انشا درباره عینک با مقدمه و بدنه و نتیجه گیری

منبع: مینویسم

3

1402/10/23

09:17


انشا نوشتن باعث می شود که ذهن شما بازتر شود و نگاهتان را به همه چیز در اطراف خود دقیق تر و عمیق تر کنید. انشای مختلف درباره عینک را در این مقاله می توانید بخوانید.

انشا درباره عینک با مقدمه و بدنه و نتیجه گیری

شاید پیش خودتان بگویید مگر درباره عینک هم می شود انشا نوشت. بله درباره عینک هم می شود نوشت. عینک مانند یک معجزه بر روی چشمان خیلی از ما قرار گرفت و باعث شد تا همه چیز را واضح تر و بهتر ببینم. در ادامه این بخش می خواهیم چند انشا زیبا درباره عینک با مقدمه و بدنه و نتیجه گیری آن را بخوانیم.

انشا درباره عینک با مقدمه و بدنه و نتیجه گیری

مقدمه: بعضی وقت ها باید همه ما عینک خوش بینی را به چشمانمان بزنیم و همه چیز را از زاویه ای بهتر ببینیم.

بدنه انشا: عینک مدل های مختلفی دارد بعضی از عینک ها برای نور آفتاب است، بعضی از آنها برای افرادی است که ضعیفی چشم دارند و برخی از آنها نیز برای حساسیت به نور است. عینک یک وسیله شخصی است و برای بعضی از آدم ها نجات بخش زندگی شان است، افرادی که اگر عینک نباشد هیچی نمی توانند ببینند و وجود عینک برایشان بسیار ضروری می باشد. من همیشه حس خوبی به عینک ها دارم چون عینک از چشمان ما مراقبت می کند و باعث می شود که ما همه چیز را بهتر ببینم.

نتیجه گیری: هر چند وقت یکبار باید عینکی را بر چشمان خود بزنیم تا همه چیز را بهتر ببینم و قدر آن چیزهایی را که خداوند در زندگی ما قرار داده است را بدانیم. عینک چشمان ما را به روی خیلی از چیزها در زندگی باز می کند.

انشا درباره عینک کوتاه

عینک یک وسیله است اما چیزهای زیادی را می تواند به یاد بدهد عینک به همه یاد داد اگر چیزی را بهتر نمی بینیم باید روش نگاه کردنمان را تغییر بدهیم . خیلی وقت ها ممکن است ما چشممان ضعیف باشد و نا خودآگاه چیزی را اشتباه ببینیم و وقتی عینک می زنیم به طور واضح آن را می بینیم. درست مانند زندگی که خیلی وقت ها ما نگاهمان نادرست است و غر می زنیم که چرا چنین و چنان شد در حالی که باید عینک درستی بینی را روی چشمانمان قرار دهیم تا همه چیز را بهتر ببینم. کسانی که زندگی خوبی دارند عینک خوش بینی را همیشه به چشم دارند و هیچ وقت در یک نگاه هی چیزی را قضاوت نمی کنند.

انشا درباره عینک با مقدمه و نتیجه

مقدمه: عینک مانند معجزه ای در زندگی برخی از ما می باشد.

بدنه انشا: خداوند بزرگ نعمت زیبایی به نام چشمان بینا به ما عطا کرده است که راحتر بتوانیم همه چیز را ببینم. اما برخی از افراد ممکن است به خواست خداوند از بدو تولد نابینا و یا کم بینا باشند. عینک برای این افراد مانند معجزه ای است تا بتوانند بهتر ببیند.

عینک سن و سال ندارد ممکن است یک کودک در سن یک سالگی و یا یک فرد در سن 60 سالگی از عینک استفاده کند. عینک زدن برای شاید کار سختی باشد اینکه همیشه از صبح تا شب یک شی را روی صورتت قرار بدهی به نظر آزار دهنده می آید اما به هر حال اگر هم نباشد خیلی از ما نمی توانیم بهتر ببینم و دیدن خیلی از چیزها برایمان سخت می شود.

نتیجه گیری: اگر چمشمان سالمی داریم باید از آنها مراقبت کنیم و خداوند را به خاطر این نعمت زیبا شاکر باشیم. عینک یکی از اختراعات جالب بشر بود و به خیلی از افراد کمک کرد تا زندگی را بهتر ببینند.

انشا درباره عینک به زبان ساده

یادم می آید چند سال پیش در مدرسه یک همکلاسی داشتم که عینکی بود و همیشه بخاطر اینکه عینک می زند ناراحت بود و اصلا دوستش نداشت. او می گفت با عینک خیلی زشت می شوم و حس می کنم یک چیز خیلی اضافی روی صورتم است.

یک روز معلم خودمان حالش خوب نبود و به جای او یک معلم دیگر آمد. وقتی وارد کلاس شد و اسم ما را پرسید رو به دوست عینکی من گفت چقدر عینک زیبایی داری و چقدر به صورتت می آید. همکلاسی من از این جمله معلم بسیار خوشحال شد و از شادی چشمانش برق می زد.

از آن روز به بعد او حس خیلی خوبی به عینکش داشت و این اتفاق او را بسیار خوشحال کرده بود. عینک چیز بدی نیست بلکه چهره خیلی از ما بعد از زدن عینک زیباتر هم می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو