شرکت پیمانکاری و خدمات ساختمانی متال وود

منبع: زیبامون

179

1398/6/11

23:49


شرکت متال وود یک شرکت پیمانکاری ساختمانی است که ارائه دهنده خدمات و محصولات متنوع چوبی و فلزی می باشد. این شرکت خدمات خود را در دو بخش فلز و چوب به صورت اختصاصی و با داشتن کارگاه و تجهیزات به روز با بهترین کیفیت اجرایی و قیمتی مناسب ارائه می دهد.

شرکت پیمانکاری و خدمات ساختمانی متال وود

این شرکت در دو بخش چوب و فلز خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ارایه می دهد.

در بخش فلز شرکت متال وود خدمات و محصولات شرکت با فلز سر کار دارد که بیشتر از آهن و استیل استفاده میشود.  پروژه های فلزی شرکت با توجه به نوع پروژه در بعضی موارد در کارگاه و گاه در محل پروژه انجام می شود. در خدمات و محصولات فلزی کیفیت و ظرافت کار بیشتر در بخش برشکاری و جوشکاری می باشد که شرکت متال وود با داشتن کادری مجرب و با تجربه این امر را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

در این بخش خدمات مهم شرکت عبارتند از : طراحی و اجرای سقف های شیروانی ،آلاچیق فلزی ، درب و پنجره ی فلزی ،نمای کامپوزیت فلزی و محصولات دکوری فلزی از قبیل استند ،دیوایدر و...

بخش چوبی شرکت متال وود خدمات و محصولات چوبی ارائه می دهد که بیشتر از چوب روس و ترمو وود استفاده میشود.  پروژه های چوبی شرکت با توجه به نوع پروژه بعضا در کارگاه ساخته شده و در محل پروژه نصب می شود. در خدمات و محصولات چوبی همواره از چوب درجه یک و با کیفیت استفاده می شود و با فرآیندی که در کارگاه با دستگاه ها و تجهیزات روز صورت میگیرد به چوبی کاملا صیقلی و با کیفیت تبدیل می شود. ما با بکارگیری متد روز دنیا توانسته ایم خدمات و محصولات چوبی خود با طراحی زیبا و منحصر به فرد و کیفیت اجرایی فوق العاده به مشتریان خود ارائه کنیم.

در این بخش نیز خدماتی همچون : چوب کف و نما ،آلاچیق چوبی ،کلبه چوبی ، پرگولا ،کابین سونای خشک و محصولات دکوری چوبی مانند: استند و کتابخانه های چوبی ،میز و عسلی ، فلاور باکس و... به شما عزیزان عرضه کند.

شرکت متال وود در بخش های چوبی و فلزی خود با پروژه هایی که با بخش های دولتی مثل اداره مبارزه با مواد مخدر ناجا ، اداره مخابرات و شهرداری قزوین و… و کارفرمایان و شرکت های خصوصی همکاری داشته است توانسته در مدت زمان کوتاه جایگاه ویژه ای در شرکت های پیمانکاری کسب کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو