انشا درباره نامه ای به مادر به همراه مقدمه و نتیجه گیری

منبع: مینویسم

1

1402/10/18

09:26


زیباترین انشاها درباره نامه ای به مادر را می توانید در این بخش از بخوانید. انشا درباره نامه ای به مادر برای کلاس چهارم و انشا درباره نامه یا به مادر همراه با مقدمه و نتیجه گیری.

انشا درباره نامه ای به مادر به همراه مقدمه و نتیجه گیری

درباره مادر نوشتن بسیار سخت است زیرا هیچ کلمه ای نمی تواند زحماتی را که مادر برایت کشیده است را بیان کند. محبت و مهربانی مادر بسیار زیاد است و خداوند تمام مادرها را زیباتر آفریده است. در ادامه چند انشا زیبا درباره نامه ای به مادر را به همراه مقدمه و نتیجه گیری آن می توانید بخوانید همچنین انشا درباره نامه ای به مادر کلاس چهارم و انشا درباره نامه ای به پدر و مادر نیز نوشته شده است.

انشا درباره نامه ای به مادر به همراه مقدمه و نتیجه گیری

مقدمه: ندیدم در جهان بهتر از مادر، همه جان و جهانم به فدایت.

بدنه انشا: می خواهم از زحمات کسی تشکر کنم که تمام جوانی و روزهای خوبش را فدای بقیه کرد. خودش سختی کشید تا من و بقیه در آرامش باشیم. مادرم همیشه و در هر لحظه ای وقتی کسی در کنارم نبود پشتم ایستاد و با مهربانی و حرف های خوبش به من دلگرمی داد. من با تمام وجود از مادرم تشکر می کنم. به نظرم در این جهان هیچکس به اندازه مادر نمی تواند فداکار باشد و همه خود را برای بقیه خرج کند. مادر تنها کسی است که بدون اینکه فکر کند حاضر است جان خود را فدای فرزندش کند. جز مادر چه کسی می تواند اینگونه باشد. به نظرم خدا قلب همه مادرها را خیلی خاص و زیبا آفریده که اینگونه مهربان هستند.

نتیجه گیری: کاش همیشه مادرها سالم و سلامت باشند و هیچ خونه ای بدون حضور مادر نباشد. مادر همه چیز یک خانه است. اولین و مهم ترین آرزویم این است که مادر همیشه خوشحال و سالم باشد.

انشا درباره نامه ای به مادر کلاس چهارم

اگر بخواهم نامه ای به مادرم بنویسم فقط و فقط می خواهم از او تشکر کنم. در برابر کارهایی که هر مادری در حق فرزندش انجام می دهد تشکر کردن کوچیک ترین کار است. مادرها موجودات بسیار خاصی در این دنیا می باشند. مادر عزیزم از تو ممنونم که هر وقت پشت سرم را نگاه کردم تو را دیدم، هر وقت به کمک نیاز داتشم تو را دیدم، از تو ممنونم که همیشه و در هر لحظه همه کار برای من کردی. از خواسته ها و آرزوهای خودت گذشتی تا من به آرزوهایم برسم. من تو را خیلی دوست دارم و قول می دهم یک روز تمام این زحمات تو را جبران کنم. تو بهترین و مهربون ترین مادر دنیایی و من از داشتن تو بسیار خوشحالم از خدا می خواهم تو را همیشه در کنار من نگه دارد.

انشا درباره نامه ای به مادر عزیزم

مادر عزیزم من را ببخش که خیلی وقت ها باعث شدم تو ناراحت بشی. من را ببخش که همیشه خوبی هایت را نادیده گرفتم و جواب خوبی ها و مهربانی هایت را با بدی دادم. مادر عزیزم من تو را خیلی دوست دارم تو تنها کسی هستی که هر چیزی ازت می خواهم بدون اینکه نه بگویی آن را برایم انجام می دهی. من از خدا ممنونم و از او تشکر می کنم که تو را به من هدیه داده است. من از خدا ممنونم که به من اجازه داد تا بچه این مادر باشم و از تو عشق و محبت را یاد بگیرم، از او مهربانی را یاد بگیرم. من از مادرم ممنونم که بخشیدن را من یاد داد. تمام چیزهای خوبی که در وجود من است به لطف حضور مادرم در زندگی ام می باشد. مادر عزیزم از خدا می خواهم که هیچ وقت تو را ناراحت و بیمار نبینم و سایت همیشه بالای سر ما باشد.

انشا درباره نامه ای به پدر و مادر

پدر و مادر تنها نعمتی در این دنیا هستند که دیگر مانند آنها را نمی توان پیدا کرد. من از خدا ممنونم که مادر و پدری سالم و سرحال در زندگی من قرار داده است. پدر مادر عزیزم من شما را خیلی دوست دارم، برای من بدترین روز روزی است که شما را ناراحت ببینم، از خدا می خواهم که هیچ وقت در دلتان غم نباشد همیشه حال دلتان خوب باشد و خوشحال باشید. پدر و مادر عزیزم من تمام تلاشم را می کنم تا به جایی برسم که باعث افتخار و سربلندی شما شود. من می خواهم شما به وجود من افتخار کنید تا با این کار بتوانم کمی از محبت های شما را جبران کنم. شما بهترین و با ارزش ترین آدم هایی هستید که در زندگی می باشید. خدا شما را برای من نگه دارد.

انشا درباره نامه ای به مادر خود بنویسید

مادر عزیزم می خواهم برای تو نامه ای بنویسم اما نمی دانم چگونه و از کجا باید آن را شروع کنم. زیرا کارها و زحماتی که تو برایم کشیدی به قدری با ارزش هستند که با هیچ کلمه ای نمی توان آنها را بیان کرد. مادر عزیزم من اول از خدا مهربون ممنونم که تو را در زندگی من قرار داد تا معنی دوست داشتن و مهربانی را درک کنم و بعد از تو ممنونم که با عشق و مهربانی ات چیزهای زیادی را به من یاد دادی و باعث شدی که همیشه در زندگی به همه خوبی کنم تو با چیزهای خوبی که به یاد دادی اجازه ندادی من بد کسی را بخواهم. وقتی به پشت سرم نگاه می کنم و میبینم که همیشه با مهربانی با آدم ها رفتار کردی و سبب شدی من هم مانند تو جز مهربانی چیزی به آدم ها ندهم بسیار خوشحال می شوم زیرا می دانم مادری دارم که نه تنها من بلکه بقیه نیز می دانند که چقدر خوب و مهربان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو