دانلود بازی Mindustry x86/x64 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Mindustry x86/x64 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

163

1398/8/4

22:46


یکی از بازی های بی حاشیه و به شدت موفق سال ۲۰۱۹ در سبک مدیریت منابع استراتژیک را می توان عنوان Mindustry دانست که پس از استقبال شدید در گوشی های اندرویدی، برای پلتفرم PC نیز منتشر شده است. این بازی اثری از استودیو AnukenDev می باشد. پایان بازی کاملا آزاد می باشد و دارای یک پایان مشخص نیست. شما تماما باید بر روی مدیریت منابع و سبک دفاع از قلعه خود تمرکز کنید و در گیم پلی جذاب این اثر، ساعت ها سرگرم شوید. در بازی Mindustry هر چقدر منابع تان افزایش پیدا کند قادر خواهید بود سازه های جدیدی بسازید و یا سازه های فعلی را ارتقا دهید. این سازه ها عموماً در سه گروه طبقه بندی می شوند: گروه اول سازه هایی هستند که منابع را استخراج می کنند، گروه دوم سازه هایی هستند که منابع را به سمت برج ها می فرستند، و گروه سوم سازه هایی هستند که دفاعی هستند و باعث می ‌شوند بتوانید از برج ها مراقبت کنید.

روی هم رفته این بازی دارای ۲۴ نقشه متنوع می باشد و می تواند به یک سرگرمی بدون توقف تبدیل شود. روند بازی سرعت بالایی دارد و موج های عظیم دشمنان و باس فایت های نفس گیر آن باعث می‌ شوند هیچگاه از بازی کردن خسته نشوید. در بازی Mindustry می توانید از بلوکه های تولیدی برای ساخت گستره ی عظیمی از مواد پیشرفته استفاده کنید و سیستم های موفقی برای استخراج خودکار منابع و دفاع از پایگاه خود ایجاد نمایید. در این بازی بیش از ۵۰ اچیومنت جذاب طراحی شده است که برای بدست آوردن آن ها بایستی تلاش کنید.

Mindustry x86/x64 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Mindustry

info

Create elaborate supply chains of conveyor belts to feed ammo into your turrets, produce materials to use for building, and defend your structures from waves of enemies. Play with your friends in cross-platform multiplayer co-op games, or challenge them in team-based PvP matches.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Anything with OpenGL 2.0 Support

Storage: 100 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه 32بیتی Mindustry x86-SiMPLEX با لینک مستقیم

——————

دانلود نسخه 64بیتی Mindustry x64SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو