می توانید با یک رسپی متنوع از این نوشیدنی آشنا شوید.

مواد اولیه:

  • موز: ۱ عدد
  • شیر: ۱ لیوان
  • توت فرنگی یخ زده: ۱ لیوان
  • عسل: به میزان لازم
  • یخ: چند تکه

برای داشتن این نوع نوشیدنی نیز مواد را به خوبی ترکیب کرده و درون میکسر بریزید. برای اینکه نوشیدنی شما کمی خوش طعم تر باشد از مقداری آب لیمو نیز استفاده کنید. شما می توانید از مقداری بستنی وانیلی نیز استفاده کرده که طعم و مزه ای فوق العاده ای به آن می دهد.

مواد لازم نوشیدنی لیکادو

لیکادو انبه:

حالا می توانید یک ترکیب جادویی دیگر با استفاده از این نوع نوشیدنی داشته باشید. به جای استفاده از توت فرنگی می توانید از مقداری انبه تازه استفاده کنید. این‌ نوع نوشیدنی طعم و مزه ای فوق العاده دارد و با این رسپی یک نوشیدنی فوق العاده دارید.

برای اینکه یک نوشیدنی با غلظت نسبتا بالا داشته باشید، باید میوه ها را درون فریزر قرار دهید. زمانی که میوه ها را در فریزر قرار می دهید و به صورت یخ زده استفاده می کنید یک نوشیدنی با غلظت بیشتری خواهید داشت. این نوع نوشیدنی های در منوی کافی شاپ ها یک گزینه عالی است و شما می توانید در مهمانی های خاص خود نیز داشته باشید.

همانطور که اشاره شد از بستنی وانیلی نیز در این نوشیدنی ها می توانید، استفاده کنید. افزودن شیر چرب نیز در این نوشیدنی ها عالی است. این نوشیدنی خوشمزه را می توانید با چند تکه یخ خوشمزه تر کنید. شما ای یک نی ضخیم نیز می توانید برای این نوشیدنی استفاده می کنید. این نوشیدنی خوشمزه را می توانید با این مزه عالی تجربه می کنید.

برای تزیین روی این نوشیدنی ها می توانید از برگ نعناع و یا چند تکه میوه اسلایسی استفاده کنید. توت فرنگی را برش زده و در لبه لیوان خود قرار دهید. حالا یک نوشیدنی لاکچری و ویژه دارید که می توانید با نحوه تهیه آن آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو