بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2024 | راهنمای بهترین انتخاب اسمارت‌ واچ و اسمارت‌ بند شیائومی

منبع: فیگار

1

1402/10/27

10:00


ساعت‌های هوشمند شیائومی 2024 دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند. بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2024 با طراحی شیک و امکانات پیشرفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ ولی مهم‌ترین مزیت اسمارت واچ‌های شیائومی…

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2024 | راهنمای بهترین انتخاب اسمارت‌ واچ و اسمارت‌ بند شیائومی

ساعت‌های هوشمند شیائومی 2024 دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2024 با طراحی شیک و امکانات پیشرفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ ولی مهم‌ترین مزیت اسمارت واچ‌های شیائومی (مثل سایر محصولات این کمپانی) دارای قیمت مناسب است که افراد بسیاری را به خرید آن ترغیب می‌کند. محبوبیت زیاد ساعت‌های هوشمند موجب شده تا شیائومی هم تصمیم بگیرد فعالیت خود را در این بازار آغاز کند. البته شیائومی مدت‌هاست که به‌صورت غیرمستقیم در این حوزه فعال است. اگر شما قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، توصیه می‌کنیم که برندهای شیائومی را امتحان کنید. این محصولات با گوشی‌ اندروید و آیفون سازگار هستند و صرفاً به خاطر اینکه از یک برند موبایل خاص استفاده می‌کنید، از این محصولات محروم نخواهید شد. همچنین قیمت ساعت هوشمند شیائومی نسبت به سایر برندها مناسب‌تر است.

مدل‌های مختلف ساعت هوشمند شیائومی 2024

  • شیائومی واچ S1
  • ردمی واچ 2 لایت
  • شیائومی می واچ
  • شیائومی می واچ لایت
  • پوکو واچ
  • امیزفیت GTS1
  • امیزفیت GTR2
  • امیزفیت نئو
  • شیائومی اسمارت بند 7 پرو
  • شیائومی اسمارت بند 8 پرو

بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی

●      شیائومی واچ S1

این ساعت هوشمند شیائومی، دارای قاب استیل با بند چرم و نمایشگری حفاظت‌شده با کریستال و یا شیشه یاقوت است. نمایشگر شیائومی واچ S1 نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED است که زیر نور مستقیم خورشید نیز به‌خوبی دیده می‌شود. این ساعت قابلیت پیگیری 117 حالت ورزشی، جی‌پی‌اس دو باند، نظارت شبانه‌روزی بر تعداد ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و نظارت بر میزان خواب را دارد. شیائومی واچ S1 قابلیت‌های دیگری مانند پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسا یا تماس تلفنی مستقیم از ساعت را نیز ارائه می‌دهد.

●      ردمی واچ 2 لایت

این ساعت دارای یک نمایشگر 1.55 اینچی باقابلیت نظارت بر بیش از 100 حرکت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب و فشارخون، جی‌پی‌اس چند سیستمی و ماندگاری شارژ 10 روزه است. ردمی واچ 2 لایت 100 نوع صفحه قابل تنظیم و سیستمی از بندها با رنگ‌های متنوع را دارد. این ساعت قابلیت‌های نظارت بر سلامت مانند سطح استرس، کیفیت خواب یا نظارت بر چرخه قاعدگی را نیز دارد.

●      شیائومی می واچ

شیائومی می واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی است که به یک حسگر ضربان قلب مجهز شده و ماندگاری شارژ آن حداقل دو هفته است. نمایشگر شیائومی می واچ یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن زیاد است. این ساعت حداکثر از 117 نوع ورزش پشتیبانی می‌کند و برای فعالیت‌های بیرونی قابلیت پشتیبانی از جی‌پی‌اس را دارد.

همچنین این ساعت حسگر ضربان قلب و حسگر تشخیص اشباع اکسیژن خون را نیز دارد. می واچ یک باتری 420 میلی‌آمپر دارد که ماندگاری شارژ آن حتی در صورت فعال بودن تمامی حسگرها به 16 روز می‌رسد.

●      شیائومی می واچ لایت

می واچ لایت؛ از مدل‌های محبوب شیائومی

شیائومی می واچ لایت یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه است که با صفحه‌ای رنگی و طراحی مینیمال افراد بسیاری را به سمت و سوی خود می‌کشاند. احتمالاً کلمه لایت انتهای نام این ساعت فقط برای متمایز کردن آن از مدل قبلی استفاده شده است، زیرا این ساعت هوشمند شیائومی هر آنچه احتمالاً نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. طراحی می واچ لایت با نمایشگر 1.4 اینچی مربع شکل، شبیه به اپل واچ است.

این ساعت قابلیت شخصی‌سازی را دارد و شامل 120 تصویر متفاوت با طراحی‌ها و عناصر مختلفی است که می‌توانید آن‌ها را تغییر بدهید. این ساعت در عمق 50 متری آب به هیچ وجه آسیبی نمی‌بیند. ماندگاری شارژ شیائومی می واچ لایت 9 روز است که به‌هیچ‌وجه بد نیست.

●      پوکو واچ

پوکو واچ یک ساعت بسیار مجهز و دارای قابلیت‌هایی مانند نمایشگر 1.6 اینچی AMOLED، جی‌پی‌اس و قابلیت تشخیص صدها فعالیت مختلف است. این ساعت از حسگر SpO2 برای ارزیابی اکسیژن خون برخوردار شده است و ظاهر آن شبیه به ساعت‌های میان‌رده‌ی این کمپانی است. این ساعت دارای جی‌پی‌اس ادغام شده، حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون و ضربان قلب، قابلیت پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی، حداکثر تا 14 روز ماندگاری شارژ و قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی از طریق اپلیکیشن گوشی است.

●      امیزفیت GTS 1

این ساعت مجهز به قابلیت‌های مهمی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به قابلیت ادغام با الکسا و اندازه‌گیری لحظه‌ای میزان اشباع اکسیژن خون اشاره کرد. می‌توانید با انتقال فایل‌های صوتی به حافظه داخلی 3 گیگابایتی این ساعت، موزیک‌ها را روی خود ساعت ذخیره کرده و ساعت خود را با یک هدست بلوتوث جفت کنید. ماندگاری شارژ این مدل ساعت حدود 7 روز است؛ اما در صورت محدود کردن استفاده از ساعت، ماندگاری شارژ آن به 20 روز هم می‌رسد.

●      امیزفیت GTR 2

این ساعت مجهز به قابلیت‌هایی مانند حسگر ضربان قلب، SpO2، کنترل استرس، طراحی شیک و 14 روز ماندگاری شارژ است. با داشتن نمایشگر گرد 1.39 اینچی AMOLED و طراحی شیکی که ترکیبی از طراحی اسپرت و کلاسیک است، این مدل مورد علاقه بسیاری از افراد است.

●      امیزفیت نئو

سبک طراحی این ساعت هوشمند، قدیمی و دارای دکمه‌های فیزیکی است؛ ولی قابلیت‌های هوشمندی مثل حسگر ضربان قلب و نظارت بر فعالیت‌ها نیز در آن وجود دارد. ظاهر این ساعت شبیه به ساعت‌ کاسیو است. امیزفیت نئو ارزان قیمت‌ترین ساعت هوشمند شیائومی 2024 است. امیزفیت نئو کالری مصرفی و ضربان قلب شما را به‌صورت دقیق‌ نظارت و پیگیری کند.

●      شیائومی اسمارت بند 7 پرو

این ساعت دارای یک نمایشگر AMOLED مستطیل شکل بزرگ 1.64 اینچی است که به کاربران امکان می‌دهد اعلان‌ها را به‌آسانی بررسی کنند. این اسمارت بند شیائومی از دستیار هوشمند الکسا هم پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش وضعیت آب‌وهوا، پرداخت آفلاین، کنترل موزیک و دوربین از راه دور را دارد.

●      شیائومی اسمارت بند 8 پرو

این ساعت مجهز به یک نمایشگر OLED بزرگ‌تر است. قاب این محصول با یک لایه فلزی پوشانده شده و بند این مدل نیز گیره‌های مخصوصی دارد که با استفاده از آن می‌توان بند ساعت را به‌سرعت و آسانی تعویض کرد.

معیار انتخاب ساعت شیائومی 2024

  1. طراحی: سبکی را انتخاب کنید که با سلیقه و اولویت‌های شما مطابقت داشته باشد؛ ازجمله سبک اسپرت، ظریف بودن و غیره.
  2. نمایشگر: به دنبال ساعت هوشمند با نمایشگری باکیفیت و ترجیحاً از نوع AMOLED باشید. چرا که این نمایشگرها رنگ‌های شاداب‌تری دارند و تصویر آن‌ها زیر نور مستقیم آفتاب هم قابل مشاهده است.
  3. ماندگاری شارژ: ماندگاری شارژ طولانی‌مدت به شما امکان را می‌دهد که نیازی به شارژ کردن مداوم ساعت هوشمند نداشته باشید. به علاوه، می‌توانید بدون وقفه از آن استفاده کنید.
  4. سازگاری: مطمئن شوید که ساعت هوشمند انتخابی با سیستم عامل گوشی شما سازگار باشد.
  5. قابلیت‌های مربوط به سلامت و تناسب‌اندام: ساعت‌های هوشمند شیائومی قابلیت‌های وسیعی در زمینهٔ سلامت و تناسب‌اندام دارند؛ ازجمله نظارت بر ضربان قلب، پیگیری خواب، شمارش گام‌ها و غیره.
  6. ضدآب بودن: اگر سبک زندگی فعالی دارید یا از ورزش‌های آبی لذت می‌برید، ساعت هوشمندی را انتخاب کنید که رتبه ضد آب بالایی داشته باشد.
  7. قابلیت‌های اتصال: جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی امکاناتی مثل جی‌پی‌اس، NFC، وای فای و غیره دارد.
  8. قابلیت‌های جانبی: برخی از بهترین اسمارت واچ شیائومی امکاناتی مثل قابلیت کنترل موزیک، کنترل دوربین از راه دور، فرمان‌های صوتی و واچ فیس‌های قابل تنظیم دارند.

سخن پایانی

در این مطلب با بهترین ساعت‌های شیائومی 2024 آشنا شدیم. ساعت‌های هوشمند شیائومی به خاطر داشتن امکانات پیشرفته و طراحی زیبا و شیک، روزبه‌روز در بین کاربران محبوب‌تر می‌شوند. به علاوه، معمولاً قیمت ساعت هوشمند شیائومی 2024 مناسب‌تر از سایر برندها است. امیدواریم که این مقاله به شما برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی بر اساس اولویت‌ها و نیازتان کمک کرده باشد.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو