انشا درباره درختکاری همراه با مقدمه و نتیجه گیری

منبع: مینویسم

3

1402/11/2

10:44


درختکاری یک فرهنگ و یک رفتار بسیار زیبا است که هر کسی باید آن را یاد بگیرد. در این بخش می خواهیم چند انشا با موضوع درختکاری را بخوانیم.

انشا درباره درختکاری همراه با مقدمه و نتیجه گیری

فکر می کنم کمتر کسی باشد باشد که از درختکاری خوشش نیاید. به نظرم خیلی زیباست که با دستان خودت درختی را بکاری و باعث شوی منظره شهر زیباتر و آلودگی ها کمتر شود. درختکاری هر سال توسط افراد مختلف در سراسر کشور انجام می شود و در هفته درختکاری هر شخصی یک یا چند درخت با هزینه خودش به طبیعت هدیه می دهد. در ادامه می خواهیم چند انشا زیبا درباره درختکاری همراه با مقدمه و نتیجه گیری بخوانیم.

انشا درباره درختکاری با مقدمه و نتیجه گیری

مقدمه: درخت یکی از آفریده های مهم و در عین حال زیبای خداوند است. چه بسا خیلی از ما قدر این نعمت را نمی دانیم و به راحتی اقداماتی برای از بین بردن آن انجام می دهیم. به جای اینکه درخت های بیشتری بکاریم همان هایی را که وجود دارد نیز نابود می کنیم.

بدنه انشا: این را دیگه همه می دانیم که درختان نقش بسیار مهمی در زندگی و طبیعت دارند. در واقع زندگی بدون انسان ها شاید ممکن باشد اما بدون درختان زندگی شاید برای یک روز هم دوام نیاورد و به زودی تمام شود. درختان مقدار بسیار زیادی از آلودگی و میکروب های موجود در هوا را جذب خود می کنند و در مقابل اکسیژه زیادی را برای محیط تولید می کنند. با دانستن این موضوع این به خود ماست که اولا آسیبی به درختکان وارد نکنیم و دوما سعی کنیم سالی یک درخت حالا در هر نقطه ای از محل زندگی خود بکاریم.

نتیجه گیری: در ختکاری یک فرهنگ بسیار مهم است که برای خیلی ها انجام دادن آن ضروری می باشد و هر سال در روز درختکاری درختی را به نام خود و با دست خود در محل زندگی خود و یا خارج از محل زندگی خود می کارند.

انشا درباره درختکاری کلاس ششم

تا به حال در زندگی خود درختی را کاشته اید؟ اگر این کار را انجام نداده اید همین امروز بروید و در هر جایی که خودتان دوست دارید یک درخت بکارید. وجود درخت هم زیبایی زیادی دارد و هم فواید زیادتری. با این وجود تعجب می کنم که در طبیعت افرادی را می بینم که به راحتی دست به نابودی درختکان می زنند و آنها را از بین می برند. به نظر شما این کار لذت خاصی دارد؟ نمی دانم شاید هم از نظر این افراد کار بسیار جالب و خوبی باشد اما هر انسانی که این کار آن ها را ببیند پیش خودش هزار جور حرف بد هم به آن شخص می گوید. پس اصلا کار درستی نیست. در مقابل افرادی را می بینم که هر ساله به نام خود درختی را در هر نقطه ای از شهر می کارند تا هم اکسیژن بیشتر وارد طبیعت کنند و هم زیبایی های شهر را بیشتر کنند.

انشا درباره درختکاری

انشا درباره درختکاری کلاس چهارم

در تقویم ایرنیان 15 اسفند ماه روز درختکاری نامیده شده است و هفته آن را نیز هفته منابع طبیعی می نامند. روز درختکاری یعنی هر کسی می تواند در یک درخت به انتخاب خودش در طبیعت بکارد. حالا بعضی ها دوست دارند جلوی در خانه خود درخت بکارند و یا در هر جایی دیگر، مهم این است این کار پسندیده و نیکو را انجام می دهند و باعث می شوند کره زمین از آلودگی کمتر شود. همین قدم های کوچک می تواند نتایج بزرگی را به وجود بیاورد. پس همه با هم تصمیم بگریم از همین امسال یک درخت در روز درختکاری بکاریم و این کار را هر سال تکرار کنیم اینگونه ما کلی درخت داریم که برای خودمان بوده است و به طبیعت هدیه کرده ایم.

انشا درباره رختکاری کلاس پنجم

مقدمه: ما هر روز هزار چیز از این طبیعت و از این جهان بدون اینکه متوجه شویم دریافت کنیم. برای جبران بهترین کار این است که درختی را هدیه بدهیم.

بدنه انشا: خیلی وقت ها دیده ایم افرادی را که به درختان آسیب می زنند و یا شاخه و برگ آنها را جدا می کنند. در کنار درختان آتش روشن می کنند. اگر پیش خودتان می گویید خب حالا مگر چه اتفاقی می افتد ما یک شاخ از درخت را بکنیم و یا آتشی در کنار آن روشن کنیم. بهتر است در این موقعیت ها خودتان را به جای آن درخت قرار بدهید و ببیند می توانید تحمل کنید. اگر شخصی بیاید یک لگد به شما بزند و بگوید حالا مگر چه می شود و دست شما را بشکند. در کنار خانه شما آتش روشن کند و هر لحظه باعث شود تا خانه شما بسوزد. پس شما نمی توانید هیچ کدام از این کارها را تحمل کنید پس بهتر است خودتان هم در مقابل یک درخت که موجودی زنده است این رفتارها را نداشته باشید. به جای آن تصمیم بگرید هر سال درختی را بکارید و به آن رسیدگی کنید و هر جا هم این مدل رفتارها را مشاهده کردید جلوی آن را بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو